کد خبر ۱۶۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۳-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۱۰۲۴
انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۳-۰۱-۱۳۹۰

اينترنت اكسپلورر 9 سبزترين مرورگر اينترنتي

مايكروسافت ادعا كرد اينترنت اكسپلورر 9 كه جديدترين مرورگر اينترنتي ساخت اين كمپاني است داراي كمترين ميزان مصرف انرژي در ميان ساير مرورگرها است.

به گزارش ايسنا، مايكروسافت پس از انجام يك سري از آزمايش‌ها و مقايسه‌ي ميزان مصرف الكتريسيته مرورگرهاي اينترنتي از جمله اينترنت اكسپلورر 9، كروم گوگل، فايرفاكس، اپرا و سفري اعلام كرد: اينترنت اكسپلورر 9 داراي كمترين ميزان مصرف الكتريسيته است.

در اين آزمايش‌ها ميزان مصرف الكتريسيته براي بالا آمدن يك وب‌سايت توسط مرورگرهاي مختلف مقايسه شدند.

مايكروسافت اعلام كرد: هرچه ميزان مصرف الكتريسيته مرورگرها پايين‌تر باشد طول عمر باتري لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و تلفن‌هاي همراه بالاتر خواهد بود.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ