فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۴۶۱۱
انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۰

فاز اول اينترنت ملي امسال به بهره‌برداري مي‌رسد


 وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از بهره‌برداري فاز اول اينترنت ملي در سال 90 خبر داد.

به گزارش فارس، رضا تقي‌پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات ظهر امروز (چهارشنبه) طي گفت‌وگويي با خبرنگاران در حاشيه جلسه هيأت دولت در خصوص سرانجام اينترنت ملي گفت: اين موضوع نيازمند هماهنگي ميان همه دستگاه‌هاي اجرايي براي توليد محتوا است كه دنبال مي‌كنيم.

وي با بيان اينكه جلسات برنامه‌ريزي در كارگروه مديريت فناوري اطلاعات دولت به بررسي زيرساخت‌ها براي توسعه ظرفيت اين سيستم مشغول شده است، از بهره‌برداري فاز اول اينترنت ملي در سال 90 خبر داد.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات همچنين در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه آيا شاهد افزايش تعرفه‌هاي تلفن ثابت همراه اول خواهيم بود، تصريح كرد:‌ تعرفه‌هاي تلفن همراه افزايش نخواهد داشت اما براي افزايش تعرفه‌ تلفن ثابت تقاضاهايي انجام شده كه پس از بررسي‌ها طي مراحل قانوني اعلام مي‌شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اینترنت ، ارتباطات
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟