فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۵۸۰۱
انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۰

قرباني اسيدپاشي: ۲ ميليون يورو را مي‌خواهم

عصر ایران
۲ ميليون يورو را براي تضمين آينده و زندگي‌ام مي‌خواهم نه براي درمان و فقط در اين صورت از قصاص مجيد مي گذرم چه درمان بشوم و چه نشوم، اكنون هم به دلايل واهي قصاص را به تعويق انداخته‌اند، البته گفته‌اند قصاص هفته آينده اجرا مي شود كه اميدوارم اجرا شود.
                
آمنه قرباني اسيدپاشي گفت: براي درمان نه تنها در ايران بلكه به اسپانيا و آمريكا رفته‌ام. تاكنون هيچ درماني براي چشم من در دنيا اعلام نشده است، ۲ ميليون يورو را هم نه براي درمان بلكه براي گذشت از قصاص مجيد و تضمين زندگيم مي‌خواهم چه درمان بشوم چه نشوم.

آمنه بهرامي، قرباني اسيدپاشي در گفت و گو با فارس افزود: شما با برخي پزشكان ايراني مصاحبه كرده ايد و آنها اعلام كرده اند كه به روش پيوند قرنيه و سلولهاي بنيادين امكان درمان چشم من وجود دارد در حالي كه چشم من اصلاً شبكيه ندارد و اكنون هر دو چشم من تخليه شده است.

وي گفت: من ۸ سال پيش در آبان ۸۳ دچار اين حادثه شدم و در ۶ ماه اول كه هنوز قرنيه چشم من سالم بود بحث پيوند قرنيه مطرح بود كه انجام نشد بعد از آن چون پزشكان ايراني اعلام كردند كه چشمان من در ايران درمان نمي‌شود از طريق شوراي عالي پزشكي به اسپانيا اعزام شدم.

وي افزود: چشم چپ من كه قبل از اعزام در ايران تخليه شد و براي درمان چشم راست به اسپانيا اعزام شدم. در آنجا همين موضوع درمان از طريق سلولهاي بنيادي براي من اجرا شد و ۲.۵ سال توانستم بينايي ام را به دست آورم اما بعد از آن دوباره نابينا شدم و دوبار ديگر عمل سلولهاي بنيادين را براي من انجام دادند كه در نهايت موفقيت آميز نبود و چشم چپ من نيز تخليه شد.

آمنه گفت: من اعلام كردم كه ۲ ميليون يورو را براي تضمين آينده و زندگي‌ام مي‌خواهم نه براي درمان و فقط در اين صورت از قصاص مجيد مي گذرم چه درمان بشوم و چه نشوم، اكنون هم به دلايل واهي قصاص را به تعويق انداخته‌اند، البته گفته‌اند قصاص هفته آينده اجرا مي شود كه اميدوارم اجرا شود.

وي ادامه داد: البته در مورد درمان با سلول‌هاي بنيادي فرد ديگري به نام رسول هست كه شبكيه چشمش سالم است و گفته‌اند از اين طريق در ايران درمان مي‌شود و منتظرم جواب درمان او را ببينم تا شايد من هم بتوانم از اين طريق درمان شوم اما حالا نمي‌توانم موش آزمايشگاهي پزشكان باشم.

وي گفت: من براي درمان چشمم به خيلي كشورها از جمله اسپانيا و آمريكا رفته‌ام و هنوز جوابي نگرفته‌ام حالا اگر مسئولان بيمارستان فارابي در اين مورد حرفي براي گفتن دارند به آنجا هم مراجعه مي‌كنم اما ۲ ميليون يورو را براي درمان نمي‌خواهم و چه درمان بشوم و چه نشوم اين پول را براي گذشتن از قصاص مجيد و تضمين آينده زندگيم مي‌خواهم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس)