فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۵۸۵۶
انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۰

احمدی مقدم: فريب سوء استفاده از نام من را نخوريد

عصر ایران
احمدي مقدم در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه پليس در تامين اقلام مورد نياز خود به خودكفايي رسيده يا خير، گفت: اگر منظورتان توليد مايحتاج پليس است، بايد بگوييم خير، زيرا دليلي بر اين كار نمي‌بينيم. مضاف بر اينكه صنايع مورد نياز را هم در اختيار نداريم.


 فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: به شهروندان توصيه مي‎كنيم در صورتي كه فردي به‏ عنوان دوست و همكار و حتي اقوام من درخواستي غيرقانوني داشت، موضوع را با دفتر فرماندهي ناجا در ميان بگذارند.

به گزارش فارس سردار احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي صبح امروز در حاشيه نخستين همايش سراسري زنجيره تامين در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران گفت: در دو ماهه ابتداي امسال با كاهش چشمگير وقوع جرم مواجه بوديم.

وي ادامه داد: امسال در تهران و در ارديبهشت‌ماه شاهد اجراي طرح مبارزه با مزاحمين نواميس بوده‌ايم و اين در حالي است كه همچون سال گذشته مبارزه با استفاده كنندگان از سلاح سرد نيز در دستور كار پليس قرار دارد.

فرمانده ناجا در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران مبني بر نتيجه 4 ماه فعاليت پليس فتا (پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات) چه بوده است، گفت: متاسفانه من جمع‌بندي كاملي از فعاليت اين پليس تخصصي ندارم اما از مسئولين اين پليس تخصصي مي‌خواهم به‏زودي نتيجه فعاليت‌هاي خود را در يك كنفرانس مطبوعاتي به خبرنگاران اعلام كنند.

احمدي مقدم در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه پليس در تامين اقلام مورد نياز خود به خودكفايي رسيده يا خير، گفت: اگر منظورتان توليد مايحتاج پليس است، بايد بگوييم خير، زيرا دليلي بر اين كار نمي‌بينيم. مضاف بر اينكه صنايع مورد نياز را هم در اختيار نداريم.

وي ادامه داد: اما در زمينه تحقيق و توسعه تلاش كرديم تا بتوانيم موارد مورد نيازمان را به درستي استخراج و توسط صنايع ديگر تهيه كنيم.

احمدي مقدم همچنين به يك مورد كلاهبرداري از شهروندان با بردن نام وي اشاره كرد و گفت: تلاش مي كنيم تا با هوشمندسازي كارت‌هاي شناسايي پليس، مانع از وقوع چنين جرائمي شويم و اين در شرايطي است كه به شهروندان نيز توصيه مي كنيم فريب چنين افرادي را نخورند و در صورتي كه فردي به عنوان دوست و همكار و حتي اقوام من، درخواستي غيرقانوني داشت، موضوع را با دفتر فرماندهي ناجا در ميان بگذارند.

فرمانده نيروي انتظامي در پايان گفت:‌ در همه جاي دنيا آقازادگي يك حسن است در حالي كه اين موضوع، در ايران جرم است و زماني كه مثلاً فرزند من بخواهد مغازه‎اي راه‎اندازي كند، براي او و من حرف درمي‎آورند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
از ورود خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث در ایام اربعین جلوگیری شود شانس موفقیت مذاکرات پیش‌رو را بالا می‌دانم مشمولان متولد سال ۸۷ برای شرکت در پیاده روی اربعین نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند چرا تانک‌های روسی کوچک‌تر هستند؟ /راز پنهان پشت ظاهری متفاوت ترامپ برای پول‌درآوردن رئیس جمهور شد بانک‌ها زیر آتش هکرها / فیلترینگ چگونه شبکه بانکی را آسیب‌پذیر کرد؟ اسپیس‌ایکس خط لوله گاز می‌سازد!  وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟ تاریخ‌سازی رامین رضاییان؛ عبور از رکورد ۲۰ ساله گل‌محمدی وداع دراماتیک تیم ملی ایران با جام جهانی ۲۰۲۶
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟