فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۶۰۷۴
انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۰

اخراج زني از قطار بعد از 16 ساعت صحبت‌كردن با تلفن (+ عکس)

پليس ايالت «اورگان» آمريكا از اخراج و دستگيري يك زن از قطار به دليل بلند صحبت كردن با تلفن همراه خبر داد.

به گزارش ايسنا، «ليكيشا بيرد» 39 ساله پس از دستگيري به ماموران گفت: من 16 ساعت در قطار در كنار مسافران ديگر بودم و تمام طول مسير را هم صحبت كردم.

پليس ايالت «اورگان» هم در بيانيه خود كه در شبكه خبري فاكس‌نيوز آمده است، اعلام كرد كه اين زن با حالتي پرخاشگرانه و با صداي بلند با تلفن همراه خود صحبت مي‌كرد و به هشدارهاي ماموران قطار اصلا توجه نكرد.

به گزارش ايسنا، بر اساس اعلام دپارتمان حمل و نقل ريلي آمريكا اين زن در ايستگاه آخر توسط ماموران پليس از قطار اخراج شد و بايد پاسخگوي برهم زدن آرامش مسافران باشد.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اورگان ، تلفن
ارسال به دوستان
کاظمی: زمان امتحانات نهایی تغییر نمی‌کند یک نام، دو دنیای متفاوت؛ تفاوت های شگفت انگیز فیل آفریقایی و آسیایی که نمی دانستید! (+اینفوگرافیک) عدد ۳ دست از سر تیم ملی فوتبال ایران برنداشت؛ حتی در آخرین ثانیه افت رتبه تمام دانشگاه‌های ایرانی در کیو اس ۲۰۲۷؛ پیشروی عربستان و امارات (+جدول) Le MANSORY؛ یکی از متفاوت ترین پروژه های منصوری (+تصاویر) مغز مصنوعی ساختیم /یک موفقیت بزرگ علمی برای ایران حمله پهپادی و موشکی مجدد به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری) به این دلیل وسط تابستان سرما می‌خوریم / آیا باد کولر باعث سرماخوردگی می‌شود؟ تاریخ به روایت تصویر / کارزار انتخاباتی حزب نازی برای انتخابات رایشتاگ ایکس-۶۵ وارد مرحله نهایی ساخت شد؛ هواپیمایی که بدون سطوح کنترل پرواز می‌کند ایران رسما از جام جهانی حذف شد منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟