فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۶۳۲۲
انتشار: ۱۱:۵۵ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۰

رژيم سعودي در كشورهاي عرب خليج فارس پايگاه نظامي احداث مي كند



وزير خارجه بحرين از تاسيس پايگاه هاي نظامي در كشورهاي حاشيه خليج فارس توسط عربستان خبر داد.

به گزارش شبكه تلويزيو ني بي بي اس، «شيخ خالد آل خليفه»، وزير خارجه بحرين با تاكيد بر احتمال ماندن نيروهاي اشغالگر عربستاني در خاك اين كشور حتي پس از رفع حالت فوق العاده اظهار داشت: شوراي همكاري و در راس آن دولت عربستان، به دنبال ايجاد پايگاه هاي متعدد در كشورهاي عربي حوزه خليج فارس است.

وي با توجه حضور نيروهاي سركوبگر عربستان در بحرين گفت: هر تهديدي كه كشوري با آن مواجه باشد، بدون ترديد و به طور حتم بر همسايگان آن كشور نيز تاثير مي گذارد و ما به دنبال توسعه قدرت شوراي همكاري خليج فارس هستيم تا پايگاه هاي متعددي در كشورهاي عضو شوراي همكاري داشته باشد.
ارسال به دوستان
تمدید مهلت ثبت‌نام ترمیم سابقه تحصیلی تا ۹ تیر پروتون ویرا وقتی وانت بود! (+عکس) پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی و بارش باران در مازندران استادیوم آکرون؛ شاهکار معماری فوتبالی در مکزیک (+عکس) عراقچی: کشورهای منطقه اجازه ندهند از خاکشان به ایران حمله شود مرسدس بنز به رنگ قرمز سیگنال (+عکس) با سعدی در گلستان : به تیشه کس نخراشد ز رویِ خارا گِل / چنان که بانگِ درشت تو می‌خراشد دل (+صدا) عارف: مهمانان خارجی از جمعه برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید وارد ایران می‌شوند ماهی مرکب خون‌آشام؛ موجود اسرارآمیز اعماق اقیانوس وزارت خارجه : بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است ایران بدشانس‌ترین تیم تاریخ جام‌های جهانی پوتین: اوکراین در تمامی خطوط در حال عقب‌نشینی است انگلیس اجرای توافق ایران و آمریکا را ضروری دانست احقاق حق بازنشستگان با اجرای حکم کلان قضایی به ارزش ۸۶ هزار میلیارد تومان سقوط هواپیما در فرانسه؛ ۱۱ نفر کشته شدند
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟