۱۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۹۲۳۰
تعداد نظرات: ۱۴۰۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۵-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۹۲۳۰
انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۵-۰۳-۱۳۹۰

پول کودک معلول روی فرغون ، در جیب دختران دم بخت جزیره كومور و فوتبالیست های طلبکار وطنی!

واقعاً شرم آور نیست در کشوری که مسوولانش دغدغه فقرای تاجیکستان و دختران دم بخت کومور و یتیمان عراق و معلولان جمهوری آذربایجان و ... را دارند ، مادری فقیر ، بچه معلولش را با فرغون به مدرسه ببرد و بیاورد و آقایان ، بعد از رسانه ای شدن موضوع ، تنها یک تراول 50 هزار تومانی بیندازند جلوی آنها و بعد هم ...
عصرایران ؛ جعفر محمدی - صبح امروز ، در  مسیر منزل تا به دفتر کار را با رادیو جوان ، گریستم ، اشک امانم را بریده بود ، از زندگی بیزار شده بودم و هر چه نفرین بلد بودم ، در دلم نثار مسوولانی کردم که خوب پست می گیرند ، خوب سفر می روند ، خوب جلسه می گذارند ، خوب پاراف می کنند ، خوب کت و شلوار می پوشند ، خوب مصاحبه می کنند و البته خیلی خوب هم حقوق و حق مأموریت و اضافه کار و حق مدیریت و پاداش و ... می گیرند و صد البته خیرشان هم به هیچ بنی بشری نمی رسد.کودک معلول کرمانشاهی

خبری که صبح امروز مرا به تلخی زهر مبدل کرد ، این بود: در استان کرمانشاه ، مادری فرزند معلول خود را هر روز ، بر روی فرغون به مدرسه ای که چهار کیلومتر با خانه استیجاریشان فاصله دارد می برد و می آورد ؛ صاحبخانه هم جوابشان کرده و در همین هفته ، باید خانه را تخلیه کنند. البته خبر و فیلمش را حدود 20 روز پیش تلویزیون پخش کرد ، اما نه به عنوان خبری در باره فقر و تبعیض که به عنوان خبری درباره مهر مادری و این که مادر یعنی عشق و ایثار! رادیو جوان هم گویا آن را به طور جدی پیگیری کرده بود و در پی آن ، مسوولان استان تنها کاری که آن هم بعد از رسانه ای شدن ماجرا و درآمدن اشک ملت انجام داده اند این بود: رفته اند خانه این کودک معلول و 50 هزار تومان داده اند و برگشته اند ؛ واقعاً خسته نباشند!

آنچه اشک آدمی را در می اورد ، نه فقط وضع نامناسب این خانواده ، که برخورد حقیرانه مسوولان در این خصوص است.

حتی تصورش هم برای ما سخت است: مادری رنجور ، هر روز کودک معلول خود را در فرغون می گذارد و چهار کیلومتر می کوبد و می رود تا بچه را به مدرسه برساند و بعد از ظهر هم همین مسیر را با فرغون خالی می رود تا بچه علیل اش را بازگرداند و تازه در این گیر و دار ، صاحبخانه هم جوابشان کرده و ... !

آدم واقعاً می ماند که در این کشور ، نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد چه کار می کنند؟ مسوولان کشوری و استانی مگر مسوولیتی مهم تر از رسیدگی به حال محرومان دارند؟

به خدا سوگند حال و روز این خانواده فقیر کرمانشاهی ، در قیاس با بسیاری از خانواده های دیگر که حتی محتاج نان شب شان هم هستند و آن یک فرغون را هم ندارند ، بسیار بهتر و شاهانه است!

واقعاً شرم آور نیست در کشوری که مسوولانش دغدغه فقرای تاجیکستان و دختران دم بخت کومور و یتیمان عراق و معلولان جمهوری آذربایجان و ... را دارند ، مادری فقیر ، بچه معلولش را با فرغون به مدرسه ببرد و بیاورد و آقایان ، بعد از رسانه ای شدن موضوع ، تنها یک تراول 50 هزار تومانی بیندازند جلوی آنها و بعد هم مصاحبه کنند و آمارهای کذایی دهند که بله ما برای محرومان چنین و چنان می کنیم!

بهزیستی این وسط چه کاره است؟ اگر رسیدگی به حال معلولان ، مخصوصاً کودکان معصوم معلول و فقیر وظیفه بهزیستی نیست ، پس وظیفه کیست؟

کمیته امداد پول هایی که هر روز از مردم می گیرد چه می کند؟ منکر زحمات و کارهای مثبتی که تاکنون انجام داده اند نیستم ولی در برابر ثروت و امکاناتی که دارند و کمک هایی که از مردم می گیرند و پول نفت مملکت که باید صرف فقرزدایی شود ، آیا وضعیت کنونی کشور قابل قبول است؟

آیا اگر کمیته امداد امام خمینی (ره) به جای تهیه جهیزیه برای دختران فقیر جزیره "آنژروان" كشور كومور ، به این مادر فقیر کرمانشاهی و کودک معلولش و امثال این ها کمک می کرد ، فقرای مملکت خودمان حال و روز بهتری نداشتند؟

به این آمار که خود کمیته امداد به عنوان بخشی از عملکردش در سایت خود قرار داده نگاه کنید:

فعالیت های کمیته امداد در کشور آفریقایی کومور:

-افتتاح دفتر نمايندگي در جزيره آنژروان كشور كومور

ـ برگزاري ميزگرد تخصصي هم انديشي در مورد آفريقا با همكاري وزارت امور خارجه
(واقعاً معلوم نیست برگزاری میزگرد تخصصی درباره آفریقا چه ربطی به کمیته امداد دارد؟)

- آغاز فعاليت احداث مسكن براي دختران يتيم در آستانه ازدواج در كشور كومور

 - تحت پوشش قرار دادن 320 روستا در کومور

- در پايان سال 1388 تعداد 555 خانوار با جمعيت 2987 نفر شامل ايتام، معلولان و بيماران را بصورت دائمي مورد حمايت كميته­ امداد كشور كومور قرار داشته است . مجموعه كمكهاي پرداختي به مددجويان و هزينه هاي اداري و عملياتي كميته امداد كشور كومور در سال 1388 مبلغ 5 ميليارد ريال معادل 499352 دلار بوده است .

فعالیت های کمیته امداد در تاجیکستان:

-رفع مشكل مسكن محرومان تاجیک: نسبت به ترميم و تعمير و بازسازي 320 واحد منزل مسكوني اقدام شده است كه  85844  دلار هزينه دربرداشته است.

-در پايان سال 88 تعداد 6264 خانوار با جمعيت 24226  نفر از ايتام، بي‎سرپرستان، معلولان‌، ازكارافتادگان و سالمندان مورد حمايت ‌كميته‌هاي امداد امام خميني ‌(ره‌) اين كشور قرار داشته‌اند كه اكثريت آنها از خانوادهاي بي‎سرپرست و مهاجرين مسلمان مي باشند. ضمن اينكه تعدادي از خانواده‌هاي ‌روس تبار هم از حمايتهاي اين نهاد برخوردارند.

-يكي ديگر از خدمات كميته امداد امام خميني در اين كشور كمك به امر ازدواج و تهيه جهيزيه براي نوعروسان مي‌باشد . در اين راستا طي سال 1388  مبلغ 295469 ساماني(واحد پول تاجیکستان) جهت تهيه جهيزيه  نوعروسان هزينه شده است‌.

- داير نمودن مطب در داخل ساختمان كميته امداد شهر دوشنبه و بكارگيري دو نفر پزشك زن‌، عقد قرارداد با بزرگترين بيمارستان دوشنبه‌، يك پزشك عمومي و يك پزشك متخصص‌ و معالجه 14896  نفر مددجو با هزینه سالانه52541  دلار در سال 88 .

 فعالیت های کمیته امداد در جمهوری آذربایجان:

-تعداد واحدهاي كميته امداد امام خميني در جمهوري آذربايجان 55 واحد شامل 1 اداره كل مستقر در شهر باكو، 4 شاخه اصلي (در شهرهاي باكو، لنكران، گويچاي و گنجه)، 16 كارگاه آموزشي، 19 شعبه توزيع، 5 واحد فرهنگي، 5 واحد درماني و 5 واحد ديگر مي‌باشد. كميته امداد در اين كشور تعداد 464 شهر و روستا را تحت پوشش قرار داده است.

- مجموع كمكهاي پرداختي به مددجويان و هزينه‌هاي اداري و عملياتي كميته‌هاي امداد جمهوري آذربايجان در سال 1388 هـ .ش‎ مبلغ 53/1 ميليون منات جديد (معادل 1738657 دلار، معادل 8/16 ميليارد ريال) بوده ‎است.

- ميزان كمكهاي كالايي به مددجويان موردحمايت طي سال 1388 شامل 48302  بطري روغن ، 862 بسته ماكاروني، 3/9 تن برنج‌، 6/6 تن گوشت، 5/174 تن آرد، 4/24 تن قند و شكر، 107 بسته چاي، 100 تخته فرش، 100 دستگاه يخچال و 500  ميز و صندلي .

فعالیت های کمیته امداد در افغانستان:

-  ميزان كالاهاي تحويلي به مددجويان موردحمايت طي سال 1388 شامل 1/976 تن مواد خوراكي نظير برنج 2/170 تن، قند و شكر 7/52 تن، ماكاروني 5/39 تن، روغن 1/106 تن  و آرد 6/607 تن بوده است‌. علاوه بر اين تعداد 458 عدد كيف، 1819 متر مربع موكت‌، 144 دستگاه اجاق گاز، 3/123 هزار قلم لوازم‌التحرير، 8/82 هزار قوطي پودر شوينده، 1492 دست پوشاك، 117 جفت كفش و 143 قلم ساير لوازم خانگي از ديگر كمكهاي ايـن نهـاد بـه مـددجـويـان مورد حمايت مي‌باشد.
 مجموع‌كمكهاي پرداختي به مددجويان و هزينه عملياتي كميته امداد امام خميني(ره‌) افغانستان در سال 1388  معادل 1667762 دلار بوده است.

-  داير نمودن مطب درشهر كابل و ارئاه خدمات درمانی با هزینه ای معادل 30035 دلار .

- كمك به امر ازدواج و تهيه جهيزيه براي نوعروسان با صرف 110854 دلار .

- تحت پوشش قرار دادن 10050 نفر دانش آموز با هزینه ای معادل 109474 دلار .

* * *

البته آنچه خواندید ، فقط بخشی از کمک ها در تعدادی از کشورها و فقط در طول سال 88 بوده است و الا رقم کمک هایی که از جیب ملت ایران به سمت کشورهای دیگر سرازیر می شود بسیار بیشتر از اینهاست.

البته کمک به نیازمندان ، فارغ از ملیت و دین و مذهب ، امری پسندیده است اما وقتی در داخل کشورمان هستند کسانی که برای معالجه کودکشان ، حاضرند اعضای بدنشان را بفروشند یا وقتی زنان ناگزیر به تن فروشی می شوند و کودکان در چهار راه ها اسپند دود می کنند ، آیا رواست چراغ خانه را به بیرون خانه ببریم؟!

بدبختی مملکت اما یکی دو تا که نیست! ای کاش فقط همین مشکل را داشتیم اما فساد و تبعیض و بی عدالتی ، خیلی عمیق تر از این هاست ؛ همین چند روز اخیر را ببینید که فصل نقل و انتقال باشگاه های فوتبال است و بازیکنان و مربیان بسیاری داد و قال شان به هوا رفته که تعیین سقف قرارداد یعنی چه ؟ و معترض اند که چرا نباید حقوق سالانه شان از 350 میلیون تومان بیشتر نباشد(ماهی 29 میلیون تومان!) ، تازه این 350 میلیون تومان جدا از مزایای دیگری مانند 70 میلیون تومان پاداش و ... است.

به خداسوگند دردآور و زجر دهنده است که در کشوری ، بازیکن تازه به دوران رسیده ای که نه اخلاق دارد ، نه تحصیلات و نه شایستگی و نه ... ، سالی یک میلیارد تومان از بیت المال بگیرد و هر روز با ماشن آخرین مدلش ، عکس بگیرد و در روزنامه های ورزشی چاپ کند و آه از نهاد جوانانی که لنگ 5 میلیون تومان برای ازدواج هستند در آورد و درست در همان حال ، مادری هر روز ، کودک معلولش را با فرغون به مدرسه ببرد و بیاورد!

 اگر از آن مادر  بپرسند که آیا راضی هستی پولی که تو و کودک معصومت هم در آن سهم دارید را به فلان بازیکن فوتبال بدهیم تا بتواند ماشین بی ام و خود را به بنز تبدیل کند ، چه خواهد گفت؟

مسوولانی که پول آن مادر و کودک را مثل گوشت قربانی بین چند فوتبالیست پخش می کنند و لابد خودشان هم سهمی از آن دارند ، چگونه می توانند در چشمان معصوم آن کودک در حالی که روی فرغون قرار دارد ، نگاه کنند؟ قبر و قیامتی هم که برای آقایان نیست!

نمایندگان مجلس و دولتمردان ما هم که گویا نه می بینند و نه می شنوند ؛ انگار نه انگار که جلوی چشم ملت ، دهها میلیارد تومان از پول ملت را بین چند جوان پا به توپ ، مانند غنائم جنگی به دست آمده از کفار حربی ، تقسیم می کنند!

بله ! وقتی در کشوری ، از مردم اعانه جمع می کنند و به فقرای آن سوی دریاها می دهند ، وقتی تازه به دوران رسیده های فوتبالیست ، پول ملت را در ارقام میلیاردی می گیرند و دو قورت و نیم شان هم باقی است ، وقتی فلان مسوول دولتی ، به خود اجازه می دهد بدون حتی عقد قرارداد ، 5 میلیارد تومان به یک شرکت خلق الساعه بدهد تا رئیسش بعد از چند روز راهی واشنگتن شود و به ریش ملت ایرن بخندد ، وقتی پرونده میلیاردی سوء استفاده مالی در بیمه ایران ، به دلیل نفوذ دولتی آقایان ، مسکوت بماند و رئیس جمهور هم مانع محاکمه متهمان مالی آن شود ، وقتی پول هایی که آقایان جابجا می کنند ، در ارقامی است که حتی شهرام جزایری هم شوکه می شود  و ... معلوم است که در این کشور ، بانوی مستمند کرمانشاهی ، که مانند همه مادرها ، عاشق کودک معلولش هست ، مجبور می شود  هر روز 16 کیلومتر ، را با فرغون راه برود و کودکش را به مدرسه برساند و برگرداند... گریه دیگر مجال نمی دهد ؛ امان از روزی که آه مظلوم دامنگیر شود!

بعد از تحریر:

مسوولان استان کرمانشاه ، یا هرچه سریعتر به داد این کودک معلول و خانواده اش برسند یا ناتوانی خودشان را اعلام کنند تا عصرایران به کمک خوانندگانش ، گرهی از مشکلات این کودک و مادرش را باز کند. اگر نمی توانند یا نمی خواهند ، خودمان آنقدر عرضه داریم به داد هموطنانمان برسیم.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۴۰۰
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۳۰۳
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
327
خداونت پشت و پناهتان باشد عصر ایران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
231
شماره حساب اعلام کنید لطفا.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
20
367
به گفنه جناب احمدي نژاد در ايران فقير نداريم عصر ايران دهنتو آب بكش!
پاسخ ها
Mehdi from Qazvin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
چرا رای منفی میدید ؟ این بنده خدا به طنز این کامنتو گذاشته.
علي ايراندوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
265
يك رغم خيلي كوچك رو از قلم انداختي: 40 ميليارد دلار عدم النفع به دليل كوتاهي در برداشت از حوزه مشترك پارس جنوبي(معادل رغم صادرات قطر از اين حوزه)اين جنايت تاريخي را به كي و كجا بگوييم؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
14
175
زنده باشی آقای محمدی شجاع
دردكشيده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
139
واقعا" بجا و اصولي بود متاسفم كه مسئولان به اين مسائل آگاهند ولي هيچ قدمي برنميدارن واقعا" خدا پدر تون بيامرزه كه لااقل قلمتون درراه خير و صلاح مردم مينويسه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
134
انسانم آرزوست...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
59
2568
حق مطلبو ادا کردی.آقای محمدی بگم اشک ما رو در میاری یا حرص مارو درآوردی؟فقط در تایید نوشته های شما بگم که من 7 ماهه میخوام وام 2.5 میلیونی ازدواجو بگیرم همون وامی که 24 ساعته میگن ضامن نمیخواد نتونستم که نتونستم.
پاسخ ها
از کویر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
نه محمد آقا . حق مطلب را ادا نکردند. حقمان همین است
امير آقا گل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
به مادر فداكار بگو براي اجاره خانه ات كليه ات را بفروش توكه سفره نداري كه پول نفت بياد سر سفرت يا بنزين 100تومني بريز توفرغونت كه رويانيان جايزه كم مصرفي ميده فقط مادر عزيز مواظب باش بيمارستاني كه كليه ات ر ميخره بهداشتي باشه و زير عمل خدايي ناكرده زبونم لال اتفاقي برات بيفته كه تو بيابون ولت كنند با پول كليه ات يه سفره بخري همه چي حله پول يارانه ات را بذار بانك دولتي سودش را بگير !!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
امان از روزی که آه مظلوم دامنگیر شود!
عرفان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
خوب وقتي مديريت قرار باشه كه جهاني بشه ، ديگه قائدتا نگاهي نبايد به داخل داشت ديگه....بنده خدا داره جهان رو مديريت ميكنه...بذارين كم كم نوبت فقراي خودمون هم ميرسه!
پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
پس من که 4 ماه هست اقدام کردم بهتره بی خیالش بشم!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
دارم فارغ التحصیل میشم و قصد ازدواج دارم ولی هرچقدر زور زدم دیدم، شاید بتونم هزینه رهن خونه رو بدم(اونهم با این فرض که تمام هزینه ازدواج رو پدرگرامی متقبل بشن)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
آقا این چه حرفیه به برادران کمیته امداد و ریئس جمهور محترم و همچنین کشورهای دوست و برادر برمیخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کی گفته توی مملکت اسلامی ما بدبختی داره بیداد میکنه، دروغه آقا مدرکش هم هست بدم خدمتتون!!!!!!!!!!!!!!
دمتون گرم با این حرفتون و خسته نباشید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
مشکل ضمانت و سختگیری بانکها بخاطر بدحسابیها و مشکلات مالی ملت است . ببین چه به سر مردم اومده که نمیتونن ماهی 15000 تومن قسط بدن . بانکها چه گناهی کردن
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
15
1929
عصر ایران خیلی از مردم با سیلی صورتشونو سرخ نگه میدارن
باور کن اگه یه منبع بی طرف آمارگیری میکرد بالای 60 درصد مردم ایران زیر خط فقر هستند
.........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
1375
درود به غیرت این شیرزن و مادر فداکار و وای به حال کسانی که حق این مادر و امثال ایشون و من وشمارو به راحتی پایمال میکنن.در اینکه که انتقام مظوم از ظالم گرفته میشه شکی نیست در عدالت خداوند هم شکی نیست اما تا کی باید هر روز خون جگر بخوریم و شاهد این ظلمها باشیم؟گناه ما چیه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
گناه ما اینه که ملت بی تفاوتی شدیم. خیلی بی تفاوت طوری که اگه هموطنمون گوشه خیابون بمیره ککمون هم نمیگزه مثال خیلی بارزش مورد میدان کاج بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1019
151
این نیز بگذرد
پاسخ ها
anar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
نه به این شلو ولی هم که گفتی نیست!!
بوم رنگ میرود و برمیگردد
روزگاز میگذرد و یادو نامش در خاطره ها آنجایی که در دست رس هیچ کس جر ذات اقدس باری تعالی نیست میماند محفوظ برای محشر روز قیامت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
اين راي منفي ها براي چيست
يعني نيز نمي گذرد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
مومن خدا کجا بگذرد روزی 8 کیلومتر فرغون بدست میدونی یعنی چی اونم تو اون زمینها!!!
خدا نگذرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
اينها نيز بگذرند ولي
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
از ادبيات پارسي فقط چرنديات و حرفهاي عبث آن را ياد گرفتي
بدبخت چرا جرات اعتراض نداري؟
آقا سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
خوب راست میگه ما کلاً همینطوریم تا حالا چند تا از این خبرها رو شنیدیم غصه خوردیم بدو بیراه گفتیم آخرش چی شد واقعاً این بدبختها شدن سوژه ملت یکی میاد تو روزنامه مطلب مینویسه بقیه ملتم میخونن و میرن دنبال کارشون فقط همون یه ذره آبروی طرفم با رسانه ای شدنش میبرین.
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
ادمهای مثل شما توی این مملکت کم نیستند که فقط خودشون را به روزگار می سپارندو بس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
860
چند سالي است كه اين پولها را ميدهند؟واقعا اين چه كاريست؟آيا اين كارها مشروع است؟چه كسي مواظب حقوق مردم ايران است؟پول مردمحتاج ايران برود جيب مردم آذربايجان و افغانتان و تاجيكستان ووووووو سايت شما ديروز سن روسپيگري را 12 تا 18 بنويسد.حالا يك سري بزنند به لبنان و افغانستان و سودان و پاكستان ووو بنظرم مورد پيدا ميشود.اين آقا ظاهرا خبرنگار است بايد برود و پيدا نمايد.چيزي نيست.پعد يكي دو نفر ميخواهد اين آقا را جمع كند.حتما براي امداد رساني به اين بدبخت هاي خوشگذران در سواحل خزر شمالي و مديترانه دفتر دستكها و ستادهايي در انجا و اينجا وجود دارد ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
تازه اونم از بیت المال که حضرت علی اونقدر روش حساس بود
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
1009
با سلام
چراغی که بر خانه رواست بر مسجد حرام است.
به نظر من دیگه وقتش رسیده همه با هم، هم نظر و همدل شده و فریاد خیلی بلندی بر سر رئیس جمهوری بزنیم که عملکردش موجب تحقیر ملت بافرهنگ ایران می شود ضمنا" با نظری که نوشتید(عصرایران به کمک خوانندگانش ، گرهی از مشکلات این کودک و مادرش را باز کند. اگر نمی توانند یا نمی خواهند ، خودمان آنقدر عرضه داریم به داد هموطنانمان برسیم) موافقم شماره حسابی بدهید تا ما نیز در این امر خیر شریک شویم.
با تشکر مجدد از مسئولین دیسوز عصر ایران
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
شماره حساب بدید تا کمک کنیم هر ماه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
رییس جمهور چه کاره هست؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
من هم موافقم یک شماره حساب بدین که خود مردم به حساب این شیرزن پول واریز کنند.
من واقعا در حیرتم که مسئولین ما به آخرت ایمان دارند که اینقد حق مردم را پایمال می کنند؟
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
712
درود بر عصر ایران و نویسندگان آزاد مردش.یکی نیست از مسوولان کمیته امداد بپرسد با کدام مجوز قانونی کمیته امداد را به یک وزارتخارجه تبدیل کرده اید ودر حال دفتر زدن در کشور های مختلف دنیا هستید.تا آنجا که ما میدانیم حضرت امام فقط در زمان حیات مبارکش به امداد اجازه داد که به کمک محرومین در لبنان برود.همین وبس
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقا جان خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج!!!!
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
13
781
واقعاً شرم آور است، به يك كشور آفريقائي كمك جهيزيه مي شود و دختران خودمان به خاطر نداشتن جهيزيه كارشان به جدايي از نامزد و شوهر عقد بسته شان مي انجامد، واي كه اين مملكت را فقط امام زمان (عج) مي تواند نجات دهد، چقدر شعار چقدر شعار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
زن ايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
من خيلي وقت است كه به هركسي ميرسم اين ها رو ميگم كه چرا پولي اين مملكت خرج كشورهاي ديگر ميشود
چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است
عصر ايران اميدوارم كه شما لطفي به اين مردم كنيد و حداقل براي ما يك جوابي داشته باشين ممنون ميشم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
عزيز دلم ،امام زمان براي كسيكه خودشو به خواب زده تره هم خورد نمي كنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
628
بغضم گرفت از اين همه درد و از اين همه بدبختي .از اين همه فساد ،فقر و بي عدالتي.دلم مي خواد بغض همه ما بتركه از اين بي تفاوتي در بيايم .از اينكه فقط بشنويمو وتو خودمون بريزيم اين همه بدبختيو .خداي مهربانم خداي پاكم كمكمون كن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
332
من هم كلي گريه كردم .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
گریه نکن، اقدام کن
از کویر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
گریه نکن لیاقتمان همین است مگر نشنیده ای که خلایق هر چه لایق ؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
فقط یکی بگه این نظر دیگه نمره منفی داره؟
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
561
فقط میخواستم بگم امیدوارم خدا به کارتون برکت بده عصر ایران
تنها سایتی هستی که همیشه به مشکلات اصلی مردم بها میده
مطمئن باشین کارتون بی اجر نمیمونه
فقط خواهش دارم از دعواهای جناهی فاصله بگیرین و مثل همیشه به فکر مردم باشین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
فردا عصر ایران هم متهم می کنند به تلاش برای براندازی نظام و ... حالا ببین
يك ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
504
به نظر مي رسد مسؤلين هيچگونه مسؤليتي درقبال مردم ايران ندارند.جنوب كرمان، سيستان وبلوچستان، هرمزگان وكرمانشاه وهمه جاي ايران اين چنين است. وآنچه البته به جايي نرسد فرياد است.تاريخ چگونه قضاوت خواهد كرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
ما بوشهریها که این همه ثروت به مملکت عرضه می کنیم هم داریم تو فقر می سوزیم. من بعد 4سال عقد الان دارم از زنم جدا می شم. چون پول نداریم !!!!تف...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
438
اي خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخدا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
خدا کمک کنه. کشور در حال نابودیست
دلسوز
MALAYSIA
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
469
دریغ از یک جو غیرت . . .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
غیرت هست ! ولی کو نای با غیرتی و صدای غیرت !؟ دلسوز عزیز ! همه ما خودمون یک جورایی در گیریم ! خداوند از عاملین این حرکات نگذرد...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
و یک جو انسانیت، صداقت، پاکی، درد ملت داشتن و......
نینو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
406
سلام من به عنوان یک ایرانی واقعا شرمنده این مادر و فرزند هستم جدا از دیدن همون یک عکس کلی خجالت کشیدم کاش اینقدر سنگ دیگران به سینه نمیزدیم و یکمی به مردم خودمون میرسیدیم کاش و صد کاش.........
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
387
روزگاریست که کس را به کسی یاری نیست.
جز دل آزاری و نیرنگ و ریاکاری نیست.
هر چه غم بود به دوش دل مردم شد بار.
گوییا قسمت ما غیر گرانباری نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
8
223
بخداگريه ام گرفت خدابه دادمان برسدباتشكر ازعصرايران عزيز
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
كساني كه منفي دادند يعني موافق هستند كه پول مردم ما بايد به جيب كشورهاي ديگر برود ؟
واقعآ كه ؟؟؟!!!!!!!!!!
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
247
من که تصویر و دیدم ماتم برد!!
اینم هنر ماست که به هرچی به گونه ای مینگریم که قابل ستایش باشد!!
مهر مادری در مقابل فقر و بدبختی
تولید خودرو با قیمت پایین در مقابل کیفیتش و آمار کشته شده ها
و الا ماشااله...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
قیمت پایین کجا بود؟ قیمت چند برابری و کیفیت پایین
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
6
182
با سلام به خدا قسم بغض در گلومه و نمی دونم از بی انصافی مسئولین و مظلومیت این مادر و فرزند معلولش چه بگویم فقط لعنت خدا به کسانیکه حق مردم را ضایع می کنند و این را همه می دانیم که چراغی به خانه رواست به مسجد حرام است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
334
324
باور كنيد رسول(ص) و علي (ع) هم توي اين روزهاي مبارك از اين وضع ضجه وناله مي زنند
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
632
512
انشاالله امام زمان ظهور خواهد کرد و گردن این مسئولانی را که فقط اسمی را یدک میکشند را با شمشیر عدالت خواهد زد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
ان شا ا...
ناشناس
| PORTUGAL |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
...اگر مردی خودت پاشو
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
بر منکرش لعنت اما تا اون موقع نباید کاری کرد؟ این مطلب این رو داره دنبال میکنه
جنوبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
نباید به انتظار کسی نشست.
خود برخیز و بر خود ماتمی گیر.
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
جامعه ایران با سرعت وحشتناکی به سمت سکولاریسم پیش میره!! رای های منفی به این نظر را ببینید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
اگه بیاد اولین کسی را که گردن میزنه تو هستی که همش منتظر می مونی تا یکی بیاد تا کمکت کنه...
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
اما فکر کنم خدا به ما یه عقلی و توانایی داده که خودمون یه کارهایی بتونیم بکنیم
حضرت مهدی ایشاا... ظهور می کنند
ولی ما هم باید زمینه را واسشون آماده کنیم
نه اینکه بشینیم یه گوشه بگیم ایشا... امام ظهور می کنه همه چیز درست میشه
پس از اون توانایی هاش آدم باید کی استفاده کنه؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
"جامعه ایران با سرعت وحشتناکی به سمت سکولاریسم پیش میره!! رای های منفی به این نظر را ببینید "
من هم به کامنت فوق رای منفی دادم ، اما بر خلاف تصور شما نه به خاطر دعایش برای ظهور امام زمان که دعای همه ماست بلکه به این خاطر که گویا عده ای معتقدند کاری نباید کرد و منتظر ماند که خود امام زمان بیاید و همه چیز را درست کند. پس تکلیف دینی ما چیست؟ انتظار که دست روی دست گذاشتن نیست.
سبز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
55
477
آفرين بر عصر ايران دلاور و غيور و مردمي
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
و اف بر مسئولان بی لیاقت ما( چی فکر میکردیم و چی شد)
مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
درود بر سردبير و كاركنان عصر ايران به ويژه تهيه كننده اين خبر خداوند عمر و عزت شما را دوچندان كند
محمدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
12
191
پيشنهاد مي شود خود عصر ايران اعلام نمايد تا مردم خير خود پيش قدم شوند و من به نوبه خود حاضر به شركت در اين امر خداپسندانه هستم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
مسئولین خوش غیرت هم باخیال راحت به فکر بذل وبخشش به خود وغیر خودی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
216
398
اسم اين هزينه كردن ها در كشور هاي ديگر كمك نيست خريد راي به نفع ايران در مجامع بين الملي است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
رای کومور؟ اصلاً تو نقشه کجاست؟ آیا عضو سازمان ملله؟ حتماً حق وتو هم داره.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
که البته این کار باید توسط وزارت امور خارجه انجام بشه نه توسط یه نهاد داخلی که پول مردمو به نیت کمک به فقرای مملکتشون ازشون میگیره و خرج سیاست میکنه...
کاش میشد امام یه بار دیگه میگفت واقعا کمیته امدادو واصه چی تاسیس کرد تا اینام بفهمن...
منکه اگه پولی تو صندوق انداخته باشم راضی نیستم خارج از مملکت خودمون خرج بشه...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
کومور رو کی میشناسه آخه که بخواد رایش رو هم به جایی حساب کنه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
راي كومور ؟؟؟ برامون مهمه
اصلآ ميدونيد كجاست كه مهم باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
ديديم كشورهاي كه ادعاي برادري با هشون داريم چطوري به قطعنامه ها راي منفي دادند اينها هم حتما مي دهند
دادا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
برو بابا دلت خوشه این کشورهای گوگولی پاش بیفته زودتر از همه مارو میفروشن
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
کاش این هزینه جواب می داد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
نيست تا حال همه به ما راي دادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
253
زنده باد عصر ايران
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
223
ایکاش غیرت آن مسول کمیته امداد که گفته است : "آماده ایم تا یتیمان عراق را حمایت کنیم " کمی قلقلک اماده یاشد.
اخوی چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
حقیقت تلخ این است که سوء مدیریت در کشور موج میزند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
اصلاً بگو مال چه کسی رو نذر دیگران می کنند؟! مگر نه اینکه اینان صرفاً "امانت داران"!!!!! ثروت مردمند؟؟؟!!!
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
626
با سلام

جانا سوز دل ما نگاشتی
ولی بزار من از وضعیت خودم بنویسم، مثلا" یه جوان 32 ساله هستم الانم بعد این همه سال بهر بدبختی بود نامزد کردم نپرسید چرا اینقدر دیر، تو یک شرکت خصوصی کار می کنم با کلی ماموریت و اضافه کاری 13 روز ماموریت و 80 ساعت اضافه کاری حقوقم 700 هزار تومان میشه اونائی که سرشون تو حسابه می دونند این تعداد روز ماموریت و ساعات اضافه کاری یعنی چی؟ بگذریم پدرم چند وقت پیش فوت کرد بنده خدا بدلیل از کارافتادگی و بیماری قلبی بیمه تامین اجتماعی مستمر نداشت و با سابقه ای که داشت شرکت محترم بیمه لطف کردن برای مادر و خواهرم ماهی 160 هزار تومان مقرری تعیین کردن، حالا اینو در نظر بگیرید که مادر من الان مستاجره و ماهی 300 هزار تومان اجاره خونه میده بدون هیچ منبع درآمدی تازه خواهرم و برادرم هم در دبیرستان تحصیل می کنن خوب تا الان من قسمت اعظمی از حقوق خودم را به مادرم می دادم الان اگه بخوام جدا شم خودم باید ماهی 300 الی 400 هزار تومان اجاره بدم حداقل ماهی 200 هزار تومان قسط بدم به خانواده مادرم هم کمک کنم حالا یکی از مسئولین این کشور اسلامی بیاد بگه من چطوری باید زندگی کنم بگذریم که خواهر و برادر و مادر منم حق زندگی دارن اونا باید چی کار کنن یک زن بدون شوهر 60 ساله با خانه استجاری با مقرری ماهی 160 هزار تومان چطوری زندگی کنه، یک مرد پیدا بشه جواب منو بده، راستی شرف و مردونگی و حقوق شهروندی تو این مملکت کیلیویی چنده؟ البته خودم یک راه حلی دارم می دونید چیه می گن با یک کلیه هم میشه زندگی کرد؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
صبور باش هموطن عزيزم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
درد و بلاي تو بخوره توي سر مسئولاني كه فربه شدند و بي درد
ناشناس
| GERMANY |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
همه همينجوريم هم وطن خدا از سرشون نگذره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
کافیه بیاین اطراف بیمارستان نمازی شیراز رو در و دیوار آگهی های فروش کلیه رو ببینین.
برای یه مملکت که قسمت زیادی از نفت دنیارو تامین میکنه خیلی زشته که مردمش کلیشونو بفروشن تا بتونن یه کمی زندگی کنن...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
ای بابا... حالم گرفته شد
anar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آره بابا صبور باش بی خیال بی حرف بی گوش بی چشم بی رگ بی بته بی وجود بی همچی
برو خوش باش
کرور کرور پول بی زبون ارث پدری حضرات به منو توچه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آخه هموطن عزیز ! همه ما نوعی همین درد را داریم ! یعنی همه کسانی که کامنت گذاشتن این موراد را تا حدی دارند ! ولی با این روال میدونی حتی با 2 تا کلیه نمی تونی زندگی کنی چه برسه یدونه !!!! ای کاش صدا و سیمای ما هم انعکاس می داد رنج های مردم رو ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
حرفات درسته، اما اصلا به فکر کلیه نباش. با احتمال زیادی ممکنه خودت از دست بری و دوتا خانواده رو بی سرپرست کنی. به خدا توکل کن. بلاخره این مردم بی غیرت ، سر غیرت می یان، فقط یه کم صبر کن...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
مطلبی غیر از اینکه بگویم صبور باش ندارم
من شرایطی به بدی شما ندارم اما شرایط من نیز وخیم است.
ان الله مع الصابرین
مجید آذری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
خدا بزرگه . تو رو به خدا به فکر مردم باشید... قدرت و مکنت را در این دنیا باید بزارید و برید... آخرت فراموش نشود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
یه کلیه مگه چقدر می ارزه. پولش چقدر دوام داره
ياغي
| UNITED STATES |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
چقدر صبر آثاي ناشناس؟!يكي ميگه صبر كن، يكي مي گه ايشالا امام زمان ظهور مي كنه درست مي شه، يكي مي گه...پس دست رو دست بذاريم هر بلايي سر اين ملت، سر اين كشور مي يارن بيارن؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
برادر عزیز صبور باش. منم شرایطی بهتر از شما ندارم. و در آستانه پدیده شوم طلاق قرار گرفتم. من و همسرم خیلی بهم علاقه داریم اما ... لعنت لعنت
سکته
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
وای وای وای از این همه بی عدالتی؟هیچکس به فکر نیست کشور در بد سراشیبی قرار گرفته.
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
خدا به تو، به من و به خیلیای دیگه مثل من و تو صبر بده
نمی دونم به کجا داره این مملکت
امير احمد اكبري اسبق از تبريز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
من 34 ساله
بعد كلي بيكاري ...
با استفاده از وام صندوق مهر امام رضا براي خودم كاري شروع كردم
فعلا در حد هزينه ها خرجم در مياد
و براي بازپرداخت بدهيم هم مشكل دارم
و هنوز مجردم....
يعني هنوز محتاج كمك مالي خانوادمم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
دوست عزیز
احتمالا تحصیلکرده هم هستی. نفرین بر هر کسی که بدون توجه به وضعیت شغلی در این مملکت بی صاحب بچه های مردم را 4 سال و 7 سال و 10 سال علاف میکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
147
مشکل مسئولین نیست تا وقتی نظارت به کارشون نباشه، تا وقتی خودشون رو فقط در برابر مافوقشون مسئول بدونند نه مردم. هر کس دیگه ای هم جای اونا باشه با این شرایط بعد از مدتی تکیه بر مسند قدرت عواطف انسانیشو از دست میده
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
مگه به کسایی که نظارت میکنن هم نمیگن مسئول؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
284
گر سنگ از این حدیث بنالد عجب مدار
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
258
وقتي شخص دوم يك مملكت از مديريت جهاني مي گويد يا سرپرست وزارت نفتش در روز اول معارفه خود با وجود هيچ گونه آشنائي با صنعت نفت اعلام آمادگي براي گسترش حوزه هاي نفتي كشورهاي همسايه مي نمايد غير از اين چه انتظاري داريد مگر مسئولان ما داخل مملكت را مي بينند آنها ما را دست انداخته اند تمام شده است براي گسترش سيطره حكومت خود بايد پولها را در اين كشورها خرج كنند.
ناشناس
AUSTRALIA
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
23
159
قطعا. کاری برای این خانواده می کنیم که دنیا مبهوت بشه. خودم اولین نفرم واسه کمک. فقط شماره حساب بدین . . .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
دوست عزیز به چندتا از این خانواده ها من وتو میتونیم کمک کنیم؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
... درود بر شما هموطن عزیز
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
هموطن این مشتی است نمونه خروار! با یک گل بهار نمی شه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
حالا گیرم این خانواده بصورت نمادین نجات پیدا کرد، بقیه مردم عزیزی که زیر خط فقر دارن با مشکلات دست و پنجه نرم می کنن چیکار کنن
نویسنده همین کامنت
| AUSTRALIA |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
بله. حق باشماست. اما خب نمیشه گفت چون ما نمینونیم به همه کمک کنیم به این خونواده هم کمک نکنیم. هر کسی باید از یه جایی شروع کنه. ایشالا اوضاع مملکت طوری بشه که مملکت های غیر اسلامی از مملکت اسلامی ما اسلامی تر نباشن !!!!!
شاهکار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
149
وقتی مسئولان ما مسئول نیستند و همه چیز تحت شعاع سیاست و سیاست زدگی است وضع ما بهتر از این نمی شود یاد این بیت شعر افتادم:"جای آن است که خون موج زند در دل لعل زین تغابن که خزف می شکندش بازارش"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
199
واقعا که آدم نمیدونه چی بگه؟
حالا باور کن از فردا راه میفتن با 100 تا دوربین که آخ چه کمک ها که ما به این خانواده نکردیم!
نمیگن این همه سال مسئولین کجا بودن که این فقر رو ندیدن.
خداییش من نمیدونم اینا که این همه دم از آخرت میزنن و میگن نوکر مردمیم خودشون از حرف خودشون خندشون نمیگیره؟
همه ما میدونیم که چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آره فردا نجف زاده رو می فرستن تا یه گزارش تهیه کنه، بعدش روز از نو روزی از نو
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
114
آفرين بر عصر ايران واقعا از دلسوزي و صراحت كلامتان لذت بردم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
75
افرین .فقط همین را می نوانم بگویم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
74
چه بگوییم که نگفتنش بهتره !!! یا اگه بگوییم چه می شود هیچی
يك خبرنگار
UNITED STATES
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
272
يك صفحه راه بيندازيد كه همه خبرنگارها هر روز گزارش هاي اين چنين بنويسند!‌ بايد تمامش كنيم اين بي عدالتي را!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
تورا بخدا این پیشنهاد خداپسندانه و مردم پسندانه را جدی بگیرید. شما را به وجدان رسانه ای تان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
59
281
نه آقا جان ! چه می گویید ؟! آخر یک نفر و دو نفر نیست ، اگر بخواهیم کمک کنیم باید زندگی مان را بدهیم . همان طور که پروفسور حسابی گفت : جهان سوم جایی است که اگر بخواهی کشورت را آباد کنی خود بدبخت می شوی و اگر بخواهی خوشبخت باشی باید کشورت را ویران کنی (!)
پاسخ ها
فرهاد
| GERMANY |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
ما که موندیم یه سخن رو یه متفکر میگه به اسم شصت نفر می خوره ! اینو جمله رو علی شریعتی گفته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
خوب شما نده چرا منت میگذاری؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
318
حالا تا بياي يك كلمه بگي آقا چراغي به خانه رواست به مسجد حرامست فوري مي شي فتنه گر آشوب طلب و ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
8
150
الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم.
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
هزار تا، نه ! صدهزار تا مثبت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
ایول
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
113
ريا..........
تو همه كار ريا
نه هيچ اهميتي براي مردم قائل اند نه خاك كشورمون
چمشون جز ستون هاي نمودار چيز ديگه اي نميبينه
اونوقت دم از دينداري ميزنن
اسلام اين بود؟
سپید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
141
به خدا گریه که نه هیچ چیز تسکین دهنده نیست خدا میداند چه جوابی دارند......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
140
نميدونم گريه كنم سرمو بزنم به ديوار چه كاري ميتوان كرد

من قال بعضيا :ما در ايران فقير نداريم شايد منظورش فوتباليستا و امير قلعه نويي و ساير مربيان بوده كه واقعا دروغ نگفته اگه مردم ما فقط همين ها هستن كه پول نفت خوب ميره تو جيبشون ملت از گرسنگي تو خيابون دارند ميميرن قلعه نويي ميگه سقف قرارداد ظلمه ...
خداياااااااا يا بكش يا ...
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
دوست عزیز چرا حواله میدی به خدا ! تقصیر خودمونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
62
91
و صد البته:
آنچه هرگر!! بجايي نرسد فرياد است!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
بگو اگرچه به جايي نميرسدفرياد
كلام حق دم شمشيرميشودگاهي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
128
پیگیر باش عصر ایران اگر این مسئولان بی لیاقت عرضه ندارند و فکردزدی کردن خودشانند ما مردم ایران اینقدر بی غیرت نشدیم که کاری نکنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
یه شماره حساب معرفی کنین هر کی به اندازه وسعش کمک میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
85
عصرايران.ضمن تشكر ازگزارشتان.من با پيشنهاد آخر ( حل موضوع به كمك خوانندگان ) موافقم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
آیا با یک گل بهار خواهد شد؟ این مادر غیور صدقه لازم ندارد. حقش را از ثروتهای افسانه ای این مرز و بوم بدهند او را کفایت می کند.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
67
نمیدانم این مسئولین چگونه جواب خدا و حق الناس را خواهند داد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
اسناد موجود را!!!!! به خدا هم ارائه می کنند!
هادی هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
80
جالبش اینجاست که بعد از خوردن پول باد آورده طلبکار هم هستن
همايون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
120
عصر ايران (درود به شرفتان)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
65
همه چي آرومه
من چقدر خوشحالم....
محمد
UNITED ARAB EMIRATES
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
53
درود بر شرافتت اي عصر ايران . اما مطمئن باش آخرش خودتان بايد كاري كنيد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
2
-1هم بايد به فقرا ساير كشورها كمك كرد و هم بايد به فقرا خودمات درستش اينه 2-مسولين كمتر خوشگذراني كنند كمتر جلوي كولر گازي بنشينند كمتر به فكر انتخابات بعدي باشند كمتر شعار بدهند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
74
من هم امروز این برنامه رادیو جوان را شنیدم و بغض کردم که چرا چراغی که به خانه رواست، نه در مسجد بلکه در امثال ونزوئلا و ... خرج میشود.انهم برای ریاکاری و فریب افکار عمومی دنیای فقراء.
دریغا از کمی انصاف و تدین.
مرتضوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
49
سلام
از این نوع مطالب بیشتر بگذارید تا شایدآقایان خواب غفلت بیدار شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقایان خواب نیستند، خودشان را به خواب زده اند... پس این مطالب بر آنها اثری نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
آدم خفته را می توان بیدار کرد، اما خود را به خواب زده را هرگز.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
فایده نداره...مگه اقایون خودشون نمیدونن؟چرا خوبم میدونن...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2616
184
آقای محمدی ، شما بهتر ه بری رمان بنویسی و در کار ملک داری دخالت نکنی.
تو که انقدر عقلت نمیرسه که بحث سیاست خارجی و ... رو با مطالب دیگه مخلوط میکنی، همون بهتر که نظری در مورد مملکت داری ندی ... .
سیاست خارجی یک بخش از وظایف هست ، و بحث رفاه داخلی و خدمات به مردم بخشی دیگر ... .
حالا اگر یک بخش کارش رو صحیح انجام داد، باید بزنیم تو سرش؟! چون یک بخش دیگه کارش رو درست انجام نداده؟!
چقدر باید یک فرد کم عمق باشه در مورد سیاست ... !
اگر قرار باشه که عراقو ول کنیم، باشه، لبنان هم ول کنیم، باشه. تاجیکستان و ... هم ول کنیم. کشورهای عربی رو ول کنیم، و ... هم ول کنیم، شما بگو دیگه این مملکت به کجا میخواد صادرات داشته باشه؟ جنابعالی تا حالا، تراز تجاری ایران رو با این کشورها مطالعه کردی که ببینی قراردادها چه شکلیه؟ صادرات چقدره؟!
بهتره بیای اینجا رمان بنویسی و منتظر مثبت هایی باشی که اینجا بهت میدن. تا لذت ببری .
عصرایران هم که دیگه تابلو شده، هر چی تایید نوشته هاش باشه، چاپ میکنه ... . و اگر مخالف باشه.... ، جالبه فریاد آزادی آزادی و دموکراسی اش گوش ملتی رو مورد عنایت قرار داده !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
سياست عميق رو هم ديديم مال فقط باج سيبيل مي ديم تا چند كشور از ما حمايت كنند اونام باجو مي گيرند و حمايتم نمي كنند
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
چه برادر ارزشی با فهم و کمالاتی! شما برو ببین کجا کنسرت قراره برگزار شه با سایر برادرا برید تعطیلش کنید...آفرین.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
یعنی همه کشورهایی که با دنیا مراوده و تجارت دارن و اونهم ده برابر ما، وضع مردمش اینجوریه. همشون بدبختن، بیچارن.
مردم میفهمن این چیزها رو . شما نمی فهمی.
ایرانی
| UNITED STATES |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
ناشناس عزیز
ای خبره سیاست، ای ته اکونومیک، ای مفسر ، ای تاجر خارجی دان، یک سوال ولی مرد و مردونه جواب بده
تا حالا کشور چین چقدر به محرومان کشور ما کمک کرده که اقلام چینی از سر کولمون بالا میره از تسبیح بگیر تا آفتابه، یک ذره با منطق جواب بدین نه از روی حب و بغض
یس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
سیاست خارجی این نیست که به یه کشور پول بدیم تا هوامونو داشته باشه. یا به یک کشور فقیر کمک کنیم در حالی که خودمون فقیرتر از اونا هستیم. سیاست یعنی با دیگر کشورها باید ارتباط سیاسی و تجاری داشته باشی جوری که در نهایت به نفع مردم و کشور خودت تموم شه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
همه رو خوب اومدی - مخصوصا اون یه تیکه آخری رو - نظر من رو چاپ نکردن!!! فکر می کنی چرا؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
عزيز ناشناس تا يه حدي حرفات درست ولي ما تجارت نمي كنيم ما صادرات نمي كنيم ما داريم باج ميديم اين سياست نيست جانم اين بي سياستيه بي تدبيري
مونا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقای ناشناس ایرانی که سالیان سال نمی دونست کومور کجاست و عراق ... کیه امروز برای صادرات قبلش باید کلی باج بده
بفهم که کشوری که تو نفت و گاز حرف اول جهان رو می زنه اوضاش نباید این باشه!!!
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
حتما جیب شما هم پر میشه دیگه ...این چه سیاستیه که مردم خودمون بمیرن دیگران زنده بمونن...منم جیبم رو پر میکردن میگفتم بذارید همه دنیا حال کنن مردم خودمون بمیرن ... آقای ...
مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
مگه ما به غير منابع ملي و نفت چيزي ديگه صادر مي كنيم براي منابع ملي خودمون بايد شرافت مردم را هم باج بدهيم دوست عزيز؟؟؟
مملي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقاي ناشماس
سياست خارجي باج دادن به ساير كشورها نيست
تازه ما كه باج ميديم اونجا كه بايد حمايتمون كنند پا پس ميكشند
مثلا همين لبنان كه به قطعنامه عليه ايران راي ممتنع داد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
منظورت کدوم صادراته مهندس ؟
فروش سرمایه های مملکت زیر قیمت جهانی و با تخفیف های آنچنانی و عوضش واردات کالاهایی که مشابه یا بهترش در داخل تولید میشه و مراوده با کشور های رده چندم، اونم بدون ملاحضه ی سود و زیان و فقط صرف آمار و ارقام دادن شد تجارت؟!
آخه کمور بی انصاف!؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقاي ناشناس متخصص سياست خارجي
اون چيزي كه باعث ميشه كه ديگران دنبال ما بيان كمك ما به اونا نيست بلكه سطح رفاه و دموكراسي و پيشرفت علمي داخل كشور هست . شما كه ايشاالله و به سلامتي متاهل هستي وقتي ميخواستي بري خواستگاري به خانواده همسرت نگاه كردي يا به همسايه هاشون؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
برو عمو!!!
ناشناس
| GERMANY |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
یکی که الان همش می برن میارنش ! یک وقتی هم تو وزارت خارجه بعنوان مسئول دیپلماسی کشور که شما آقای ناشناس فکر می کنی عقل کلی ازش حرف می زنی معاون وزیر بود می گفت : ما تو دنیا برای اینکه به یکی باج ندیم داریم به 100 تا باج می دیم !! ضما دیدی که عصر ایران هم مزخرفات تو رو متتشر کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
تو رو خدا اين جواب را در سايت قرار دهيد.
من با بحث سياست خارجه شما كاملا موافقم و يكي از اركان ممالك پيشرفته سياست خوب خارجه آنهاست، آيا انصافا ما در اين زمينه خوب كاركرده‌ايم آيا كشورهابي مثل روسيه يا چين به خاطر اين اشتباه كم به ما ضربه وارد نكرده‌اند گرفته از قرارداد تركمنچاي و.... و نيروگاه بوشهر. برادر جان به آخرت هم بينديش اين دنيا محل گذره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
ببين اشتباهي گرفتي اينا كه گفته شد هزينه هاي تبليغاتيه و گرنه صادرات يعني فروش كالا وخدمات يعني در آمد زايي. حالا بگو تو اين معادله در آمد كجاست؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
اینجور سیاست خارجی رو بهش میگن باج سبیل!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
خدمت عزیز سیاست مدار و خبره در امر سیاست ورزی، این پولی که مردم صدقه میندازند به نیت امر خیر و کمک به نیازمندان است، نه افزایش کفه ترازو در سیاست خارجی!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقا بگیرینش تا در نرفته اینم از همون مفت خورهایست !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
خواسم جوابت بدم، دیدم ارزششو نداری، Mr Politic
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
برادر عزیز کجای دنیا؟ توی کدوم کشور؟ باید به یک کشوری باج داد تا از تو جنس بخره؟ اصلا همین حرف شما هم خودش یک مشکله، مملکت رو بالاسریهای جنابعالی به اینجا کشوندن، این کاری که اقایان می کنند باج دادنه حالا حنجره خودتون رو پاره کنید بگید ما مستقلیم ما الیم ما بلیم.
mm2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقاي خيلي فهميده كه مغز اقتصاد و سياستي چرا من بايد باج بدم تا منافع صادراتي افراد ديگري كه ميلياردها دارند و اصلاً در ايران نيستند تامين كنم. چرا ما بايد خدمات مفتي به ديگران بديم ولي چيزي عايدمون نشه. لابد با برادران چيني هم بخاطر منافع ملي كه اين همه داد نه ، ستد داريم.
نمی گم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
بابا سیاستمدار

اره تو که عقلت میرسه ببین چقدر داریم باج به روسیه می دیم اخرش چی تیتر امروز عصر ایران رو بخون ما نمی خواهیم تحریمها علیه ایران را نادیده بگیریم شکلات بخور حرف نزن ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آخه سفیه
پولیو که مردم به نیت کمک به فقرای کشورشون به کمیته امداد که یه نهاد داخلی اجتماعیه میدن باید صرف سیاست خارجی کنن؟
حالا خدا وکیلی تو فرق سیاست خارجیو نمیفهمی یا عصر ایران؟
بابا تو رو خدا نذارین بچه ها با اینترنت بازی کنن.
حالا این یکی اومده اینجا نظر نوشته بقیه بچه ها معلوم نیست چه جاهایی میرنو چه خطراتی داره...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
یه جوری میگی انگار ما تو این مملکت زندگی نمیکنیم ، شعار سیاست و ... میدی؟؟!... میدونی عدالت یعنی چی؟! بیت المال یعنی چی؟! ولش کن اصلا، میدونی حق یعنی چی؟! همون طور که تو از پول نفت میزنی تو رگ باید اون بدبخت و بیچاره هم یه کم گیرش بیاد وگرنه مال تو و من و دیگران توش حق امثال این زن هستش.. به مولا
ناشناس
| UNITED ARAB EMIRATES |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
توی فیلمها یه چیزهایی دیده ای اقای متفکر عمیق.
از بس عمقی فکر میکنی ته چاهی
اگر در سیاست خارجی کشورها به کشورهای دیگر کمکی هم میکنن در راستای برگشت چند برابر ان هستند کدامیک از این کشورهایی که کمکهای میلیونی و بعضا میلیاردی از نوع دلاری اش در مقاطع حساس به کمک ایران امده اند
همیشه سیاست افراط و تفریط باعث از بین رفتن مقدار زیادی از توانایی و انرژی این مملکت شده است.در ضمن مگر سیاست خارجی بخشی جداگانه از یک دولت است که انتظار داری بدون در نظر گرفتن یک بخش قسمت دیگر را قضاوت کرد؟
هر چند حتی اگر سیاست خارجی امان را هم بخواهیم نقد کنیم چیز قابل دفاعی ندارد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
جناب آقای عاقل می شه بگی حجم صادرات ما به این کشورها چقدره؟ چون شما هم مثل رئیس جمهورت کارشناس ارشدی می پرسم ها!!!!!!!!!
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آیا برای افزایش صادرات حتما باید باج داد، واقعا راه دیگری برای شکوفایی اقتصادی وجود ندارد. در ضمن چگونه می توان در کشور خودمان بی عدالتی داشته باشیم و دم از حکومت علی ع بزنیم، لطفا بروید و کمی نهج البلاغه مطالعه فرمایید آقای ناشناس!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقاي ناشناس بهتر است دستور بدهيد جاي مديران اين دو گروه عوض شود شايد ماهم مثل دختران كومور يه قسمت كوچكي از رفاه و خدمات عمومي رو ببينيم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
دولتي كه ميخواد سياست خارجي خودش رو با پولي كه مردم براي صدقه ميدن پيش ببره نباشه بهتره.
شما يه چيزي از سياست خارجي شنيدي، ولي درست توجه نكردي.
دولت مرداي ما براي توسعه سياست خارجي نمي خواد از اين كارا بكنند، موقع حرف زدن فكر كنند، درست حرف بزنند، تا مردم هزينه شو ندند.
كومور كجاي دنيا وايساده كه ما از اون براي توسعه سياست خارجي استفاده كنيم.
شما چين و روسيه رو ببينيد، در تمام بحرانهاي خاور ميانه فقط اين دو كشور كه حق وتو دارن جلوي تصويب قطعنامه بر ضد ليبي و سوريه رو گرفتند.
از اون طرف دارن پول مارو مي خورند و اقتصاد مريضمونو فلج ميكنند.
اي بابا.....
oO
| SWITZERLAND |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
سياست خارجي عرضه و توانايي ميخواد نه منت كشي و باج دادن .
به قول يكي از عزيزان كه تو عصر ايران نظر داده بود : همه جاي دنيا از سياست براي رونق اقتصاد استفاده ميكنند ولي ما از اقتصادمون براي سياست ميذاريم .
فوق لیسانس علوم سیاسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
نه در کتاب های علوم سیاسی و نه در فرمایشات امام خمینی و مقام معظم رهبری، در هیج کجا ندیدم که سیاست خارجی متکی به کشورهایی که در نظام بین المللی "قدرت کوچک" هم محسوب نمی شوند، از توانمند سازی ملت خود و تکیه بر آنان تأثیرگذار تر است. اگر شما جایی خوانده اید، راهنمایی بفرمایید!؟
محمد رسول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
ماشاءالله هزار ماشاءالله مملکت داری شما رو داریم میبینیم . کجا از ایران بهتر !!!!؟؟؟ همه مردم بقیه کشور ها دارن میان به سمت ایران. آفرین و احسنت به مملکت داری شما. چقدر مملکت داری بلدین !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
چشماتو باز كن.....
فقط براي يك لحظه كلاهتو قاضي كن و به حرفي كه زدي فكر كن
غ س
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
اخه صادرات چه ربطی به بذل وبخشش داره اقای سیاستمدار کدوم کشوری بخاطر صادراتش میاد فقرائ کشور مقصد رو تحت پوشش می گیره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
من فقط اميدوارم به روزي برسي كه مجبور بشي بچه عليلت رو با فرقون از خونه اجاره ايت به مدرسه برسوني، البته اگه ذره اي مهر و محبت تو وجودت باشه، ببينم اون موقع هم همين حرفارو ميزني ؟؟؟!!!!
فرشاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقای ناشناس که ادعای سیاست خارجی داری رای کشور لبنان به ایران در مورد حقوق بشر رو دیدی توی سازمان ملل؟ کشوری که بیش از 30 سال از نفت ما ارتزاق میکنه رای ممتنه میده! لابد اینو می گی سیاست خارجی
نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
حالا تو که سیاست خارجی سرت میشه بگو چرا با عزل متکی در سنگال ، آبروریزی راه انداختند؟ چرا حتی نیجیریه هم سفیر ایران را اخراج می کند؟چرا اینقدر اعتبار ایرانی بر باد رفته که در بسیاری از کشورها با ایرانیان برخورد ناشایست میشود ، چرا اینقدر به چین و روسیه برای خرید اجناس بنجول و نیروگاه قراضه سی ساله اش باج می دهیم،چرا اینقدر در دنیا منزوی شده ایم و چرا...!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
اقاي صاحب عقل يعني صادرات به كومور خيلي مهمه؟ يادت رفته كمك به بوسني كارش به كجا رسيد اگر نتوني خونه خودتو حفظ كني هرچقدر هم خونه همسايه را اباد كني سرپناه تو نخواهد بود يادت باشد ستونهاي جمهوري اسلامي روي دوش قشر ضعيف است پس حق دارد كه فقير نباشد اگر اينها اسيب پذير باشند ما نمي توانيم به رسالتي كه براي جمهوري اسلامي تعريف كرده ايم برسيم در مورد زندگي شخصي مي تواني بگويي الجار ثم الدار ولي در حكومت داري نه.در ضمن سعي كن توهين نكني ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
اون کشورهائی که به ایران صادرات دارند و یا ارتباط سیاسی با ما دارند هم برای جهیزیه دخترها ایرانی پول میدهند یا اصل موضوع چیز دیگه است و تو خودت را به خواب زدی؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
شما درکت از تراز تجاری همین باج سیبیل هست؟! بهت تبریک میگم !
خوش باشید ... .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
تا امثال تو هستند امیدی به سامان این ملک نیست!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
خیلی بدبختی! خیلی کله ت پر شده از چرت و پرتای اونا! آدم باش...
محمد پورعبدالله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقای ناشناس !

سیاست داخلی ارجحیت دارد بر سیاست خارج، چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است.

شما هم، همین بهتر که نظری در مورد خوب یا بد بودن حرف آقای محمدی ندی. همین نظرات منفی که گرفتی بسته ! اقای محترم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
همین است دیگر، شما و بسیاری افراد افراطی مملکت ما یا صفر هستید یا صد!!!! کجا در این مقاله گفته شده که سیاست خارجی نداشته باشیم؟؟؟ سیاست خارجی رو هم دیدیم که آقای علی آبادی رو میفرستند در اپک که آبروی ایران را ببرد.
ضمنا این همه رسانه پاچه خوار مثل فارس و ایرنا و ایسنا داریم، حالا یکی هم مثل عصر ایران داشته باشیم. هر چند که من مطئنم یه روزی از همین روزا یه سری عقده ای باتوم به دست میریزن دفتر عصر ایران رو میبندند. باشه این دنیا میگذره، اون دنیا همدیگر را میبینیم تا ببینیم حق با کیه. ما صبرمون زیاده!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
افتخار می کنم که هزارمین منفی رو من به این نظر دادم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
منظورت از صادرات همون وارداته دیگه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
بله عزیزم صادراتمون هم دیدیم چه شکلیه که پول بدیم به کشورهای گمنام و بی نام و نشان آفریقایی تا به ما اجازه بدن با پرچم اونا از آبهای بین المللی بگذریم و نفت هامون رو صادر کنیم بله ما واقعا به این کشورها احتیاج داریم!
اسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
نمی دونم چرا امثال شما اصرار بر دفاع از ناحق دارید آقای ناشناس! واقعاً چرا؟ً
کمیته امداد امام خمینی برای پوشش در سطح کشور تاسیس شد و این ملت وقتی توی صندوق هاش و حسابهاش پول می ریزند به این امیده که شاید گره از کار یکی از هموطناشون باز کنه نه یک خارجی که هر روز به یک ساز برای ما می رقصه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
عزیز من
جواب شما و چگونگی نگارش شما شبیه انسانهایی بود که ظاهرا یه جائیشون سوخته!
اولا شما که خیلی می فهمی ! اینقدر نمی فهمی که کارها باید اولویت بندی بشه!
پس یه کار کنیم! همه پول نفتمونو بدیم به کومور تا تراز تجاریمون بره بالا بعد کلی حال کنیم تازه این امارو هم ضرب در دو کنیم بعد تو بوق و کرنا کنیم بگیم آ! بیا نگا کن تراز تجاریو!
عزیز فهیم ناشناس!
ظاهرا پست مسئولیت خیلی به شما چسبیده !
کافی بود یه ذره نظرات بقیه مردم را هم بخونی!
هیچ از وضع زندگی مردم آگاهی داری!
هیچ می دانی مردم با سیلی صورت قرمز نگاه داشته اند (نه همه ولی اکثرا)
به خدا قسم که اگر شیعه علی بودی و طعم نداری را چشیده بودی اینگونه با پررویی و گستاخی نظر نمی دادی مگر امار ازدواج را نمی بینی
مگر امار طلاق را نمی بینی!
وای بر مسئولین !
وای بر مسئولین!
که بر صندلی ریاست لمیده اند ! پول هنگفت بیت المال می گیرند! کیف مدیرریت را می برند و نتیجه چه سوئ مدیریت!
جناب جعفر محمدی عزیز! شما بدانید که حرف دل اکثر مردم را می زنید و من میدانم که نه من بلکه بسیاری از مردم از طرز تفکر شما و مقالات شما لذت می برند!
خدایا کاش آنقدر پولدار بودم تا می توانستم به مردم ندار کمک نمایم!
خدایا کمکم کن تا پولدار شوم و این حرف ارا تحقق عملی بخشم!
و خدایا ...
به بغض بعضی ها بنگر و به دعاهاشان جواب بده!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
اولا بفرمائيد كميته امداد امام در بحث سياست خارجي چه جايگاهي دارد
ثانيا ايشان آيا اين مجوز را از مردم كمك كننده دارند كه پولشان را براي تامين اهداف سياسي كشور، در خارج از ايران خرج كنند؟
ثالثا در حال حاضر مي‌بينيم كه چه انزوايي در دنيا نصيبمان شده و آنانكه رفيقند به مثابه مگسانند گرد شيريني
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آخه بی ... سیاست یعنی اینکه مردمت از فقر و فلاکت بمیرن که تو نفت خامتو، منابع معدنیتو و ... دو دستی با کلی تخفیف بین اینو و اون پخش کنی؟ مگر علی (ع) هم اینگونه مملکتشو اداره میکرد؟
امیر
| UNITED STATES |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
بابا ... عمیق ...
با دشمنان مدارا ....
ببین کره و ژاپن چطوری اجناسشون رو توی پاچه امریکا میکنن. همون کره ای که تا 50 سال پیش از ما عقب تر بود ...
اینارو بچه سوم ابتدایی هم میدونه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آخه بیچاره اینم شد سیاست پول مردم محتاج رو بریزن توشکم دیگران آخر هم عراق هنوز هم دنبال اروند باشه و لبنان هم توی شورای امنیت رای ممتنع بده
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
خوب شد یک نفر پیدا شد و معنی مدیریت و سیاست جهانی را به ما گفت.یاد آن 2 نفر افتادم که یکی آسفالت خیابان را می کند و خاکش را بیرون میریخت و نفر دوم پشت سرش خاک را در چاله کنده شده می ریخت, از او پرسیدند این چه کاری است, گفت ما قرار بود 3 نفر باشیم و کار نفر سوم قرار دادن لوله درداخل چاله قبل از پر کردن آن توسط من بود. ولی چون نفر سوم نیامد ما معطل او نشدیم و کار خودمان را انجام میدهیم.
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
از منفیهایی که بهت داده اند خجالت بکش
رستم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
این اقا چرا در باره فقر در ایران اعتراضی ندارد و چسبیده به صادرات و روابط بین الملل؟؟؟؟؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
تا وقتی آدم هائی مثل تو وجود دارن مردم ما بدبختن . تو اگه نتونی بچه خودتو بزرگ کنی بعد بری برای بچه همسایه پدری کنی بهت نمیگن نیکو کار میگن "احمق".
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
بسیاری از مردم کشورهای خارجی یاد گرفته اند تا با سوء استفاده از فرهنگ ایرانی که فکر می کند پادشاهشان قبله عالم است با الفاظ مورد علاقه ایرانیان مامورین ایرانی رامجاب می نمایند چناجه پول بیشتری به آنان بدهند دلشان بیشتر به سمت حکام ایرانی متمایل خواهند شد وجهانی و صاحب امر بودن دولت ایران راخواهند پذیرفت واینگونه هل من مزید گویان پول بیشتری طلب می کنند واز طرفی هم چون مامورین دولتی می خواهند ماموریتشان در خارج استمرار داشته باشد سعی می کنند با گزافه گویی درگزارشات خود می نویسند که عن قریب است که با ادامه ماموریت ما در خارج از کشور واستمرار بیشترارسال پولهای نفتی ، مردم کشور میزبان ، حکام کشور ما را صاحب امر جهان بدانند و به این ترتیب مدت اقامت خود رادر خارج از کشور طولانی تر کرده و سبب افزایش ارسال وجوهات از سوی دولت ایران می شوند ولی باید بدانیم که آنان ملت ایران را سرکیسه می کنند وهرگز به کشور خود خیانت نخواهند کرد وبیچاره ملت ایران که در این معامله دو سر سود هیچ سهمی از ثروت نفتی خود ندارد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
یعنی به اون کشورا پول میدیم که با همون پول از ایران خرید کنند که تراز تجاری و صادراتمون بالا بره؟!!!!!!!!! یکی به من کمک کنه من نمی فهمم این چی میگه
mamadsharabiany@yahoo.com
| CANADA |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
دوست عزیز سیاست خارجی فعال داشتن یعنی ملت خودتو گشنه و فقیر و بدبخت و ... نگه داری تا تراز تجاری کشور با چند تا ممکلت جهان سومی بالا بمونه ؟؟!!... واقعاً حیفم میاد به تو بگم دوست و هموطن !!... به امید روزی که بالاخره برای این ملت و کشور هم خورشید از افق واقعیش طلوغ کنه ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
تو احتمالا منافعت به خطر میوفته با یک انتقاد ساده اینجوری به لرزه می افتی
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
ببین . شما برو دکتر برای سرما خوردگیت . خب ؟ داروهایی رو که بهت میده بخور .. اما همزمان آب یخ و غداهای سرخ کرده و اینا رو هم بخور به شدت . حالا ببین خوب میشی یا نه . اینطوری هم بدتر مریض میشی و هم دکتر رفتنت اشتباه محضه و پول حروم کردن
مصطفی ترک همدانی وکیل دادگستری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
دوست عزیز درسته که باید مراودات و سیاست خارجی کارش را بخوبی انجام دهدن. اما زنهار بجا و به موقع نویسنده توجه شدید مسولان کمیته امداد را می طلبد که اولا: اگردرفاز خارج کشور عملیاتی انجام می دهد بسیار بیشتر به وظایف در داخل توجه کند.
ثانیا: سیاست خارجی و تعامل بازرگانی با کشورهایی که نام بردید وظیفه کمیته امداد نیست بلکه وزارتهای بازرگانی و خارجه می توانند تعاملهای سازنده را که درچهارچوب قوانین برایشان تعریف شده اجرا نمایند. این درست نیست که برای انعقاد قرارداد با آن کشورها به کمیته امداد بگوییم برو از فقرایش حمایت کن. اساسنامه کمیته امداد نیز خارج از این تعاریف است که مابه ازای چیزی به فقرای کشورهای دیگر کمک کند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
ماده دو اساسنامه کمیته امداد:

هدف از تشکيل کميته امداد امام (ره) ارايه ی خدمات حمايتی ، معيشتی و فرهنگی برای نيازمندان و محرومان داخل و خارج کشور به منظور تامين خود اتکايی ، تقويت و رشد ايمانی با حفظ کرامت انسانی می باشد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
این همه جنس بنجل چینی وارد کردیم وپدر اقتصاد داخلی رو در آوردیم آخرش چی شد؟

ناشناس تو هم لنگیه همون مسئولان بی کفایتی...
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
کمیته امداد میتواند با تفکیک کمکهای داخلی و بین الملل حق انتخاب به من و شما دهد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
برو بمير
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
پول به مردم یک کشور دادن چه ربطی به طراز تجاری داره مگه هر کشوری برای صادرات میره اول به مردم فقیر کشور مقابل کمک میکنه تازه کمیته امداد چه ربطی به سیاست خارجی داره عقل خودت از اینجا معلوم شد اگر کمیته امداد مردم کشور خودمونو ول کنه پولها رو بده به دیگران کار خودشو درست انجام داده
عبدالله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
آقای سیاست بلد! میدونستی اگه غرامت جنگیتو از عراق بگیری برابر با ده سال صادرات به عراقه؟
میدونستی فلسطینی هایی که با پول من و تو تو مالزی دارند درس میخونند به ابرانی ها توهین میکنند؟
میدونستی همین آقایون که از صدقات روزانه ما دارن پول جمع میکنن بعلاوه پول نفت, تو نیاوران خانه های بالای 100 میلیارد تومان دارند ؟
منم نمیدونم احتمال داره سر جنابعالی هم جایی بنده و به این مسوولان بی غیرت و بی عرضه وصلید؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
واقعاً تا افراد مزخرفی چون شما در ایران عزیزمان وجود دارد این وقایع را خواهیم دید . کاش فلج بودی و مادرت با فرغون تورو این ورو آن ور می برد تا بفهمی که چراغی که به خانه رواست برای تمامی سیاستهای خارجی حرام است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
شما منفی ها رو جمع کن
متعقل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
از کی تا حالا وظیفه کمیته امداد شده بحث سیاست خارجی ما خبر نداریم؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
همین سیاست جهانی شما عزیزانه که داریم جهان رو مدیریت میکنیم ولی از مدیریت داخل مملکت موندیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
يعني ميخواي بگي خيلي ميدوني ومي فهمي؟بي وجدان
سالار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
تو اصلا يك روز ميتوني مسه اينا زندگي كني كه بزرگتر از دهنت حرف ميزني؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
پس چرا کسی به ما کمک نمیکنه تا ما هم در مجامع بین المللی!!! به نفعشون رای بدیم؟؟!! تازه اونایی که پول هم میدیم که اخرش نارو میزنن!!!
شما بساطتتون رو جمع کنید با این سیاست خارجه تون. راستی ترکیه و کشورهای اروپایی هم این طوری واسه خودشون حمایت میخرن؟؟ همین افغانستان و تاجیکستان چی؟؟!!
اصلا تو چرا میخوای به افغانستان و تاجیکستان بچسبی؟؟ اگه شرکتهات عرضه دارن اونا خر نیستن مواد رو از یه شرکت گرونتر بخرن و میان مال تو رو میگیرن. این طور نیست؟؟!!
در ضمن همه میدونن تو خود آمریکا و آلمان هم فقر هست اما اینجا آدم باید خیلی کور باشه تا این وضعیت را با اونا مقایسه کنی. یه سری به این همه دانشگاهی که زدین بنداز. برو این همه جوان 25-26 ساله را ببین که به امید فردایی که وجود نداره فعلا خودشون رو سرگرم کردن. برو ببین که این همه جوان باهوش داره از کشور خارج میشه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
186
پیگیر باش عصر ایران اگر این مسئولان بی لیاقت عرضه ندارند و فکردزدی کردن خودشانند ما مردم ایران اینقدر بی غیرت نشدیم که کاری نکنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
مامردم ايران بي غيرت نيستيم اماجوگير واحساساتي هستيم الان همه شماره حساب براي كمك ميخوان فرداهمه چيزيادشون ميره
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
60
122
عصر ايران نمي دانم چرا پيام هاي منو هميشه حذف مي كني. امام راحل به مسوولان فرمودند كه اگر از اين مردم غافل شوند به آتش دوزخ الهي گرفتار مي شوند. مسوولان كشور بدانند كه با اين اهمال كاري ها و سياسي كاري ها قطعا به اتش دوزخ الهي گرفتار خواهند شد.
پاسخ ها
amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
با این عزیز موافق هستم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
4
مردیم از ریاکاری تو این مملکت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
333
درود به شرفت نویسنده
پاسخ ها
sa_mhd
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آره والا ،من یه شرافت این آدم واقاً غبطه می خورم و خوشحالم که آدمی مثل نویسنده این مقاله هنوز تو این جامعه وجود داره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
311
کمک به فقیر هر چه باشد باز هم میتوان به زور و ضرب و بهانه و... توجیه کرد در مورد آن ساختمان گران قیمت کمیته امداد در سوهانک چه باید گفت با سکه سکه صدقات مردم این قصر را ساختن چه معنی دارد؟
پاسخ ها
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
سلام
خصوص اعلام شماره حساب اين مسئولين همين مي خواهند تا كسي سراغشون نره.
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
6
برادر بزرگوار جناب آقاي محمدي، بگمانم خون غيرتمند ترك آذربايجان در رگ هاي شما جريان دارد كه ديدن و شنيدن چنين صحنه اي متاثرتان كرده است.
كجايند ستارخان و باقرخان ها؟
كجايند دليرمردان جنوب؟
كجايند غيرت مردان ساليان سال اين خاك پاك
كه هر روز به تاراج رفتن تمام داشته هايمان را مي بينيم ولي كاري نميكنيم و نمي توانيم هم بكنيم از شدت آزادي.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
36
ممنون آقاي محمدي، من هم همانند شما روزانه نفرين‌هاي زيادي را نثار مسئولان بي‌لياقت و بي‌كفايت و ... كشورمان مي‌كنم (البته با تعداد زيادي ناسزا) مردم ايران واقعاً در فقر اقتصادي، فقر فرهنگي و ... به سر مي‌برند. در اين مملكت هيچ كاري جز پيكار و تخريب منابع و هر آنچه كه تا به حال به دست آورده‌ايم، انجام نمي‌شود. واي به حال فرزندان ما در آينده در اين مملكت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
4
مگه فقيرم داريم! .... رييس جمهور كه گفت نداريم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
کمک به فقیر هر چه باشد باز هم میتوان به زور و ضرب و بهانه و... توجیه کرد در مورد آن ساختمان گران قیمت کمیته امداد در سوهانک چه باید گفت با سکه سکه صدقات مردم این قصر را ساختن چه معنی دارد؟
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
3
اين است كشوري كه مي گويند در آن فقير نداريم و همه چي آرومه
كجايند كساني كه ادعا مي كنند كه شيعه علي (ع) هستيم ...
از اين موردها در كشور ما زياده
آقاي محمدي پيگيري كنيد و شماره حسابي بدهيد تا كمك كنيم به امثال اينجور آدمهاي دردمند
يا حق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
3
این همه فقر ،بیکاری،مستاجری،گرانی و تورم از هم گسیخته،آمار بالای طلاق و فحشا،فساد اداری و باند بازی،رشوه خواری و...
حالا اینها به کنار چرا آقایون این همه دم از اسلام و حکومت عدل علی میزنن؟
همین آقایانی که الان به عنوان نماینده مردم در مجلس دارای تریبون آزاد بوده و مصونیت قضایی نیز دارند و این همه از امکانات حکومت استفاده می کنند فردا باز هم مثل بچه معصوم شده و از مردم گداگونه درخواست رای مجدد خواهند کرد!!! واقعا"خیلی رو دارند!!!
باتشکر از مسئولین دلسوز عصر ایران
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
راستی ازعبدالله مرحومی چه خبر؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
8
سلام
به همین دلیل است بنده نزدیک چند سال است که یک ریال در این صندوقهای کمیته امداد نمیریزم و خود صندوقی داشته جمع آوری و کمک میکنم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
3
چراغی که به خانه رواست ،به مسجد حرامه
جوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
105
واقعا احسنت بر شما که به دور از اخبار پرهیاهو و کم ارزش روزمره، به فکر این مردم محروم،مظلوم و به "استضعاف کشیده شده" هستید، حداقل شما "سعی" تان را میکنید که "وظیفه" رسانه ایتان را درست انجام دهید.کاش هر کس در هر منصب و مقامی چنین حسی داشت و حداقل سعیش را میکرد خدمتی کرده و گره از مشکل انسانی بگشاید؛ به امید آن روز!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
56
...اگه پول نداشته باشی و مریضی صعب العلاجی بگیری حتما به خاطر نداری میمیری
اگه پول نداشته باشی و مستاجر باشی باید تو کنج خیابون لونه کنی
نه مردم به هم رحم میکنن نه حکومتی که ادعای عدل علی رو داره
این اقایون مسوول این ثروت مکنت رو از کجا اوارده اند نه این که شیره جان همین فقراست که تو جیب اینهاست هرکس هم اعتراض کنه یا میشه فتنه گر یا عامل دشمن
دشمن کیه به نظر شما !!!!
خودتون قضاوت کنین!!!!

عصر ایران عزیز میخوام خواهش کنم جرات اینو داشته باشین این نوشته منو بزارین

میدونم این نوشته منو مثل تمام نوشته های من نمی زارین اما هم اینکه خودتون مخونین کافیه
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
16
واي اگر از پس امروز بود فردائي
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
این قسمت آخری که گقتی قشنگترین جمله بود . ممنون از نویسنده حرف دل مردم رو زدی . از فوتبال کشور و پولهای یامفتی که میگیرن متنفرم . انشالا.. خدا لعنتشون کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
عصر ايران لطفا كاري نكن كه اين مورد در حد خبر باقي بمونه شماره حسابي اعلام كن كه بتونيم كمكامونو به اين بنده هاي خدا برسونيم . بياين پولاي توي صندوق هاي صدقمونو كه كميته امداد به زور به همه مي ده را برسونيم به هموطنامون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
13
در ضمن فراموش نکنيم همين محرومان بودند که براي پنجاه هزارتومان راي خود را فروختند
اينها بيشتر از پول به آگاهي نياز دارند برادر.
ميلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
عصر ايران ممنون از اطلاعاتي كه شفاف در اختيارمون ميزاري.اين حركت مسئولين در قبال اين خانواده تاسف باره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
7
3
عصر ايران تشكر .چرا نظرات مرا چاپ نميكني؟شما را به خدا مگر قبل از احمدي نژاد چطور بود؟ و بعد از آن چگونه خواهد بود؟؟!!!اين خانه از پاي بست ويران است.يا علي مددي
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
قبول دارم ولی الان چند سالیه افتضاح شده. همه چیز، حتی اخلاق، حتی حرمت، حتی صداقت، دین دارد قربانی دنیا می شود. عصر ایران تو را به شرفت سانسور نکن.
یه مغز فراری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
یه مدتی بخاطر این وضعیت قمر در عقرب مملکت و اینکه امیدی به اصلاحش به این زودیها نیست، به فکر مهاجرت به خارج از کشور افتاده ام. مخصوصا که کانادایی ها منتم رو هم می کشن. به دوستانی مثل خودم هم توصیه می کنم اگر شد به یک مملکت در و پیکر دار برید اگر نه همین کومور هم از مملکت خودمون بهتره! حداقل دولت کریمه!!! در اونجا به داد محرومان میرسه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
مصدق کوشید تا نفت ملی شود یعنی کل ملت از موهبت آن برخودار شوند . آقای احمدی نژاد گفت روستایی را دیده که مردمش 50 سال است میوه ندیدند. این وضعیت در حکومت اسلامی که مسئولش باید سیرت اشتری و علی گونه داشته باشد زننده بوده و عملکرد مناسبی نیست.
خداوند امور هیچ قومی را جز بدست خودشان تغییر نمی دهد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
واقعا موندم چه بگم اول خونه بعد مسجداينكه دروغ نيست بايستي بهم وطن خودمان كمك كنيم/
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
آقا ما هم خيلي از روزها همان دم صبح با ديدن افرادي كه مريض يا عليلي را به همراه دارند و در خيابان سميه آدرس سوهانك را ميپرسند و اينكه با چه خط اتوبوسي بايد رفت و ...كباب ميشويم ولي كسي كه دفتر كارش در سوهانك ميباشد بعيد است حرفهاي شمارا متوجه شود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
20
عصر ايران سلام خواهش مي كنم چاپ كن. خواهش مي كنم. اگه واقعا تو هم درد انسان و زندگي انساني رو داري چاپش كن:
1- مادري با 5 جانباز جبهه، در خانه اي استيجاري در يك دخمه تنگ روزگار مي گذراند وگاهي به خاطر كمبود هوا در دخمه بيهوش مي شود.
2- پيرمردي با 76 سال سن به دليل نداشتن جا و مكان در پارك مي خوابد چون خادم مسجد او را جواب كرده و از گرسنگي و ضعف عمومي آنقدر بيرمق است كه از حال مي رود.
3- مادري با فرغون بچه معلولش را چهار كيلومتر به مدرسه مي برد و مي آورد.
4- بيماران بي زبون رو در بيابان رها مي كنيم به امان خدا و بعد وزير مي گويد كه نه صحت ندارد.....
5- وضع بيمارستان ها و مريض و دوا و دكتر كه تقريبا نزديك به فاجعه هست.

فقر بيداد مي كند...... سن فحشا به 12 سال رسيده.....كودك آزاري آنقدر زياد شده كه ديگر ذهن ما كم كم به آن عادت كرده......اعتياد در مدارس - بيكاري جوانان و عدم پرداخت حقوق و مزاياي كاركنان برخي شركت ها به مدت 22 ماه
بي فرهنگي ..... مشكل مسكن و هزاران معضل ديگه
مسئولان چه مي كنند؟ به تاخت مي تازند و هنوز مدعي هستند و چشم در چشم ما اعلام مي كنند كه ما مي توانيم ايران كه نه بلكه جهان را مديريت كنيم.... اختلاس هاي ميليوني كه نه ميلياردي فراوان شده....هنجار شكني هاي عجيب و غريب مثل موضوع باغ خميني شهر كه همه رو شوكه كرد ولي اعلام مي كننم كه از تاريخ فلان كلي نيرو و هزينه و آدم و .... به كار مي گيريم تا با مشكل بي حجابي مبارزه كنيم.....
ما اينطور نبوديم....وضع ما اينطور نبود.....
ما اين را هرگز نمي خواستيم و نمي خواهيم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
درود به شرفت جعفر جان.
shahram
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
4
بهترین خبر گزاری ایرانی هستین به خاطر این کار قشنگتون (تشویق جامعه به کمک کردن به فقرا)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
درود فراوان بر شرافت شما عصر ایران، خواهش میکنم یک راهکاری برای حل مشکل این زن و فرزندش اعلام کنید که مردم با هم انجام بدیم هر چند که این زن موضوعش مطرح شد بقیه رو چیکار کنیم ؟؟؟
بعدشم تو رو خدا به این مسئولین گیر نده .واقعا از اونا انتظار داری کاری بکنن ؟چرا آب تو هاون میکوبی آخه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
كمك دولت به اقتصاد كشورهايي مثل امارات،تركيه، چين ، كره ووو كه از طرق سخت گيري در سرمايه گذاري داخلي و افزايش قاچاق ووووووووو صورت ميگيره كم از كمكهاي بالا نداره كه هيچ، اثر بخشي آن در بدبختي داخلي هم كلي بيشتره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
مرسی عصر ایران
يك ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
لطفا پيگيري نماييد چگونه مي‌توان با اين مادر و دختر مرتبط شد شماره تماس يا آدرس. ممنون ميشويم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
درود برشما براي گزارشتانئ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
4
من از بینوایی نیم روی زرد
غم بینوایان رخم زرد کرد


من که توی صندوق های کمیته امداد 4-5 ساله پول نمی اندازم
برای خودم و اطرافیانم صندوق موئسساتی که مطمین هستم را گرفتم مثل محک معلولین حضرت علی . . . البته عصر ایران میدونم این مطلب را نمیذاری!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
6
نه بابا اينا مهم نيست كه، مديريت جهان و 2 تا تار مو خانم هاي ايراني كه پاك تر از اونها تو دنيا نيست مهم تره آقا ، با اين مسائل شما نظام رو تضعيف مي كنيد، الان همه تو كاخ سفيد نشستن دارن از اين موضوع بهرهبرداري مي كنن بر عليه امت !!! (نه كه فكر كني بي كارن)
بابا ما خيلي عقبيم از دنيا چرا قبول نمي كنيم ؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
3
وقتي نهادهاي مثل كميته امدادو...سياسي شود نتيجه اي غير از اين نخواهد داشت
سید مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
من دارم روزی را می بینم که زمانی که می خواهیم از عصر ایران بازدید کنیم با صفحه پیوندها رو برو می شویم من اگر روزی دو سه مرتبه به این سایت سر نزنم روزم شب نمی شود پس از یک مدت محافظه کاری روندی که پیش رو گرفته اید بسیار عالی است ولی امثال این روستانشین عزیز در شهرهای ما بسیارند پدرانی که به خاطر نداشتن مجبورند صبر کنند تا فرزندان به خواب بروند و بعد به خانه بروند .
آقا بیایید گلریزان غیرت به پا کنیم !!!!!!!!!
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
3
با تشکر از سایت عصر ایران که با شجاعت گوشه ای از مشکلات را بیان میکنند. در جواب آ قا یا خانم ناشناس که دم از سیاست خارجی موفق دولت میزند باید بگویم دولت به چه حقی پول مالیات و نفت مارا خرج محرومین کومور یا تاجیکستان میکند جناب ناشناس آیا میدانی کومور کجایه ورابطه با اونجا چه نفعی بحال تراز تجاری ما داره ؟ کشوری کوچکی که برا ی آمدن
ریس جمهورش از اینجا هواپیما میفرستند صادرا ت یا وارداتش چیه؟ شما بجای زحمت فکر کردن لطفا ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
عصر ایران عزیز منتظر شماره حسابیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
اقا هلال احمر ایرانم وضع بهری نداره تو کله دنیا درمانگاه تخصصی زده افتخارم می کنه
یه آمار از اونم چاپ کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
اگر به اين افراد كمك كنند مربيان و فوتباليستان و ...... از كجا ماشين ، خونه و درآمد آن چنانني كه خرج يك روزشان حدود 50 نفر از اين گونه افراد را غني مي سازد، چكار كنند واقعا تاسف اور است
ناشناس
SWITZERLAND
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
زنده باد عصر ايران!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
3
من ازبيگانگان هرگزننالم كه بامن هرچه كردآن اشناكرد
چه مي توان گفت جزواي برحال واحوال ما ازخدابي خبران كه چگونه ميخواهيم درپيشگاه خداوند حضورپيداكنيم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
درود به شرف و وجدانت عصر ایران و اقای محمدی.من به نوبه خودم حاضر به کمک به این خانواده با ابرو هستم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
واقعا از صراحت كلامتان لذت بردم و ازاين همه ستم كه به مردم مي شود آه كشيدم
ظلم و ستم هيچگاه پايدار نميماند
متشكرم عصر ايران
واقعا توي رسانه ها تكي
محمد
NETHERLANDS
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
آقا جان كمك كنن مگخ ما تو كشورمون فقير داريم؟؟؟؟؟؟ ما پول نفت مياد تو سفره هامون ، داريم پول يارانه مي گيريماااااااااااااااااااا . مگه فقيري ميمونه . پولم كه زياد داريم عيب نداره بذاريد كمك كنن . واقعا براي اين مسئولين متاسفم . پول اين مردمو مي برن جاي ديگه بعد كه سير شدن سفيرامونو مي ندازن بيرون و قطع رابطه مي كنن مثل خيلي كشورها .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
اگر 20% مردم صدقه بدهنديعني14000000 نفراگر روزي 10تومان بدهند ميشه 000/000/140 ميليون تومان كه در يك ماه ميشه 000/000/002/4 تومان. كميته امداد چكار ميكنه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
دارم دیوونه می شم.. از این بیداد می کنم فریاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
خدایا میدانم حتما ما را نمی بخشی
محمود علوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
30
این خانواده تبعه لبنان شوند تا کمکشان کنیم
تارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
هر چی میکشیم از دست مسئولان بی فکره که فقط به فکر جیب خودشون هستند و بس. فقط بلدن حرفای گنده بزنن و ژست نیکوکاری بگیرن
البته دیگه حناشون رنگی نداره و ایشاالله خدایی که همه رو نظاره گره روزی حقشون رو کف دستشون میزاره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
2
خدا لعنتت کنه!! عصر ایران!!! حالمونرو شب میلاد خراب کردی. (خدایا به حق علی مرتضی از این نامردمی نگذر!و خودت جواب این مسوولینی که چنین در حق مردمی که امام ولی نعمتشان نامید مگذر). راستی "یاد امام و روزگارش به خیر".
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
من به دعایت مثبت دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
26
اگر كسي اين مطلب را بخواند و از غصه بميرد جاي تعجب ندارد ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
به کجا چنین شتابان؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
31
تف به شرف هرچي آدم بي غيرته