فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۵-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۲۹۳۳
انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۵-۰۴-۱۳۹۰

قهوه؛ دشمن سرطان کبد


محققان معتقدند‌ مصرف دست کم سه فنجان قهوه در روز، خطر ابتلا به سرطان کبد را تا 44 درصد کاهش می دهد.

واحد مرکزی خبربه نقل از خبرگزاری آلمان، محققان سنگاپوری دو نوع چربی در دانه های قهوه شناسایی کرده اند که خاصیت محافظت از کبد در برابر خطر ابتلا به سرطان دارد.

این تحقیق که در سال 1993 میلادی با مطالعه روی 63 هزار مرد و زن چینی تبار 45 تا 74 ساله صورت گرفت، یافته های جدیدی را درباره خواص قهوه آشکار کرد.

همچنین محققان درمطالعاتی که سال 2008 میلادی داشتند دریافتند ، مصرف 4 فنجان قهوه یا بیشتر در شبانه روز، خطر ابتلا به دیابت را تا 30 درصد کاهش می دهد.
برچسب ها: قهوه ، سرطان کبد
ارسال به دوستان
هشدار نیروی دریایی سپاه: نزدیک شدن شناورها به تنگه هرمز به‌منزله همکاری با دشمن تلقی می‌شود حمله پهپادی ارتش علیه ناوگان پنجم آمریکا در بحرین اگر این خوراکی‌ها را نمی‌خورید، دچار کمبود پتاسیم می‌شوید نگاهی به معماری تاریخی ل‌آرتیستیک در شهر نیس فرانسه (+عکس) روزنامه خراسان: امیر کویت، خیلی وقیح شده؛ ایران باید او را سرجایش بنشاند! معماری جالب ساختمان یک پارکینگ در پرتغال (+عکس) سپاه: محل استقرار جنگنده های F35، F15، F16 آمریکایی منهدم شد درخواست ترامپ برای تصویب بودجه ۳۵۰ میلیارد دلاری پنتاگون تصاویر هوایی دیدنی از جاکارتا فروغ‌الدوله دختر ناصرالدین شاه به همراه دخترانش با لباس درویشی (عکس) حمله به پایگاه آمریکا در اربیل عراق تاریخ به روایت تصویر / ترکش‌های گلوله‌های ضدهوایی در آسمان جبهه غربی جنگ جهانی اول تاثیر شگفت‌آور چای بر سلامتی و افزایش طول عمر! چرا کسی صدای نارین و آیلین را نشنید؟ استنت یا فنر قلب؛ لوله مشبک کوچکی که جان انسان ها را نجات می دهد (+اینفوگرافیک)