فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۵۶۴۷
انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۰

پدر عصبانی نوجوان 12 ساله را کشت و خودکشی کرد



روزنامه جام‌جم نوشت: در یک حادثه دلخراش در شهرستان ابهر، مردی پس از قتل فرزند 12 ساله‌اش خودکشی کرد.

این حادثه عصر پریروز در یکی از محله‌های شهرستان ابهر رخ داد و مردی به نام حسین پس از مشاجره با پسر 12 ساله‌اش برای لحظه‌ای کنترلش را از دست داد و با چوبدستی مرگ فرزندش را رقم زد.

در پی این حادثه موضوع به ماموران انتظامی گزارش و هنگامی که تحقیق در این زمینه شروع شده بود، چند ساعت بعد پدر این نوجوان نیز با خودکشی به زندگی‌اش پایان داد.

با دستور قضایی، اجساد پدر و پسر به پزشکی قانونی انتقال یافت. در تحقیقات قضایی معلوم شد پدر و مادر امیرحسین (کودک قربانی) چندی پیش از هم جدا شده بودند.
برچسب ها: پدر عصبانی ، خودکشی
ارسال به دوستان
تکذیب خبر مسدود شدن ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد