فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۱۸-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۶۴۱۱
انتشار: ۱۷:۳۴ - ۱۸-۰۵-۱۳۹۰

آمنه: رئيس‌جمهوري قولي براي درمان من نداده است

آمنه،‌قرباني اسيد‌پاشي گفت: رئيس جمهور در ديدار با من هيچ قولي مبني بر درمان نداد و فقط از من بابت گذشت از فرد اسيدپاش قدرداني كرد.

آمنه بهرامي، قرباني اسيدپاشي در گفت‌وگو با فارس در خصوص شائبه‌هاي پيش آمده درباره ديدار خود با رئيس‌ جمهور و وعده‌هايي كه براي درمان وي داده شده است اظهار داشت: در اين ديدار رئيس جمهور هيچ قولي مبني بر درمان به من نداد.

وي ادامه داد: اين ديدار فقط يك ديدار ساده بود و آقاي احمدي‌نژاد از من بابت گذشت از فرد اسيدپاش تشكر كرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی