فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۷۸۹۲۰
انتشار: ۱۸:۴۸ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۰

دستگيري زني با سم شيميايي در حرم عبدالعظيم(ع)

زني كه در كنار حوض صحن امامزاده حمزه واقع در حرم حضرت عبدالعظيم(ع) مقداري سم شيميايي به همراه داشت، دستگيرشد.

به گزارش ايسنا، ماموران انتظامي مستقر در حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) بامداد چهارشنبه دوم شهريورماه سالجاري مقارن با شب 23 ماه مبارك رمضان در حين گشت‌زني به حركات زني در كنار حوض صحن امامزاده حمزه مظنون شدند.

ماموران زن با مظنون‌شدن به اين فرد، وي را مورد بازرسي قرار داده كه در بازرسي از وي مقداري سم‌شيميايي كشف كردند.

به گزارش ايسنا، اين زن پس از دستگيري براي انجام تحقيقات بيشتر تحويل مراجع ذيربط شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران