۰۵ دی ۱۴۰۴
به روز شده در: ۰۵ دی ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۳۰-۰۲-۱۳۸۶
کد ۱۷۹۰۷
انتشار: ۲۱:۱۴ - ۳۰-۰۲-۱۳۸۶

محسن رضايي: احمدي ن‍ژاد نيروي دست ششم ماست

آقاي احمدي‌نژاد نهايتاً در حد استاندار بود. از او انتظار بيشتري نداشته باشيد. يكسري شتابزدگي‌ها هم به همين دليل است. من بسيار سعي كردم خودم را كنترل كنم و الا اين‌جا بايد كلي حرف مي‌زدم كه همه‌اش نقد دولت بود.


ارگان شوراي هماهنگي نيروهاي حزب الله نوشت: محسن رضايي كه در همايش "ايران 1404 از حرف تا عمل" كه توسط  سردبير روزنامه خراسان در مشهد برگزار شده بود، به بهانه انتقاد از عدم تحقق چشم‌انداز، به دكتر احمدي‌نژاد حمله كرد و گفت: مردم در انتخابات با راي خود اين مسير را اصلاح خواهند كرد!

 محسن رضايي گفت: در مورد چشم‌انداز 20 ساله دولت احمدي‌نژاد بسيار بدتر از دولت خاتمي عمل‌ كرده است. من بسيار سعي كردم خودم را كنترل كنم. و الا اين‌جا بايد كلي حرفايي مي‌زدم كه همه‌اش نقد دولت بود.

از محسن رضايي پرسيده شد؛ پس جريان حمايت خاص آقا از اين دولت چيست؟ رضايي مي‌گويد: چون اين‌ها نيروهاي انقلابند آقا از اين‌ها حمايت مي‌كنند.

سوال‌كننده در جواب رضايي مي‌گويد: مگر آقا با كسي تعارف دارند، يا مي‌ترسند كه اگر كسي نيروي انقلاب باشد ولي در مورد چشم‌انداز بد عمل كند، تذكر ندهند؟
جواب رضايي را ببينيد:
اين‌ها نيروهاي دست شش ما هستند، احمدي‌نژاد، صادق محصولي، فتاح، اين‌ها نيروهاي دست شش هستند. در ضمن آقاي احمدي‌نژاد نهايتاً در حد استاندار بود. از او انتظار بيشتري نداشته باشيد. يكسري شتابزدگي‌ها هم به همين دليل است. آقاي هاشمي و آقاي خاتمي يك عمر در سياست و مسؤوليت بودند، اما ايشان نهايتاً استاندار يك استان بودند.

آقاي احمدي‌نژاد دولتش الآن با دو مشكل مواجه است:
1. عدم كارآمدي 
2. مساله تورم و گراني
ايشان اول قبول نمي‌كردند و همه‌اش مي‌گفتند: اين‌ها غلط است، و اين‌ها كذب است. حالا ديگر قبول كردند.
در جريان انجام چشم‌انداز با آمدن اين دولت ما دو سال عقب افتاديم و دولت و مجلس در اجراي چشم‌انداز كند عمل مي‌كنند.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۰
1
0
تو که پسرت پناهنده آمریکا شد اما اگر کسی دیگری بود سرب داغ گلویش میریختید . با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم از دکتر احمدی نژاد این انقلاب همینطوری پیش خواهد رفت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۰
0
0
بنام خدا و با عرض سلام و احترام...قصد دفاع و پاسخ نيست ولي حرفه اصلي ايشان بنظر م در اصل نظامي باشد . ايا ايشان در زمان جنگ ايران و عراق بعنوان فرمانده درست ايفاي مسئوليت نموده اند ؟ چند ماه پيش اقاي رفسنجاني در اين مورد نامه محرمانه اي را منتشر نمودند . ان نامه گوياي پاسخ به بسياري از اين سئوالات بايد باشد . .
ناشناس
Venezuela (Bolivarian Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۰
1
0
به نظر من حق با آقا محسنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
1
0
اگه احمدي نژاد دست ششم بود چرا محسن رضايي اونو معاون اول خودش معرفي كرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
برادر رضايي بهتر است وكيل و وصي خود باشند و بهتر است نقل قول از كسي نكنند و از قول رهبري سخن نگويند حد خود نگاه دارند و ديگران را ريز و خود را درشت و بزرگتر از ديگران نبينند ايشان اصلا حق ندارند از قول رهبري سخني بگويند بروند و اگر كاري هست در مجمع انجام دهند و به مردم وعده بي خود ندهند بروند مجمع را آباد كنند ...فكر مي كنم رهبر عزيزمان در چند ماه قبل جواب تفكر اين برادر را دادند مراجع كنند به سخنان رهبري در 2 و 3 ماه قبل در ضمن بنده به عملكرد برادر احمدي نژاد انتقاد فراوان دارم ولي برادر رضايي حق ندارند در رابطه با عملكرد كسي صحبت كنند چون مجمع قدرت اجرايي ندارد . بنده خدا و فدايي و مطيع اوامر رهبري .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
باسلام
عجب دوره زمانه اي است ، اين همه خون جوونها براي اين كشور ريخته شد تا بعضي ها مملكت رو بين خودشون تقسيم كنند !!!!!
ولي با اين همه آقايوني كه از خواب بيدار نشده اند همانهايي كه به احمدي نژاد دسته ششم راي دادند ، پشتيبان او هستند و حالا او دسته اول و مابقي آقايان دسته آخر هستند....
ناشناس
Germany
۰۷:۳۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
به نظر میرسد آقا محسن تقسیمبندی جدیدی برای نیروهای انقلابی کرده اند که در نوع خود در سی سال گذشته بینظیر است . بنده از ایشان سئوال دارم آن موقیعی که دستور حمله صادر میکردید بنده در خط مقدم نیروی دست چندم شما بودم ؟ و شما نیروی دست چندم بودید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
به نظر می رسد این صحبتها به آقای رضایی نسبت داده شده است احتمالاً چند روز دیگر همین سایت تکذیب می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
بالاخره اين شازده جواب نداداگراحمدي نژادناكارامداست دليل دفاع رهبري ازوي چيست؟ درضمن اقاي رضايي مشخص نكردند معيار دست چندم بودن افراد دركجا وازناحيه چه كساني مشخص ميگردد.
اقاي رضايي حتماميداندكه خاتمي وزيرارشادهاشمي بود كه ان هم بخاطر ضعف مفرط مجبور باستعفاءشد وسالها در ورطه فراموشي بود كه يك اتفاق ان هم بنابه اعترافش خودش باعث شد دوباره برگردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
من با آقاي محسن رضائي موافقم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
آقاي رضايي درست مي گويند . مشكل اينجاست كه آقاي احمدي نژاد فكر ميكند خيلي خوب عمل كرده يا آمار غلط به آقاي احمدي نژاد ميدهند و يا اينكه عالما عامدا از عملكرد دولت خود راضي است .با چند برابر شدن قيمت نفت در زمان آقاي احمدي نژاد نسبت به دوره هاي قبل و وعده او براي آوردن پول نفت بر سر سفره مردم ميبينيد كه وضعيت اقتصادي مردم بمراتب بدتر از شرايط دولتهاي قبلي شده ، سومين قطعنامه هم كه در آستانه صدور است كه خدا بخير كند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
1
سلام واقعا دولت اقای احمدی نزادخیلی خوب عمل کرده و خواهد کرد واین حرف و حدیث ها فقط به خاطر خراب کردن اقای احمدی نزاد است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
باسلام فرزندان ایران حق ندارند اینگونه همدیگر راتضعیف کنند چه مدیران بزرگوار دفاع مقدس وچه حامیان ریاست محترم جمهوری که همه از مریدان حضرت امام و مقام رهبری هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
ایشان وقتی فرمانده کل سپاه شدند( هم رده فرمانه کل ارتش آنروز) 28 سال(همسن همین مهرداد بذربپاش فعلی) داشتند. حالا بفرمایند آن موقع در مقایسه با فرمانهد کل ارتش نیروی دست چندم بودند . تازه نهایتا دانشجو بودند نه استاندار و ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
اگر ایشان خودشان را جزء نیروهای دست اول انقلاب میدانند پس چرا مجبور شدند در انتخابات کنار بکشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
ايشان حق ندارد اينطو ديگران را تحقير كند بويژه انكه احمدي نژاد با وجود تمامي انتقاداتي كه بر او هست رييس جمهوري منتخب مردم ايران است . در ثاني اگر عنايت رهبري به همه نيروهاي انقلاب از جمله آقا محسن نبود ، ايشان الان حتي دبير مجمع هم نبودند چرا كه ايشان هميشه خود را عقل كل و تافته جدا بافته ميداند و هر كسي تحمل كار با چنين افرادي را ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
براي اقاي رضايي متاسفم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
به نظر من آقای رضایی باید به رای مردم احترام بگذارد آقای احمدی نژاد دست صدم هم که باشد منتخب ملت بزرگ ایران است
ناشناس
-
۰۸:۴۹ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
بعضی ها خودشان را تافته جدا بافته میدانند یعنی ما دست اول خیلی کارها برایتان انجام دادیم ورییس جمهور دست ششم ما یا به عبارتی دست هزارم مملکت
ناشناس
-
۰۸:۵۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
بسمه تعالي
فضل الله المجاهدين علي القاعدين اجرا عظيما
دكتر رضايي هميشه ثابت كرده اند كه در خدمت انقلابند.
ناشناس
Greece
۰۸:۵۵ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
1
شما که ادعات میشه از پسرت چه خبرررررررررررررررررر؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
در حال حاضر بزرگترین مشکل مردم همین گرانی هاست واین تورم باعثش همین سیاستهای غلط اقتصادی دولت فعلی است.
ناشناس
United States of America
۰۹:۲۰ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
تا يكي انتقاد بجا ميكنه صداي بيجا از گوشه و كنار در مياد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
من اگر آقاي احمدي نژاد صد بارکانديدای رياست جمهوري شود به او رأي مي دهم چون داري صداقت بيشتري است،مطيع مقام معظم رهبري است، ساده زيسا است، شجاع در برابر كفار،رحيم در بين مومنان است.آقاي رضائي "اتق الله"
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
فکر نمی کنم آقای رضائی اینگونه صحبت کرده باشند.... اگه این حرفهای ایشونه باید فاتحه خیلی چیزها را خوند... ولی محاله ایشون اینها را گفته باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
با سلام
من برای دوستان که نظرات فوق را داده اند متاسفم چون دوستان اهل نقد نیستند.همانطور که می دانید به غیر از ائمه اطهار همه غیر معصوم و در معض اشتباه هستند پس اگر آقای دکتر رضایی اقای دکتر احمدی نزاد را نقد می کنند بیشتر از من و شما در بطن انقلاب و جنگ و مسائل محرمانه که شاید سال ها وقت نیاز دارد تا فاش شود بوده اند.لذا کسی که نظریه ای در باره شخصیت افراد می دهد باید در شرایط علمی و اطلاعاتی هم اندازه یا بیشتر باشد که به نظر بنده آقای رضایی از نظر علمی و اطلاعاتی شخصیتی قابل احتزام دارد امیدوارم هدف همه مسئولین خدمت به جامعه و مردم ایران اسلامی باشند.با تشکر
ناشناس
Saint Martin (French Part)
۱۵:۴۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
اگه راست ميگي در انتخابات ميمونديد و ميديديد شما كه دست اولي هستي مردم چقدر بهت راي مي دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
مطمئنا حق با آقای محسن رضایی است. این دوستانی هم که به ایشان متلک گفته اند بهتر است واقع بین باشند و بدون هیچ تعصبی به وضعیت کشورمان در همه زمینه توجهی داشته باشند بعد متوجه میشوند که حق با ایشان است یا خیر؟
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۶ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
این دوستانی که می گویند آقای احمدی نژاد منتخب ملت بزرگ ایران است لطفا بفرمایند ایشان در نهایت منتخب چند درصد از ملت بزرگ ایران هستند؟ ایشان چند میلیون نفر از رییس جمهور قبلی کمتر رای آورند؟
ایشان در زمان انتخابات با وعده های اقتصادی بر رقبایشان ( آن هم با حرف و حدیث های فراوان) پیروز شدند ولی حالا می بینیم مشکلات کشور در حد سه چهار اراذل و یا روسری مردم کاهش پیدا کرده و تمام نظام جمع شده اند که یک نفر در خیابان موی آشکار نداشته باشد در حالی که مردم روز به روز در حال فقیرتر شدن هستند و فشار بسیار زیادی را تحمل می کنند. من طرفدار نگاه اقای رضایی نیستم ولی به نظرم نگاه شان در مورد رییس جمهور درست است و الان شاهدیم بیشترین قشری در دوره مدیرت آقای احمدی نژاد تحت فشار قرار گرفته اند همان کسانی هستند که وی سعی می کند خود را در خدمت آنان معرفی کند. در واقع رییس جمهور مادر ظاهر طرفدار محرومان است اما سیاست هایش در خدمت ثروتمندان و قشر مرفع قرار گرفته و تنها آنها هستند که هیچ آسیبی از جانب ایشان احساس نمی کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
بسمه تعالي
آقاي محسن رضائي يادتان باشد كه آقاي دست ششم دكتر محمود احمدي نژاد را مردم با آراي بالا انتخاب كردند. حال يا درست يا غلط ولي شما مكلف هستيد به آراي مردم احترام بگذاريد. در ضمن آقاي محسن رضائي مقام معظم رهبري با هيچ كس تعارف ندارند. لطفا در سخنانتان دقت كنيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
اينگونه صحبتها به نفع كشور نيست اقاي رضايي به راي مردم احترام بگزاريد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
در این موقعیت که شیطان بزرگ در حال اختصاص بودجه برای اختلاف افکنی در بین نظام است از آقای رضایی که خود را سیاست مدار میدانند بعید است که اینگونه در مورد رئیس جمهور مملکت صحبت نمایند اگر دلایل این حرفشان مشخص میشد خوب بود در هر صورت باعث تاسف است..
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۵ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
اقا محسن درست میگه احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
به فرض صحت خبر بايد گفت خدا نكنه آقاي احمدي نژاد نيروي شما باشه. ایشان اگر نيروي دست دهم امام خميني (ره) باشند شرافتشان از نيروي دست اول شما بيشتر است.
ناشناس
-
۱۸:۱۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
بهتره بجاي کارشکني به اين منتخب مردم کمک کنيد تا بهتر و بيشتر به کشور خدمت کند با اين حرفها فقط ته دل مردم بيچاره را خالي مي کنيد و لا غير لطفا شما در موقعيت خود خوب عمل کنيد مردم از شما و امثال شما باهوشتر و فهيم تر هستند
ناشناس
Sweden
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
Harf hagh ra bayad paziroft. Aya tavarom bala narafte, aya gheimate maskan 50 darsad bala narafte.va ,,va...
ناشناس
Saint Martin (French Part)
۱۹:۱۱ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
سلام. در صحت گفته هاي ايشان شک نکنيد. کاري به خودشان و پسرشان نداشته باشيد . حرفهايشان کاملا درست است .
ناشناس
Barbados
۲۳:۲۴ - ۱۳۸۶/۰۲/۳۱
0
0
این حرفها مال آقای رضائی که عمری با تقوی و تعهد زیسته است نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۸۶/۰۳/۰۱
0
0
زنده با احمدي نژاد و تفكر رجائي گونه اش .كور باد چشم دشمنان سيلي خورده از راي مردم .ثروت اندوزان عمرشان تسر امده .اقاي رضاي من هم رزمنده 13 ساله يخبندان غرب بودم ولي پدرم در جنوب ميجنگيد پسر جنابعلي كجا بود و هست پدرم كشاورز بود و پدر پسر شما فرمانده سپاه .خجالت بكشيد مجمع اگر نبود هيچ جايگاهي نداشتيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۸۶/۰۳/۰۱
0
0
الان برای اولین بار در تاریخ انقلاب در قم نان 45 درصد گران شده. بگید آقای رییس شما که قبل از عید می گفتید مسکن نخرید قراره ارزان بشه یه سفر بیایید قم وببینید چه خبره! ما که نخریدیم و بعد از این هم نمی تونیم بخریم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۸۶/۰۳/۰۱
0
0
درود بر اقا محسن افرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۸۶/۰۳/۰۱
0
0
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوبش گم شد اینکه پسر رضایی پناهنده شده هیچ ارتباطی با حرفهای
درست او در مورد احمدی ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۶/۰۳/۰۱
0
0
آقای رضایی فراموش کرده اند میزان رای ملت است واین صحبت های ایشان اهانت صرف به ملتی است که یکی از دلایل برکناری ایشان از رقابتهای ریاست جمهوری بود چراکه که آقا محسن این عزیز دل برادر در جواب سوال مرحوم ملا قلی بور که چه چیزی میگیرد تا از عرصه انتخابات خارج شود گفت : یا با گلوله یا با خواست مردم حالا چطور آقای رضایی این طور(... )عرض اندام می نماید .
اللهم اجعل محیای محیا محمد وآل محمد و مماتی ممات محمد وآل محمد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۶/۰۳/۰۱
0
0
واقعا جای تاسف دارد که اگر کسی لب به انتقاد گزنده ای می گشاید بجای برخورد منطقی و منصفانه با آن فورا به تخریب شخصیت او بهر طریق ممکن و حتی با تمسک به مشکلات احتمالی خانوادگی او می پردازیم. واقعا زندگی خصوصی پسر محسن رضائی چه ارتباطی به دیدگاهها و انتقادات او نسبت به دولت دارد.!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۲ - ۱۳۸۶/۰۳/۰۲
0
0
آقای رضایی این نیروی دست ششم حداقل اینقدر مرد بود که در فیلم تبلیغاتی انتخابات برای رای گریه نکند .آقای رضایی به خاطر سالهای دفاع مقدس قابل احترامید اما سعی کنید حرمت خود را دست اول نگه دارید و نا امید نباشید انشااله شما هم ممکن است روزی رییس جمهور شوید و همان طرح ایالتی کردن استانها را اجرا کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۸۶/۰۳/۰۲
0
0
سلام:نيروي دست اول كسي است كه:1-بروزباشد2-تقواداشته باشد3-انشاالله عاقبت بخيرشود؟؟...؟ ضمناباچندسال خدمت صادقانه نميتوان تاابد نان اسلام راخورد.
ناشناس
-
۰۵:۵۱ - ۱۳۸۶/۰۳/۰۳
0
0
جناب آقاي محسن رضايي بعضي وقتها حرفهايي از جنابعالي در رابطه با مخالفت با دولت نهم شنيده مي‌شد و چندان اهميتي براي ما نداشت فکر مي کرديم تهمت و دروغ است که با اين گفتار شما متوجه شديم که پندار ما دورغ بوده شما که خودتان را اينقدر بالا مي دانيد چرا خودتان را ازمايش نمي کنيد ببنيد مردم چه مقدار شمار ا قبول دارند و اين مردم ببينند که شما هم همانند آن دو رفسنجاني و خاتمي چه قدر حرف براي گفتن داريد !!!!
بهتر است به جاي اينکه منتخب مردم و کسي که از خود اين مردم است و مورد تاييد مقام عظماي ولايت مي باشد بيش از تخريب نکنيد و بگذاريد کارش را بکند ... .
ناشناس
United States of America
۰۸:۳۲ - ۱۳۸۶/۰۴/۱۷
0
0
اين لبخند محسن رضايي حاكي از رضايت است نه شكايت ! قطعا بوي برادري از گفته اين فرد نسبت به آقاي احمدي نژاد به مشام نمي رسد .
من به اين رضايت قلبي محسن رضايي نمره 22 مي دهم . اما چرا رضايت ؟ مگر محسن رضايي مسلمان نيست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۶/۰۴/۲۶
0
0
خدا کنه اینها حرفها دروغ باشه اما اگه راست باشه چیزی جز حسادت نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۸
0
0
سلام
آقاي سرلشگر رضايي بفرماييد شهيد فهميده نيروي دست چندم شما بود؟؟؟؟
آگه الان زنده بود تو مجمع راهشان ميداديد؟؟؟؟؟؟
نظرسنجی
قوانین کنونی ازدواج و طلاق در ایران ...