فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۰۹۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۱-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۸۰۹۵۷
انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۱-۰۶-۱۳۹۰

آغاز پرداخت قسطي حقوق بازنشستگان!



خراسان نوشت: بازنشستگان يکي از مهمترين شرکتهاي صنعتي کشور طي ماه هاي اخير حقوق 400 هزار توماني خود را در چند قسط در اول، وسط و آخر ماه دريافت مي کنند.

اين در حالي است که از همين کارکنان، جريمه ديرکرد پرداخت اقساط توسط بانک پرداخت کننده حقوق نيز دريافت مي شود.

مسئولان اين شرکت، صندوق بازنشستگي را مسئول مشکل پيش آمده معرفي مي کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
0
24
شركت معظم قدس نيرو حقوق كاركنان حودش رو قسطي ميده مثل اينكه اين روش اپيدمي شده!!
ناشناس
Germany
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
1
58
ای ول پس خزانه خالیه.... بانکها هم که خالی شدن ..... حضر آغا ها زوزشون به حقو ق بگیر ها رسیده..... دهنتون سرویس.....
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب