فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۴۱۷۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۵ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۴۱۷۷
انتشار: ۲۰:۳۵ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۰

احمدی نژاد: در نیویورک ، میلیونرهای آمریکا دنبال من بودند

مهر: دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به استان همدان با حاشیه هایی همراه بود .

احمدی نژاد همچنین در این جلسه به یکی از دیدارهای خود در سفر به نیویورک اشاره کرد و گفت: در نیویورک ما جلسه ای با بیست و چهار پنج نفر از سرمایه داران و اقصاددانان آمریکایی داشیم که هر کدام در حدود 100 میلیون دلار سرمایه داشتند و مجموعه های جهانی را در اخیار داشتند.

در این دیدار ما یک ساعت و نیم با آنها صحبت کردیم و من با همه وجود حس می کردم که اینها دنبال من و یا مکتبی هستند که به آن تکیه کنند. آنها حس می کردند روی آب هستند و هیچ نقطه اطمینانی برایشان نیست.

در حقیقت کسانی که روزی با حرارت از نظام سرمایه داری دفاع می کردند امروز به دنبال این هستند که نقطه اتکایی داشته باشند تا به آن بچسبند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۴۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
1
202
خاوري كه رفت..تو هم برو اونجا كه بهت تكيه كنن
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
1
186
به نام خدا
حتما به دنبال نسخه های مدیریتی رئیس جمهور بوده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
0
84
حساب کنین 25 نفر هر کدام 100 میلیون دلار میشه دو و نیم میلیارد دلار یعنی 3000 میلیارد تومان...
reza
Malaysia
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
0
81
با سلام
اقای احمدی نژاد ترا خدا از این حرفها نزنید

25 نفر را در 100 ضرب کنید کمتر از مبلغ اختلاس تحت مدیریت دولت شماست

انها دنبال چیز دیگری هستند و من بنا به احترام رای مردم سکوت میکنم ... بس کنید و این اتش را شعله ور نکنید ...به خاطر خدا بس کنید بس کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
2
75
براستی که حرف حقی رئیس جمهور محترم زدند چون اقتصاد بی درو پیکری داریم انها هم به دنبال سهم خود هستند
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
39
10
اگه بتونی بیاریشون ایران خیلی خوب میشه. از سرمایشون در راه پیشرفت کشور اسفاده میکنیم. کارخونه احداث میکنیم. برای جوونا شغل ایجاد میشه. برای دانشگاههامون پروژه تعریف میشه. واردات کالامون احتمالا از تحریم خارج میشه.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
0
86
الله اكبر از اين اعتماد بنفس اين بشر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
0
26
واسه چی ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
0
120
خوش تيپي و هزار مصيبت!!
قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند