فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۰
کد ۱۸۶۸۷۰
انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۰

پروين: واقعا شب گذشته شاهکار بود

عصر ایران
عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: مدت‌ها بود که جوي مثل شب گذشته را در ورزشگاه آزادي نديده بودم اين يک شاهکار بود.
فوتبال3- علی پروین درباره بازی پرسپولیس و مس سرچشمه و پیروزی 2 بر یک سرخ پوشان در جام حذفی اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس در این بازی روز خوبی نداشت و اصلا بچه‌ها در حد و اندازه خود نبودند. دلایل مختلفی است که باید درباره آن صحبت کنم. 1- استرس زیاد بازیکنان2- ترس از گل خوردن 3- دست کم گرفتن حریف که نباید این اتفاقات در تیم ما رخ دهد.

وی افزود:‌با توجه به اینکه باید خودمان را برای دیدارهای سخت را آماده کنیم، از این شرایط بیرون بیاییم چون ما در حال حاضر وسط جدول هستیم و نباید دیگر امتیاز‌ها را راحت از دست بدهیم.

پروین ادامه داد: در بازی شب گذشته متاسفانه حریف هم کمی بازی را بسته بود. آنها 11 نفره دفاع می‌کردند و برای رسیدن به ضربات پنالتی خیلی تلاش کردند اما گل دوم پرسپولیس خیال‌مان را راحت کرد. باور کنیددر پایان بازی آنقدر استرس داشتم که نمی دانستم چه بگویم و از چه چیزی صحبت می کنم، اما خدا را شکر می کنم که این بازی بردیم و راهی مرحله بعد شدیم.

وی با تمجید از هواداران پرسپولیس نیز گفت: بعد از مدت‌ها بود که واقعا این صحنه‌ها را دیدم درست است 3 هزار هوادار به ورزشگاه آزادی آمده بودند اما 120 دقیقه بدون اینکه یک کلام بی‌حرمتی به فردی انجام دهند پرسپولیس را تشویق کردند. این یک دنیا برای من هیئت مدیره،‌مدیرعامل، بازیکنان و کادر فنی ارزش دارد.واقعا جو شب گذشته شاهکار بود و من به نوبه خودم از تک تک هواداران تشکر می‌کنم.

پروین ادامه داد: تشویق 120 دقیقه‌ای هواداران باید باز هم در بازی‌های پرسپولیس تکرار شود البته بازی‌های لیگ برتر 90 دقیقه است. من این را می‌دانم ولی به این معتقدم که اگر سکوهای ما مثل بازی شب گذشته اینقدر صبر و حوصله داشته باشند، هم به استیلی کمک می‌شود و هم پرسپولیس موفق می‌شود مسئله‌ای که هدف همه افرادی است که تلاش می‌کند پرسپولیس هر چه سریع‌تر از این شرایط خارج شود.

  پروین در پاسخ به سؤالی درباره آینده پرسپولیس نیز گفت: امیدوار هستیم که پرسپولیس یک بازی خوب مقابل داماش در لیگ برتر هم به یک سه امتیاز برسد تا شرایط خاصی که دارد از بین برود. البته داماش تیم خوبی است و در چند هفته خود با مدیریت خوبش و بازیکنان خوبی که دارد نتایج خوبی گرفته است.
امیدوارم این برو بچه‌هایی که در پرسپولیس مصدوم هستند برای کمک به استیلی برگردند تا پرسپولیس با تمام قوا در بازی‌های آینده به  میدان برود. شما نگاه کنید علی کریمی خودش یک هدایت‌کننده و حامی خوب در میانه زمین برای بازیکنان است.
وقتی در زمین باشد بازیکنان، کادر فنی و همه احساس آرامش می‌کنند اما اگر نباشد همه فقط مجبورند غصه بخورند. الان چند بازی است که علی کریمی متاسفانه مصدوم شده و مصدومیت هم جزئی از فوتبال است.
انشاءالله علی برگردد و با پرسپولیس کامل به مصاف تیم‌های آینده برویم.

پروین در پایان خطاب به هواداران تصریح کرد: باز هم به نوبه خودم از تک تک هوادارانی که آن طور عاشقانه پرسپولیس را 120 دقیقه حمایت کردند، تشکر می‌کنم اما باز هم از آنها می‌خواهم که دربازی‌های آینده هم همین طور صبور باشند. ما در حال حاضر به هوادار صبور نیاز داریم تا به بازیکنان از روی سکو کمک کنند.

انشاءالله در بازی‌های آینده 70-80 هزار نفر از همین هواداران به ورزشگاه می‌آیند و یکدل و یکصدا 90 دقیقه پرسپولیس را تشویق می‌کنند.

 

برچسب ها: علی پروین ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟