فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۰۹۵۰
انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۰

ماست غني شده براي قلب مفيد است

عصر ایران
متخصصان دانشگاه علوم پزشكي ايران در يك مطالعه جديد اعلام كردند كه مصرف مداوم ماست غني شده با ويتامين D، سطح كلسترول را بهبود مي‌بخشد و براي قلب مفيد است.
ايسنا- مجله تخصصي BMC چاپ انگليس با انتشار اين مطالعه به نقل از دكتر «سكينه شب‌بيدار» در اين باره آورده است: عدم مصرف ويتامين D به ميزان كافي روي جداره داخلي عروق خوني تاثير نامطلوب مي‌گذارد و در نهايت منجر به تصلب شرائين و بروز بيماريهاي قلبي و عروقي مي‌شوند.

به گزارش يونايتدپرس، نتايج اين بررسي‌ها نشان داد افرادي كه از ماست غني شده با ويتامين D در اين آزمايشات استفاده كردند ميزان كلسترول بد خونشان كاهش و ميزان كلسترول خوب در خون آنها افزايش يافت.
برچسب ها: ماست غنی شده ، قلب
ارسال به دوستان
captcha
۱۰ نشانه که ممکن است سیستم ایمنی بدن به خودِ بدن حمله کند کشورهایی که بیشترین سرانه ذخایر آب شیرین در دسترس را در سال ۲۰۲۶ دارند (+ اینفوگرافیک) مریم معصومی : سوال خصوصی مهران مدیری ۳۰ روز به گریه ام انداخت ادامه تظاهرات اسرائیلی ها علیه نتانیاهو سقاب اصفهانی: بنزین در ایران به نوعی لنگر اسمی تورم تبدیل شده محسن امیریوسفی: فیلم‌های زیرزمینی قسمتی مهم از سینمای امروز ایران است [آیت‌الله دکتر سیدمصطفی محقق داماد] بازاندیشی در یک سخن رکورد تاریخی طلا تکرار می‌شود؟ نشانه‌های تازه از ادامه رشد قیمت رامین رضاییان تا پرسپولیس فقط یک قدم فاصله داشت؛ چرا توافق نشد؟ ادارات خوزستان دوشنبه دورکار شدند؛ گرمای هوا دلیل تغییر فعالیت‌ها سهمیه بنزین به خانوار می‌رسد؛ حتی بدون خودرو ماهانه ۳۰ لیتر قطر اسارت خلبانان ایرانی را تکذیب کرد مدیرکل سیاسی استانداری تهران: برای برگزاری انتخابات شوراها، منتظر اعلام پایان جنگ از سوی شعام هستیم ژوائو فلیکس بهترین بازیکن فصل لیگ روشن عربستان شد؛ بالاتر از رونالدو واکنش پرسپولیس به مصدومیت‌ها و چمن بلند دیدار با شمس‌آذر