فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۱۶۰۴
انتشار: ۱۸:۴۳ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۰

ملکه انگلیس کارمندانش را تهدید کرد

 
ملکه انگلیس کارمندانش را در صورت مشارکت در اعتصاب عمومی به کاهش دستمزد تهدید کرد .

به گزارش روزنامه "دیلی اکسپرس" نوشت: ملکه الیزابت دوم کارمندان قصرهایش را در صورت شرکت در اعتصاب عمومی که در اعتراض به کاهش حقوق بازنشستگی  از امروز  آغاز می شود ، به کاهش دستمزد تهدید کرد .

این در حالی است که  140 نفر از کارمندان که در مقر رسمی ملکه در لندن ، قصر واکینگ هام و قصر های دیگر مشغول به فعالیت هستند از سوی اتحادیه صنفی خود به شرکت در این اعتصاب دعوت شده اند .

همچنین 1200 نفر از کارمندانی که در دستگاههای مربوط به خانواده پادشاهی انگلیس مشغول به کار هستند و عضو اتحادیه های دیگری هستند شرکت خود را در این اعتصاب  از پیش اعلام کرده بودند .

در این شرایط  سخنگوی رسمی ملکه انگلیس اعلام کرده است که کلیه مرخصی های روز چهارشنبه  لغو شده  و حقوق کارمندانی که در این روز  بر سر کار خود حاضر نشوند پرداخت نخواهد شد مگر آنکه مرخصی استعلاجی گرفته باشند .
برچسب ها: ملکه انگلیس
ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت