فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۲۸۳۴
انتشار: ۲۲:۰۷ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۰

وزير اطلاعات: وضعيت سيستم اطلاعاتي آمريكا ورشكسته است

عصر ایران
وزير اطلاعات با اشاره به سخنان چندي پيش وزير امور خارجه آمريكا در شبكه بي.بي.سي گفت:‌ ديديد كه او با آهي مطرح كرد كه ما دسترسي نداريم و نمي‌توانيم اقدامات داشته باشيم.
وزير اطلاعات در مورد سفارتخانه مجازي كه از سوي دولت آمريكا با ادعاي برقراري رابطه با ملت ايران ايجاد شده است، اظهاركرد: اين يك تور و طعمه است تا افرادي را براي مباحث جاسوسي دنبال كند و بايد مردم به خصوص جوانان هوشياري لازم در اين ارتباط داشته باشند.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام‌ و المسلمين مصلحي عصر روز يك‌شنبه در حاشيه جلسه هيات دولت افزود: سفارت تعبير و اصطلاحي است كه در عرف ديپلماتيك معني دارد و تاسيس يك سفارت در يك كشور ديگر بايد مورد قبول آن كشور قرار گيرد و اعتبارنامه داده شود اما چيزي كه آن‌ها مطرح كرده‌اند بحث سفارتخانه مجازي است، مجازي يعني چه؟ يعني وجود خارجي ندارد و‌آ‌قايان در وهم و خيالات هستند واين فعاليت‌ها را مي‌كنند.

وي با بيان اين كه به عنوان دستگاه اطلاعاتي كشور مي‌گويم وضعيت سيستم اطلاعاتي آمريكا ورشكسته است و ما با تمام وجود به اين ورشكستگي پي‌ برده‌ايم و اين كه مي‌بينيم در موقعيت‌هاي مختلف دست به اين اقدامات مي‌زنند دليل بر ورشكستگي آن‌هاست و اين كه از اقدامات‌شان نتيجه نگرفته‌اند و مردم ما با اقدامات آن‌ها همراهي نداشته‌اند.

وزير اطلاعات با اشاره به سخنان چندي پيش وزير امور خارجه آمريكا در شبكه بي.بي.سي گفت:‌ ديديد كه او با آهي مطرح كرد كه ما دسترسي نداريم و نمي‌توانيم اقدامات داشته باشيم.

مصلحي با بيان اين‌كه آن‌ها در وهم و خيالات هستند اظهاركرد: ما بارها گفته‌ايم كه در فضاي سايبري و فضاي مجازي ما تسلط و اشراف خوبي داريم به گونه‌اي كه به خيلي از كشورهاي ديگر اخيرا انتخابات داشته‌اند گوشزد كرده‌ايم كه آمريكا براي شما طراحي دارد و حتي به آن ها گفته‌ايم چه كساني چه كارهايي مي خواهند انجام دهند و آن‌ها تعجب مي‌كردند كه ما چگونه اين اطلاعات را داريم.

وي در ادامه به كساني كه ممكن است فريب اين اقدامات آمريكا را بخورند هشدار داد و گفت: اين يك تور و يك طعمه است تا افرادي را در مباحث جاسوسي دنبال كنند و مردم ما به خصوص جوانان‌مان بايد هوشياري و دقت لازم را داشته باشند.

وزير اطلاعات با اشاره به تسخير سفارت آمريكا توسط دانشجويان در اوايل انقلاب گفت: سفارت آمريكا در كشور ما يك جاسوس‌خانه بود كه توسط مردم فتح شد و به دنيا نيز فهم شد كه آنجا لانه جاسوسي بود، سفارت مجازي نيز همان است و همان مشي و مسير را طي مي‌كند.

وي گفت: ‌اجازه دهيد تا مدت زماني بگذرد تا ببينيم مردم انقلابي ما چه برخوردي مي‌كنند و چه جواب عكسي به اين اقدامات مي‌دهند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ۱۴۰۵ سود بانکی ۴۰ درصدی تصویب نشده، در دست مطالعه است این اختلال در زنان ۵ سال دیرتر از مردان نمایان می‌شود دخالت کاخ سفید در انتشار مدل جدید هوش مصنوعی «اوپن‌ای‌آی» دیدنی های امروز؛ از امدادرسانی به زلزله زدگان ونزوئلا تا آیین های عزاداری در عاشورا ۵ میان‌وعده شیرین و سالم زیر ۱۰۰ کالری که هوس شیرینی را مهار می‌کنند یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد "اول حساب کنید" ؛ وقتی درد مشترک نداریم، درک مشترک هم نخواهیم داشت علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه