فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۴۸۷۵
انتشار: ۲۱:۳۸ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۰

زنان سیب زمینی نخورند

تحقیقاتی در آمریکا نشان داد مصرف زیاد سیب زمینی احتمال ابتلا به سرطان سینه در زنان را بالا می‌برد.

به گزارش جذاب نیوز به نقل از روزنامه آمریکایی ساینس دیلی، محققان آمریکایی در آخرین تحقیقات خود، به زنان در مورد مصرف بیش از اندازه مواد غذایی حاوی نشاسته هشدار دادند.

محققان آمریکایی هشدار دادند مصرف زیاد کربوهیدارت های سرشار از نشاسته مثل سیب زمینی احتمال ابتلا به سرطان سینه در زنان را بالا می برد.

این تحقیقات نتیجه آزمایشات گروهی از محققین دانشگاه کالیفورنیای آمریکاست که به بررسی تغییرات بیولوژیکی زنان مبتلا به سرطان سینه و میزان احتمال ابتلای زنان سالم به سرطان سینه پرداختند.

محققان بعد از هفت سال بررسی و آزمایش دریافتند که هرچه میزان مصرف مواد غدایی حاوی نشاسته در زنان بالاتر می رود میزان ابتلای آنها به سرطان سینه نیز افزایش می یابد.

براساس این گزارش، حتی ممکن است بیمارانی که در گذشته سرطان سینه داشته اند و بهبود یافته اند بار دیگر به دلیل مصرف زیاد نشاسته با این بیماری مواجه شوند.
ارسال به دوستان
رویترز : امارات 20 میلیارد دلار از دارایی های ایران را آزاد می کند/ قسط اول پرداخت شد: 3 میلیارد دلار پاسخ قالیباف به ترامپ: باید بدون هیچ بهانه‌ای به تعهدات داده شده، عمل شود گفت و گوی مصر و قطر درباره تلاش‌های میانجیگری بین آمریکا و ایران عراقچی: رفع تحریم و برنامه‌ هسته‌ای در دور دوم بحث می‌شود بقایی: خطوط قرمز ما در روند مذاکرات ثابت بوده است توییت آشنا درباره مذاکره کنندگان دیروز و امروز تیراندازی در آمریکا/ یک کشته و ۱۱ زخمی  نماینده ولی فقیه: ثبت نام حج آینده زودتر انجام خواهد شد سخنگوی وزارت خارجه: هیچ‌یک از مطالب منتشرشده درباره محتوای مذاکرات را نمی‌توانم به صورت رسمی تأیید کنم  ایرنا: وزیر خارجه پاکستان عازم ژنو می شود ادعای ترامپ: توافق با ایران احتمالا آخر هفته یا دوشنبه امضا شود حزب‌الله: آتش‌بس بدون خروج اشغالگران از لبنان بی‌نتیجه است پوتین: حملات پهپادی اوکراین با هدف ایجاد شکاف میان روس‌ها انجام می‌شود گردشگری دریایی در مازندران تا اطلاع بعدی ممنوع شد گروسی: اولویت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راستی‌آزمایی کامل توانمندی‌های هسته‌ای ایران است