۱۰ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۰۷۵۷
تعداد نظرات: ۹۸۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۲-۱۱-۱۳۹۰
کد ۲۰۰۷۵۷
انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۲-۱۱-۱۳۹۰
دسترسی بیش از 30 میلیون کاربر ایرانی به سرویسهای پست الکترونیکی از روز پنجشنبه مسدود شده است این در حالی است که 2 متولی اینترنت کشور یعنی شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات ایران در این باره پاسخ روشنی ارائه نمی دهند.


دسترسی بیش از 30 میلیون کاربر ایرانی به سرویسهای پست الکترونیکی از روز پنجشنبه مسدود شده است این در حالی است که 2 متولی اینترنت کشور یعنی شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات ایران در این باره پاسخ روشنی ارائه نمی دهند.

به گزارش مهر، از اولین دقایق روز پنجشنبه 20 بهمن ماه جاری ارتباط کاربران ایرانی با پستهای الکترونیکی و تمام سایتهای خارجی که نیاز به ورود و ثبت اطلاعات دارند، مسدود شده و تاکنون اطلاع رسانی روشنی از سوی مسئولان مربوطه در این زمینه صورت نگرفته است.

هم اکنون کاربران ایرانی برای دسترسی به پستهای الکترونیکی از جمله یاهو میل و جی میل، هات میل و یاهو مسنجر و غیره با مشکل قطعی مواجه هستند و هیچگونه امکان دسترسی به این سرویس دهنده ها وجود ندارد.

اغلب کاربران ایرانی در حال حاضر از پستهای الکترونیکی خارجی استفاده می کنند و  قطعی کامل این ایمیلها مشکلات بسیاری را برای کاربران به وجود آورده است.

پاسخهای متولیان اینترنت کشور

پیگیری خبرنگار مهر از دلایل این قطعی تاکنون به نتیجه ای نرسیده و مسئولان مربوطه در این زمینه پاسخ روشنی ارائه نمی دهند به طوریکه مدیران سازمان فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان سازمانهای متولی اینترنت در کشور از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کنند.

سعید مهدیون – مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با اظهار بی اطلاعی از مشکل به وجود آمده، به مهر گفت: این موضوع ارتباطی با سازمان فناوری اطلاعات ندارد و شرکت ارتباطات زیرساخت باید پاسخگو باشد.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات: از ایمیل خارجی استفاده نمی کنم

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مشکل در استفاده شما برای چک کردن ایمیلتان پیش نیامده است، تاکید کرد: من از ای میلهای خارجی استفاده نمی کنم و مشکلی در استفاده از ای میلهای داخلی خود مشاهده نکرده ام.

مدیر روابط عمومی زیرساخت: مشکل محتوا به زیر ساخت مربوط نمی شود

محمدرضا فرنقی زاد – مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در این زمینه به مهر گفت: به نظر می رسد اگر مشکلی از بابت محتوا در شبکه اینترنت وجود داشته باشد سازمان فناوری اطلاعات باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار بی اطلاعی از قطعی به وجود آمده در ایمیل کاربران ایرانی، تاکید کرد که شبکه ارتباطات زیرساخت کشور هم اکنون هیچ مشکلی ندارد و چنانچه قطعی در دسترسی به زیرساخت ارتباطی وجود داشته باشد، شرکت زیرساخت پاسخگو خواهد بود اما مشکلات محتوایی به این شرکت مربوط نمی شود.

خسارت ناشی از قطعی پست الکترونیکی

در این زمینه دکتر علی اکبر جلالی – کارشناس فناوری اطلاعات با انتقاد از مشکل به وجود آمده به مهر، گفت: توسعه فناوری اطلاعات در بسیاری از کشورها با دیدگاه محوریت توسعه اقتصادی برنامه ریزی شده است و در سالی که ملقب به جهاد اقتصادی است باورم نمی شود که یکی از محورها و ابزارهای توسعه اقتصادی مانند ایمیل چنین دچار مشکل شود.

این استاد دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه پست الکترونیکی یکی از ابزارهای توسعه اقتصادی و ارتباطی تقریباً رایگانی است که می تواند ارتباط بین همه شهروندان با هم و یا بنگاههای اقتصادی و بخشهای دولتی را فراهم کند، افزود: چگونه می شود باور کرد در کشوری که بیش از 4 میلیون و 100 هزار دانشجو دارد و این دانشجویان روزانه از طریق ای میل دهها میلیون پیام را در جهت افزایش دانایی بین هم رد و بدل می کنند دچار وقفه شود.

مسئولان باید مخاطبان اینترنت را قانع کنند

وی تاکید کرد: خسارات ناشی از این اقدام آنقدر زیاد است که نمی توان با هیچ پدیده مشابه آن در فضای فیزیکی مقایسه کرد اگر مسئولان توسعه فناوری اطلاعات کشور نتوانند مخاطبان خود را برای انجام این اقدام قانع کنند، مطئمن باشند خسارات فراوان اقتصادی زیادی به مردم و جامعه وارد کرده اند.

به گفته دکتر جلالی در جهان معاصر که گفته می شود اهمیت شبکه اینترنت و دسترسی به اطلاعات مهمتر از شبکه برق رسانی، شبکه گاز و سایر شبکه های ارتباطی است و در همین حال که معلوم است اغلب شهروندان ایرانی از دو پست الکترونیک مشهور یاهو و گوگل بیشترین استفاده را دارند، اختلال در این دسترسی ها هیچ گونه توجیهی ندارد.

مشکلات را با مردم در میان بگذارید

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند مسئولان هر اقدامی که در ذهن دارند را با آنها در میان بگذارند چرا که اگر مشکلی وجود داشته باشد به طور قطع مردم با دولت همراه خواهند بود.


ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۹۸۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۴۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
34
6309
خدا لعنتشون کنه که اصلا فکر نمیکنن چقدر مردم رو تو زحمت میندازن، دانشجو و دکتر و مهندس تمام کارهاشون رو با ایمیل انجام میدن
پاسخ ها
محمد پورعبدالله
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
تمام فاکتور های بنده ( بابت سرور ) به ایمیل بنده ارسال می شود. این یعنی اینکه تا فردا اگر مشکل جی میل حل نشه، تمام سرور های من قطع خواهد شد. سرور اصلی هم چون از پورت SSL استفاده می کند، باز هم نمیتوان وارد شد و فاکتور را از آنجا پرداخت زد. جواب مشتریان بنده، که همگی مبالغ با سر وقت پرداخت می کنند، را چه کسی خواهد داد؟
بهرام از تبریز
| Germany |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آقای دانشجو و دکتر و مهندس شما مگر نمی دانستید که سرویسهای ایمیل خارجی نا امن هستند؟و حریم خصوصی اشخاص را رعایت نمی کنند.بهتر است هرچه سریعتر یک ایمیل در www.iran.ir برای خودتان باز کنید.
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
جناب بهرام از تبریز، حریم شخصی؟!!! اون وقت این واژه غریب و بدرد نخور!! تو اون آدرسی که شما اعلام کردین رعایت میشه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
استاد جلالی ممنون ، بقیه کارشناس های IT کجا هستند ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
شما iran.ir تشريف ببريد. براي يك حساب ايميل بايد كدملي و ... وارد كنيد. چرا؟
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آقای بهرام از تبریز حالا از اینکه خارجی ها به محتوای نامه های ما دسترسی داشته باشند باکی نیست وای به روزی که ...
ناشناس
| Switzerland |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آقای بهرام از تبریز،
سرویسهای امییل خارجی بسیار امن تر از سرویس های ایرانی هستند.

امنیت در درجه اول یعنی حساب کتاب داشتن و قانونمند بودن. یعنی یکهو قطع و وصل نشوند و تمام زندگی مشترکینشون رو مختل نکنند.

اما امنیت در فضای مجازی اینترنت ایران مساوی است با خارج از دسترس شدن امروز به فردای سایت ها، مساوی است با قطع و وصل شدن مرتب اینترنت، مساوی است با اینکه نه تنها فضا شفاف نیست، بلکه هیچ مقامی هم پاسخگو نیست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
به نظرم تعداد كاربران ايراني حتي اينقدر نيست چه برسه كه همشون ايميل هم داشته باشند /تو حرفامون هميشه بايد يه دروغي باشه...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
در پاسخ به بهرام از تبریز باید بگم که چطوره برای کل دنیا ناامن نیست و فقط برای ایران نا امن است .
شکوفه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آقا اگه نا امنه به خود طرف مربوطه آگه یک هزارم خدماتی که جی میل به کاربران میده همین ایمیل ملی بده،همه میان از ایمیل داخلی استفاده میکنن
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
آقايون خيالتون راحت www.iran.ir هم بازنميشه /شما از كجا كانكت شدي؟؟
شهرام از تبریز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
نه اینکه سرویسهای ایمیل داخلی کاملا امن هستند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
آقای بهرام متاسفم که بدون اطلاع نسخه میپیچین
من 5 ماه پیش فرمو پر کردم
از اینکه همه اطلاعات شناسنامه ای رو میخواد بگذریم هم هنوز برای من فعال نشده.
در نمایشگاه تلکامپ هم پیگیر شدم نتیجه نگرفتم.
مهیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
من هم با نظر اون دوستی که گفته میشود ما 30 میلیون کاربر نداریم موافقم . بعضی ها وسط دعوا نرخ تعیین میکنند ، اما حتی اگر 100 نفر هم باشند بعضی آدم بی سواد ها اجازه ندارند این تصمیم ها را برای مردم بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
18
969
چرا حالا خودتو به اون راه زدی عصر ایران؟
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
عزیزم اگر دقت داشتی متوجه می شدی که"به گزارش مهر"یعنی اصل مطلب مال عصرایران نیست.
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
22
1259
به نظر من درد ما قطعی یا کند شدن اینترنت نیست درد ما اینه که چرا هیچکی در این مواقع پاسخگو نیست! تا یه چیز میشه میندازیم گردن کوسه های بدبخت. به خدا تو اون دنیا باید پاسخگوی کوسه های خلیج فارس باشیم.همین کوسه ها سرپل صراط یقه مارو میگیرن!!! با این وضعیت ما میخوایم جهان رو مدیریت کنیم!!!
خدایا عاقبت همه مارو ختم به خیر بفرما، ظهور حضرت مهدی (عج) را نزدیکتر بفرما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
باز گفت كوسه!! عزيزم بگو تمساح
گرفتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
تمساح هم نه پای آقای ناخدا
ناشناس
| Spain |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
ایندفعه فکر کنم کوسه فیلم آرواره ها فیبر نوری رو خورده ! بد جوری خورده !
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
57
1484
اینجا ایران است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
افتخار میکنیم که اینجا ایران است با همه کمبودهای احنمالیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2012! البته با نگاهی به افق 1404!!!!!! :-)))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
ناشناس جان، بحث سر کمبودهای ایران نیست، که همه مردم با این کمبودها آشنا هستند و 30 سال هست که به خاطر آرمان هاشون با اونها میسوزند و میسازند ولی دم نمیزنند.
بجث سر حق من بنده خدا و مسلمان است که اون مسئولی که خودش رو مسلمان میدونه و شیعه حضرت علی (ع) و پر از ادعای دین و دینداری، اصلا حالیش نیست که خدا فرموده از اگر به وقتش از حق خودش بگذرد از حق بنده اش نمیگذرد ...
حالا میشه شما بگید این یعنی کمبود یا کم فروشی و حق الناس رو خوردند ؟
hossein
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
8
687
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات: از ایمیل خارجی استفاده نمی کنم
....

پس از چی استفاده می کنه؟ از پست پیشتاز؟؟

کلی به مشکل بر خوردیم.. که چی؟ چه کاری رو می خوان انجام بدن؟؟ ما رو به کجا می خوان برسونن؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
نه عزیز اینا هنوز از کبوترنامه بر استفاده میکنند
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
4
1133
عزیز برادر چیزی که برای مسئولین مهم نیست پاسخ گویی به افکار عمومی است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
451
پاسخگو؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
غریب ترین واژه نزد مسئولین ما همین واژست
تروخدا هنوزم از این انتظارا دارید که کسی پاسخگو باشد؟؟؟؟؟؟
دلتون خوشه به خدا
ناشناس
Spain
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
3
1043
از اون آقای محترم بپرسید از کدام ایمیل داخلی استفاده کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
همون ایمیل داخلی سر کوچه بعضی ها.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
یک سایت با دامنه دات آی آر میخری به نام خودت و از اون به بعد به صورت مجانی به خودت ایمیل میدی، احتمالا منظورش این بوده!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
این جواب وزیر یادآور جواب معروف است همان سر کوچه ما که قیمت گوجه فرنگی ارزان است!
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
379
این دومین نظره! گفتم شاید اولی نیشو کنایه داشته باشه نشون ندین! ترو خدا تورو به هرکی که میپرستین حداقل از چن تا کارشناس حوزه آی تی دعوت کنین و ازشون بپرسین که هرموقع سیم اینترنت مارو کوسه ها گاز میگیرن!!! چقد خسارت وارد میشه؟ میشه در این خصوص براود هزینه کرد؟ منظورم خسارت به فیبر نیستا خسارت ناشی از قطعی یا کاهش سرعته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
عزیزم کوسه ها هم که دیگه دندانی برایشان نمانده که بتونندکابل اینترنت گاز بگیرند.
سعید ج.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
دوست عزیز، خسارت مالی ش رو که من و شما پیش پیش داده ایم! خسارت حیثیتی ش رو هم که باز بنده و شما داریم می دیم، حالا هر چقدر می خواد بشه، بشه! فدای سر آقایون
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
برق کوسه ها رو نمی گیره ؟
A-DEL
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
18
1603
اگه سکوت کنن بهتر است تا بخوان دروغ بگن..همه ما که میدونیم علتش چی بوده دیگه چه نیازی به حرف های تکراری مسئولین هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
سلام من علتش رو نمیدونم
یه توضیحی میدید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
9
858
مگر مردم اهميتي هم دارند؟
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
854
ارسال ایمیل از ایمیل های داخلی به ایمیلهای خارجی هم قطع شده. اینو به اون رییس سازمان فناوری اطلاعات بگید. ایشون مثل اینکه فقط صفحه اولایمیلشون را نگاه میکنند و کار دیه ای انجام نمیدهند.
واقعا مایه شرمساری این مملکته با این کارها و حرفها... قدیمیا میگقتن قسم حضرت عباستونو باور کنیم یا دم خروستون را...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
خدا وکیلی اگر اینکار در آمریکا اتفاق افتاده بود هر کانال ایران را نگاه می کردی داشت از ظلمی که به مردم آمریکا شده سخن می گفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
5
755
هیچ ایمیلی باز نمیشه ، هیچ موتور جستجوگری باز نمیشه ، جالبه هیچ پولی نمیشه از طریق هیچ کدوم از سایت بانک ها جابجا کرد . شارژ هم نمیشه از اینترنت خرید . بخش های مختلف سایت ها مشکل پیدا کرده و باز نمیشه ... ا!! چرا کسی حرفی نمی زنه و مردم قانع نمی کنند ؟ این وضع تا کی ادامه داره ؟ این چه وضعی ؟ عصر ایران ممنونم چاپ کنی ها !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
خیالت راحت چرت وپرت های شما حتما منتشر میشه حرف حساب رو توان انتشار نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
انتشار نه چاپ
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
ای آقا من دامنه های مشتری هایم داره پاک میشه نمی تونم برم تمدید کنم فردا که ادارات باز بشه باید قبل فرار کرده باشم برم تو کوه و بیابون خودم رو مخفی کنم :)
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
1426
اینترنت مگه توی ایران متولی هم داشت که ما خبر نداشتیم
توی این مملکت گل و بلبل هر کی هر کاری می خواد می کنه و به هیچ کس هم جوابگو نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
عزیزم اگر متولی نداشت که هرروز نمی تونست به دلخواهش ببنده یا باز کنه.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
8
1066
من تا حالا کلی دلار برای پذیرش دکترا واریز کردم، الان که موقع گرفتن جواب از دانشگاه ها است همه دسترسی ها قطع شده. حتی سایت بعضی از دانشگاه ها هم بالا نمیاد، ورود به اکانت که جای خود داره. ترخدا کمک کنید، من از 5شنبه تا حالا 30 سال پیر شدم از بس حرص خوردم. انوقت توقع دارند که دانشجوها اقدام به خروج از کشور نکنند. چرا کسی جوابگو نیست؟ کمک کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
چون خیلی اضطراب داری امیدوارم این نظر تایید بشه و شما هم ببینی. از آخرین نسخه freegate استفاده کن . ما برا جی میل امتحان کردیم جواب داد.
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
55
1060
آقا نخواستیم کسی بیاد دلیل قطع رو بگه، حداقل بگید کی وصل میشه! اعصاب نمونده برامون از بس اومدیم چک کردیم دیدیم هنوز قطعه. خلایق هر چی لایق!!!!
Bahman
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
60
563
چرا همچین کاری کردن آخه ؟
به زور می خوان میل داخلی رو رایج کنن ؟
بابا ما همون یاهو رو می خوایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
میل داخلی کجا بود!
هنوز که میل داخلی نداریم
اگه میل داخلی بسازند که هیچ وقت نمیزارن ما بریم از یاهو و جی میل استفاده کنیم. حسودن اینقدر!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
5
474
من دانشجوی دکترا هستم قرار بود از آمریکا برای من وسیله آزمایشگاهی بفرستن که بهشون ایمیل زده بودم و اونا با وجود تحریمها موافقت کرده بودن. الان با این قطعی ایمیل نمیدونم چیکار کنم. منتظر باشم یا همه چیز رفت رو هوا !!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
داداش مطمئن باش همه چیز رفت رو هوا!!
ناشناس
| Spain |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
مثل سرخپوستها با دود علامت بده !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
24
736
عصر ایران از اینکه پیگیر این موضوع هستی متشکرم.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
13
355
تمام اطلاعات ؛ نامه های وارده وصادره 12 ساله و فایلهای ارسالی دانشجویانم که الان باید براساس اون فایلهای بهشون نمره تکلیف و کار عملی بدم از دست رفته اگر قرار بود مسدود کنند باید میگفتند 15 سال پیش ما ایمیل باز کردیم امکانی غیر یاهو میل نبود این کار غیر قابل باور وبرخلاف عقل سلیم است که ... باید مسوولین فرصتی ایجاد کنند حداقل اطلاعات رو برداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
استادجان هیچ عقل سلیمی اطلاعاتش را روی ایمیل نگه نمی دارد چون ممکن است هک شود یا ....
بعدم فرصت فکر کنم صحیح باشد
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
یا..لطفا تعدادشونو زیاد کنید که اینقدر توی صف منتظر نمونیم
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
منم با امیر موافقم! این داستان واقعا تو ایران کاربردهای فراوانی داره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
مرسی امیر. گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
4
557
هیچی نمیتونم بگم فقط خدا جواب این کاراشون بده.
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
4
519
حداقل یه هشدار یه اعلام قبلی .
پاسخ ها
محمدعلي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
مگه شما تقويم ندارين ؟ توش قرمز كردن روزهاي قطعي اينترنت را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آبجی، برادران از اصل غافلگیری استفاده کرده اند! همون سورپرایز!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
5
547
یکی به ملت بگه که صاحاب اینترنت تو این کشور کیه؟ ما باید خفت کی رو بگیریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
اگه فهمیدی چه جوری میشه خفت اینا رو گرفت به ما هم خبر بده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
تو فقط بايد مواظب باشي خفتتو نگيرن.قرار نيست خفت كسي رو بگيري!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
شما تو ایرانی واقعا؟؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
12
793
من این دستاورد بزرگ و بومی سازی قطع ایمیل وجیمیل را به همه دست اندر کاران وزارت فناوری اطلاعات و دولت محترم تبریک می گویم. وامیدوارم در مرزهای علمی به جائی برسیم که در سرتاسر کره خاکی هر کس خواست در گوگل مطلبی را سرچ کند اول ما تایید کنیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
795
سلام
آخه شما چرا لقمرو میپیچونین ؟ فقط ایمیل قطع نشده که از وزیر میپرسید که شما اشکالی متوجه نشدید اونم بیاد جواب بده که من از اینیل خارجی استفاده نمی کنم ! مشکل اینه که پورت 443 رو بستن . این یعنی نه میتونی بری ایمیل بخونی از هر سایتی خارجی و نمیتونی به هاست سایتت از طریق مرورگر وصل بشی و نمیتونی فایل از رپیدشیر دانلود کنی و نمیتونی خرید خارجی انجام بدی و ... بازم بگیم ؟
ناشناس
Portugal
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2188
60
لطفا منبع عدد 30 میلیون رو هم ذکر بفرمایید . با احترام
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
پس چند تا؟! ضمنا این مطلب به نقل از خبرگزاری مطرح منتشر شده پس اونها باید جوابگوی منبع آماری خود باشند و نه عصر ایران!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
یکی از منابعش همین نمره های منفی هست که گرفتی.
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
دوست عزیز راحته تازه بیشتر از این هم هست برای اطمینان 40میلیون بار جی میل رو سرچ کن!!!
saman
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
13
1383
جیمیل کلا قطعه . خدا ازشون نگذره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
منفی اشتباهی دادم . ببخشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
خدا ازشون نگذره! یاهو هم قطعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
5
594
خنده داره شما که در نظر خواهی ایمیل خواستین آخه ایمیلی وجود نداره!!!!
hossein
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
517
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات: از ایمیل خارجی استفاده نمی کنم
....

پس از چی استفاده می کنه؟ از پست پیشتاز؟؟

کلی به مشکل بر خوردیم.. که چی؟ چه کاری رو می خوان انجام بدن؟؟ ما رو به کجا می خوان برسونن؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
ایشون پیک موتوری دارن؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
59
1528
این دلیل روشنی بر پاک ترین دولت دنیاست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
به علاوه وجود آزادی مطلق!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
درود به شرف عصر ایران که این نظرا رو منتشر میکنه آدم یکم آروم میشه که فقط خودش نیست که حرص میخوره تو این مملکت. همدرد زیاده.
ناشناس
Germany
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
21
1000
با سلام
من دانشجوی دکتری هستم که هم اکنون دوره فرصت مطالعاتی خود را در خارج از کشور می گذرونم. از روز چهارشنبه که اطلاعات پایان نامه رو واسه استاد راهنمای خودم در ایران فرستادم هیچ جوابی دریافت نکردم. دیروز متوجه شدم دسترسی به یاهو در ایران امکان پذیر نیست! با تلفن که نمی تونم پایان نامه خودم رو واسه استادم بخونم و اون هم تلفنی اصلاحاتش رو بگه ...
محض رضای خدا هم که شده کمی برای شعور و وقت مردم احترام قائل باشید مسئولان محترم !
اینکه شمای مسئول از ایمیل خارجی استفاده نمی کنید افتخار نیست!
مطمئن باشید این کارها نتیجه عکس خواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
دوست عزیز (+سایر دوستان)، شما میتونید تلفنی به استادتون بگید که یک حساب در سایت دیگری ایجاد کنند، و شما فایل رو به اون آدرس بفرستید.
برای پیدا کردن سایت های ارائه دهنده ی ایمیل، کافیه سرچ کنید: free email
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
عزیزم این چیزها رو اینجا ننویس، فردا می بینی اون چهارتا سایت خدمات ایمیلی هم که بازه بستن!
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
12
2260
برای این جماعتی که خود را مسلمان و مومن و پیرو مکتب علی « ع میدانند بسیار باعث شرمندگیست که مثل ابخوردن دروغ میگویند و هیچ احساس مسولیتی در برابر خلق الله نمیکنند. چطور امکان دارد سرعت خطوط اینترنتی به یک دهم تقلیل یابد و این روسای نسبتا محترم خبر نداشته باشند که عیب کار کجاست؟ بنظرمن عیب کار از ملتی نجیب و بردبار است که هر فرد بی لیاقتی را بر سر هر پستی تحمل میکنند! ترا بخدا برای خلق الله توضیح دهید این کمفروشیست ؟ کلاه گذاریست؟ توهین به شعور و درک هموطنان است؟ و یا پیرو مکتب « خوش باش که این قافله در خواب خوشند»!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آفرین کاش مسئولین هم درک و شعور شما را داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
درود به شرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
واقعا « خوش باش که این قافله در خواب خوشند»!!!!!!!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
53
343
واقعا متاسفم
برای این موضع و اتفاق که باعث شده من چقدر ضرر بخورم
که محدود کردن ایمیلها باعث ضربه زدن به اقتصاد جامعه است
من کارم با ایمیل هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
36
364
عصر ایران خدا خیرت بده ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
41
348
اگه کسی جوابگو بود جای تعجب داشت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
راست میگه. اگه کسی جواب بده باید یه آمار بگیری ببینی کاندید انتخاباتی چیزی شده یا نه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
55
276
بابا بانک ملی هم واسه همین دلیل امکاناتش توی سایتش تعطیل شده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
همینطور بانک ملت و پارسیان. اصلا خرید اینترنتی نمیشد کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
52
291
اگه کسی جوابگو بود جای تعجب داشت!!!
ARSENAL
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
58
484
آقا می گم کلا اینترنت را قطع کنید راحت شیم؛مرگ یه بار شیون یه بار
پاسخ ها
abolfazl
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
کاملا موافقم!
davood
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
53
368
تنها چیزی که تو این مملکت میشه گفت اینکه

تا گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله ماست

انچه البته بجایی نرسد فریاد است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
53
850
از ماست که بر ماست.
مي خوام بدونم قيمت ارز و سکه کون فيکون شد کسی توضيح داد، 3000ميليلارد بردن کسی توضيح داد و ... که حالا توضيح مي خواين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
احسنت
امیر تقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
3153
103
من فکر می کنم جناب مهدیون بسیار جواب صحیحی داده اند چرا ماباید از ایمیل خارجی استفاده کنیم؟وقتی ایمیل داخلی وجود دارد
راستی به آقای جلابی هم بفرمایید شما چرا الگویتان کشور های غربی هستند چرا بی سبب بیان می کنیم که ایمیل محور توسعه است محور توسعه کار و تلاش است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
منظورت چی بود؟؟؟؟منفی بدم یا مثبت؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آقا شما اصلا میدونی ایمیل چیه؟ بچه بازی که نیست عزیزم... دست نزن بهش برو عقب بشین وگرنه بابارو صدا میکنم بیاد دعوات کنه ها.آفرین عزیزم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
شما به چه تضمینی می‌فرمایید از امکانات داخلی استفاده کنیم؟ حداقل سرویس‌های جهانی کیفیت و پایداری و ثباتشان تضمین شده است اما در کشوری که خود اینترنتش هم تضمین ندارد می‌فرمایید ایمیلش را استفاده کنیم؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
به پرچم پیامت یه نگاه بنداز بعد حرف بزن
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
جواب افرادی مثل شماها رو هیچ وقت نمیشه داد. راست میگی آقا حق با شماست همیشه این طور بوده
ناشناس
| Poland |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
خیلی از مرحله پرتی رفیق!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
پیامت را خواندم.. از اینکه ما را خنداندی ممنونیم امیر تقی جان.....!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
ایشالا راه هدایت رو خدا واست باز کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
تا بحال در مورد کیفیت، سرعت و امنیت چیزی شنیده ای؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
یعنی مهدی بهت یه جوابی داد که آخرش بودا !
دم مهدی گرم
«اما در کشوری که خود اینترنتش هم تضمین ندارد می‌فرمایید ایمیلش را استفاده کنیم؟»
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
صلوات
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
98
169
واقعا کجای نظر من غیر قابل انتشار بود که منتشر نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
عصر ایران تو هم که داری میزنی جاده خاکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
53
434
یکی از دوستانم تحویل پروژه داشت با این قطعی پیش اومده گریه اش گرفته بود!!! خیلی بی فکرین به خدااااااااااااااااااا خیلیییییییی
ناشناس
Germany
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
59
167
حذف شد
پاسخ ها
رئيس فيلترينگ مخابرات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
مرسي از راهنماييت ، دادم ببندنش !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
نشد آقا..نشد.. همه چیز و امتحان کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
من بلد نیستم. دلت خنک شه سازمان ارتباطات
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
پاسخ مخابرات منو کشت. دمت گرم
کریمی
Saudi Arabia
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
53
379
مسئولان کی و در چه زمینه ای پاسخ دادن (حالا یا روشن یا غیر روشن!) که این بار بخوان بدن؟!!
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
حالا اینا به کنار این پرچم که شبیه رنگین کمانه بالای پستت ماله کجاست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
58
1123
در پاک ترین دولت دنیا ! ناپاک ترین کوسه ها از روی عداوت میان و درست سیم پورت 443 رو گاز میگیرن !! این کوسه ها اینا رو از کی یاد گرفتن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
خیلی باحال بود.فقط نداشتن اختلاف طبقاتی رو یادت رفته ها
حمید
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
تقصیر این کابل نوریه که خیلی خوشمزست، حق دارن کوسه ها!!!!!
میر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
236
عصرایران عزیز با تشکر از اینکه یکی از هزاران حقوق پایمال شده مردم را پیگیری می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
354
به زودی شاهد این تبلیغات در آزانس های مسافرتی خواهیم بود :
تور 5 ساعته چک میل (ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، دبی)
هاها
United States of America
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
151
37
با فیلتر شکن برین حله!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
حالت خوبه؟
رضا حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1050
5
ما 30 میلیون کار بر نداریم شما می فرمایید 30 میلیون ایمیل چرا مغلطه می فرمایید تنها بخش کوچکی از ایمل ها یک روز تعطیل مشکل دارد چرا اینقدر بزرگش کرده اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آقا رضا:
1. حالا 30 میلیون نه، 3 میلیون. (قربونش برم جمعیتمون ماشاا... زیاده که یهو 90-80% تخفیف میدی، بازم از خیلی کشورا بیشتره!!!!) مگه همینا هم آدم نیستن؟!!
2. مگه اینترنت، جمعه و تعطیلی داره؟
3. شاید شما هم مثله اون آقای مسئول، ایمیلتون داخلیه؟
محمد
| United States of America |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
این مشکلات خنده داری که اینترنت کشور ما پیدا میکنه توی افغانستان هم پیش نمیاد.مشکل اینه عزیزم. ضمنا من خودم 10 تا ایمیل دارم. تعداد کاربران و ایمیل ها خیلی بیشتر از چیزی هست که توی آمار ها گفته میشه برادر
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
22
من با opera می تونم میلم رو چک کنم.برای فیس بوک هم مشکلی ندارم.البته چند روز پیش هیچ سایتی برام باز نمی شئ اما دوستام مشکلی نداشتن.الان برعکس شده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
73
دمت گرم عصز ایران واقعا ممنونیم که یک سایت پیدا شده و پیگر کار ما هست
sssssss
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
7
43
هیچوقت نظرامو پخش نمی کنین، دیگه عمرا به سایتتون سر بزنم. بای بای
راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
166
از زبان آقای مسئول: ما میگیم وصله، شما هم بگید وصله، خوبیت نداره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
:)) خوب گفتی ... کاش همش فیلم بود ... یا یه خواب بد که وقتی ازش میپری تموم شه. ولی حیف ... هرچی بپری فایده نداره ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
62
من از ايميل دانشگاهيم هم که داخليه مثلا نميتونم ايميل بزنم. اونتو که ميری همه چي مرتبه ولی هيچ ايميلی رد و بدل نميشه. بايد به دانشگاههای خارجی هم بگين بيان ايميل ايرانی بگيرن
"" اين است اقتدار ملی ""
حميد
United States of America
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
38
58
دوستان مثل اينكه با فيلتر شكن آشنايي ندارند كه به قطعي و وصلي هاي اين دولت توجه ميكنن. فيلتر شكن استفاده كنيد دوستان و همه چيز باز خواهد بود :)
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
37
خبر خوش...ایرانسل نیم ساعت گذشته در شرق کشور قطعه..ساعت:15.45
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
231
من در اولین دقیقه که این پست زدهشد نظرم رو گفتم و اینجا نداشتینش..بعید میدونم این رو هم بذارید..هم من و هم شما میدونیم چرا این وضعیت پیش اومده..فقط من به جای اینکه بگم برید تقویم رو نگاه کنید دقیقا مناسبته این قطع شدنها رو گفتم...باز هم میگم در مملکتی که مسئولینش در روزهای کاری هم پاسخگوی مردم نیستند چه انتظاری دارید در این روزهای تعطیل جواب مردم رو بدند.چند درصد مسئولین ما در پستهای تخصصیه خودشون هستند که حالا انتظار دارید رئیس سازمان فن آوری بدونه اصلا ایمیل چی هست....گفتم که داریم به ساعات آخره امروز نزدیک میشیم ..فکر کنم کم کم درست بشه وضعیت نت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
290
دیگه یقین پیدا کردم که بعضی مسئولان برای شعور مردم اندکی احترام قائل نیستن و براحتی حقوق اونها رو زیر پا میگذارن.
اون از اینترنت حلزونیمون اینم از اوضاع ایمیلمون... دیگه خداوکیلی شورشو در آوردن!
مثل تعدادی از دوستام.. تمام تلاشمو میکنم مدرکمو که گرفتم برم از اینجا
mohd3
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
383
من از وقتی که شنیدم پاک ترین دولت دنیا رو دارم دیگه به ایمیل و این چیزا فکر نمیکنم... و واقعا خوشحالم !
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
81
آخه یعنی چی؟ من بیشتر کارام با ایمیل و گوگل انجام می شه. حالا چه غلطی بکنم. :((((((
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
52
ایمیل چیه آقا ، سایت بانک ملی میخوام برم پرداخت اینترنتی انجام بدم چون از پروتکل HTTPS استفاده میکنه باز نمیشه و 2 روزه بد بخت شدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
181
انتشار یافته: 48
غیر قابل انتشار: ۲۷ تازمانیکه رسانه های آزاد در کشور وجود نداشته باشد وضع بر همین منوال است خود شما با توجه به آمار خودتان نظر 36 درصد را انتشار ندادید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
263
این بود ارمانهای ما؟!!!!
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
256
اینقد گفتیم دیگه خودمان بجای شما خجالت می کشیم اینهمه می گن لعنت ،اینهمه شکایت از کم کاری ،کم فروشی ...مسئولین محترم تا کی می خواین به این کاراتون ادامه بدید؟ اینطور پیش برید که دیگه کسی براتون باقی نمی مونه که ازتون حمایت کنه یکیش من
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
عزيز دل برادر، همه كه امكانات فضانوردي ندارند مثل شما ايميل داشته باشند!
رها
Germany
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
259
آقا جون مادرت نه ارز می خوایم نه پیگیر 3000 میلیاردیم نه پاسخ و توضیح می خوایم فقط بگو کی این کوسه کجاست تا ما با یه تیم دندون پزشک بریم اون دندوناشو از ریشه دربیاریم که بنیاد مارو داره از ریشه در میاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
دمت گرم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
45
حتما باز کابل فجیره قطع شده!
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
232
جان فرصت خوبی شد برا ما

سرویس پیشتاز پستی ما پیام های شما را در سریع ترین زمان ممکن جابجا می کنیم
کبوتران ما آماده ی پرواز به سراسر نقاط کشور هستند نامه هایتان را با کبوتران ما بفرستید اما جون مادرتان وقتی رسیدند دونشون بدید
فروش کبوتر نامه رسان زیر قیمت بازار مطمئن باشید کبوتران ما نامه ای شما را در راه باز نخواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
ما سرویس دود سرخپوستی هم داریم
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
94
عصر ایران از خدمات اینترنتی تعطیل اکثر بانکها به خصوص بانک ملی یه گزارشی تهیه کنی بد نیست !
رها
Germany
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
59
آقا من که حرف بد نزدم جون مادرت بزار نظرموووووووووووو. حداقل دق دلمو توی این صفحه که می تونم خالی کنم. اون هم اگه نه که ببند این صفحه رو هم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
217
واقعا جای تعجب دارد ، اآقایان با این روش نمی شود که ارز و مردم رو کنترل کرد
سایت تمامی بانکها هم باز نمی شود
این حق ملت ایران است که ایگونه افراد را بر منسب قدرت می نشانند آما قدرت اینقدر شیرین است که برای حفظ آن حاضر هستند هر خیانتی را به ملت بکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
120
درست شد
اینقدر به نهنگ ها گیر ندید اینا حساسند بخاطر همین تهمت ها خودکشی می کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
198
من صاحب یک شرکت بازرگانی بسیار معتبر وبا سابقه هستم که جمعا با خانواده همه کارمندانم ۲۱۰ نفر تحت بیمه شرکت هستند،با تمام این اتفاقات جدید واقعا احساس میکنم به آخر خط نزدیکم وباید یک تصمیم جدی بگیرم،سه روز که نمی تونم ایمیلم رو چک کنم ، کلافه شدم ، واقعا میخوام دیگه بزارم برم تا بعد ببینم چی میشه !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
لطفا تحمل تحمل تحمل برادر/خواهر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
داداش تو می تونی بری بقیه چی؟
ناشناس
Antigua and Barbuda
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
10
393
فکرنکنم نظر قبلیم تاییدشه!واسه همین یه نظر دیگه نوشتم:
مسولین که معمولا میگن کار ما نبوده و کار کوسه ها بوده!فقط خواستم بگم واقعا کوسه های بی شعوری هستن.
حالا دلم خنک شد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
کوسه های نمک به حروم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
41
ممنمون از شما که حداقل این مطالبه را از مسئولین دارید . ممنون
مهندس نرم افزار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
3
68
این ایمیل که میگید چی هست حالا!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
57
171
قضيه اين 50 تا منفی ها چيه. خيلی مشکوکه. کاره خودته نه!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
یه ایراد فنیه با بعضی بروزر ها میشه 51 تا مثبت منفی داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
51
205
ایمیل دانشگاه تهران هم جز ایمیلهای خارجیه؟ چرا این ایمیل قطع بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
شریف هم همین طور ! کلا https تعطیله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
من با ایمیل شریف تونستم یه میل به خارج از کشور بفرستم، ولی قاعدتا باید جوابش تاحالا میومد. اما نیومده. نمیدونم ایمیل ما میرسه به خارج و یا جواب از خارج به ما میرسه یا خیر.
اگر کسی میدونه لطفا اطلاع بده.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
57
12
آقا با گوشی باز میشه با مینی اپرا برید لااقل می تونید چک میل کنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
نمیشه با گوشی هم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
با opera mini هم نمیشه اونم بسته است
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
من با گوشی می تونم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
407
از ماست که بر ماست..اینقدر ارزش نداریم که حتی یک کلمه جواب بدهند...متاسفم
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
4
92
اولین گام برای رسیدن به اینترنت ملی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
99
ایمیل داخلی دیگه چیه ؟ مگر اینترنت ملی داریم ؟ این اساتید آنقدر بی سواد هستند یا اینکه خودشون را به کوچه چپ علی میزنند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
253
مهم اینه که این دولت پاک ترین دولت دنیاست! همین تیتر ستون بغلیه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
8
24
ایمیل داخلی؟؟؟ کو کجاس ما هم بریم عضو شیم
کریمی
Saudi Arabia
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
28
160
مسئولان کی و در چه زمینه ای پاسخ دادن (حالا یا روشن یا غیر روشن!) که این بار بخوان بدن؟!!
a
Germany
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
180
اینجا ایرانه ... هیچ مسئولی پاسخ نمیده .. همین هم که هست منت سر ملت گذاشتن!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
216
بد نیست این پاک ترین دولت دنیا بعد از مدیریت دنیا مدیریت اینترنت رو هم بعهده بگیره تا کل دنیا همگام با ما پیشرفت رو تجربه کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
480
من جواب آنژیوی پدرمو فرستاده بودم برای یه دکتر، قرار بود جواب بده ... پدرم فردا وقت عمل قلبش دارههههههه.... قرار بود این دکتر هم تایید کنه،بابام خیلی امید داشت که بگه عمل نمی خواد.. حالام از صبح که اینو فهمیده حالش بدتره.... امیدوارم عزیزاشون جلوشون پرپربشن
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
وجدان مجدان مرخصه !
saeedeh
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
128
من 5 شنبه در حال ارسال فایلی بودم که مربوط به پروژه تحقیقاتی ام می شد که اینترنت قطع شد. از 5 شنبه تاکنون هم نتوانسته ام به ایمیلم دسترسی پیدا کنم. چه کسی مسئول خسارات وارد شده به اینجانب است؟
ناشناس
Canada
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
433
اونوقت امروزرییس جمهورمحترم ازپیشرفتهای بیشمارایران یادمیکنندو...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
نه بابا بنده خدا گفت که سوپرایزهای جدیی از پیشرفت علم و توسعه داریم......
ناشناس
Germany
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
245
جالبه که همه نظرات منفی تعدادشون 51 یا 52 است، یعنی کل موافق های طرح بستن اینترنت که به این سایت سر میزنن همیشه ثابت هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
293
من دانشجو دکتری هستم. دو مقاله داشتم که باید تا 12 فوریه تو یک کنفرانس خارجی ثبت کنم. فرستاده بودم یکی از از اساتیدم نظر اصلاحی بدهد. الان 3 روزه که نظراتشو برام ارسال کرده و من هنوز قادر نشده او که آنرا باز کرده و بفرستم همایش. نمی دانم واقعا نمی دانم. وای بر من
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
وای بر اونایی که مسبب این مشکل بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
274
بلاخره تا کی میخواهند این وضع را ادامه دهند
کیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
209
بابا ایمیل توی سرمون بخوره. حتی نمی تونی حساب بانکیتو چک کنی، یعنی گور بابای خدمات الکترونیک. سوار ماشین میشی میری تو بانک نوبت میگیری یدو ساعت و نیم هم منتظر میشینی تا نوبتت بشه تا یه موجودی بگیری ...
بعد میگن چرا از خدمات الکترونیکی استفاده نمی کنین....
احسان
United States of America
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
177
عاقبت منزل ما وادی خاموشان است حالیا غلغله در گنبد افلاک انداز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آفرین. این یعنی مدیریت کیهانی
ناشناس
Netherlands
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
271
خدا لعنتتشون کنه اخه دلتون خوشه کی بیاد جواب بده جواب چیو دادن این دومیش باشه
اینا کلا با علم مشکل دارن نیس اکثرا دکتراشون واقعیه همینه درد بی اینترنتیو میفهمن
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
منظور همون اکابر ه که تبدیل به دکتری شده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
363
به نظرتون خوردن حق الناس تا کی میتونه ادامه پیدا کنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
201
از كار و زندگي افتاديم.
چطور مقالاتم را بفرستم.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
8
56
روی موبایل میشه تو ایمیل ها لاگین کرد. هر کی کار فوری داره میتونه از این روش استفاده کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
نمیشه عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
3
242
اقای عصر ایران یعنی تو نمیدونی برای چی ایمیلهارو قطع کردن/
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
چودانی وپرسی سئوالت خطاست !
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
3390
11
سلام

خوانندگان عصر ایران لطفاً کمی انصاف داشته باشید. در این برهه حساس بهتر نیست کمی به مسئولان کشور اعتماد کنیم؟ شایدمصلحتی در کار است. در ضمن چه اشکالی دارد از ایمیل‌های وطنی استفاده کنیم؟ مثلاً ایمیل ملی iran.ir خیلی وقت است راه افتاده و امکانات خیلی خوبی هم دارد.بالاخره باید یک روز از این وابستگی به غرب در بیاییم و مستقل شویم.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
واقعا خدا بهت یه عقل عنایت کرده، ازش استفاده نمی کنی، اون دنیا چطوری جواب خدا رو می دی؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
چی میگی عمو ؟ کل دنیا دارن از این ایمیلا استفاده میکنن بعدش ما بیاییم از ملی استفاده کنیم ؟! من خودم حاضرم قسم بخورم که خود شما از اینا استفاده میکنی اومدی داری بقیه رو نصیحت میکنی مستقل شدن به معنی دور شدن از جهان نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
چرا باید به مسوولانی که به جای توضیح دروغ شاخدار تحویل مردم میدهند که اصلا اطلاعی ندارند از این قطعی ایمیلها اعتماد کنیم مظمئنا چنین مسوولانی لایق اعتماد نیستن
مونا
| Netherlands |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
همین مصلحت که روز به روز به جای پیشرفت پسرفت می کنیم!!!!!!!!
مصلحت که می گه 3000 میلیاردو فراموش کنین
مصلحت که می گه اگه قیمت سکه بالای 1 میلیون رفت و ارزش پول ملیت هیچ شد سکوت کنین
مصلحت که می گه اگه با مدرک دکتری و فوق لیسانس بیکاریو و نگاهت بعد از 28 سال تو دستای بابات سکوت کن
مصلحت که می گه اگه بدون دلیل gmail و mail قطع شد حتما دشمن پشت پرداست!!!!!
خودت بگو برادر این مصلحت کی تموم می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نسل ما هیچ ما که سوختیم بگو نسل بعد هم مصلحت داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگ این مصلحت تا کی می خواد گلوی جوونارو فشار بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برادر کمی منطقی باش
یکبارم شده تمام کامنت ها رو بدون پیش داوری بخوون ببین درد جوونارو
اگه امروز مصلحت به کام تو امثالی مثل تو زیر مصلحت امثالی مثل ما داریم له میشیم
عصر ایران تو رو خدا کامنتمو بذار به زار یک خورده ما هم خالی شیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
امان از این برهه حساس که تمومی نداره لامصب
شمس الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
والا ما که تو این برهه بدنیا اومدیم تو این برهه هم خواهیم مرد. نمیدونم اونایی که اسمشون مسئوله و تابعیت دوگانه دارن و بچه هاشون حتی نمیدونن ایران کجای دنیاست و دارن با پولای نفت ما حال میکنن، وقتی میگن "برهه حساس!" چجوری جلوی خندشونو میگیرن!!
ناشناس
| Spain |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آفرین به مونا
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آفرین مونا ... واقعا حرف مارو زدی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
135
ایمیل داخلی!!!!!!!!!!!!!! دیگه اون چی باشه !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
یه چیزی گفتن ...شما حساس نشو !
ناشناس
United States of America
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
24
313
ايشالله روزي برسه كه شاهد اين باشيم رييس هر سازماني متناسب با اهداف اون سازمان انتخاب بشه نه اينكه از روي پارتي بازي هركسي رو هرجا مسئول كنن كه اينجور مواقع بجاي جواب دادن صورت مسئله رو پاك كنن ، هنوز يادمون رفته آقاي وزير راه رو كه تصادفا قبلنا استاد آقاي احمدي نژاد هم بودن وقتي ازش علت سقوط هواپيما رو پرسيدن بجاي جواب دادن گفت اينهمه هواپيما تو دنيا سقوط مي كنه اين مسائل عاديه تو دنيا !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
297
حرکت در خلاف جهت پیشرفت
همدردی 1361
Netherlands
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
285
سلام واقعا نمی دونم چرا قطع کردن اکثر کار های من با ایمیل صورت می گیره ویاهو کی جواب گو هست به این مسئله تمام مقاله های که نوشتم الان موندم باید چقدر ایمیل کنم
واقعا جای تاسف داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
307
من یه بار از بخت بدم کارم به سازمان نظام وظیفه افتاد. اونجا یه پلاکارد دیدم که نوشته:
چت و ایمیل دام گسترده دشمن است!
خوب حالا این دام گسترده رو جمعش کردن
تعجبی نداره!!!
ناشناس
United States of America
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
364
اونقدر از وی پی ان این کشور اون کشور استفاده کردم که فکر میکنم تجربیاتم از مارکوپولو هم بیشتر شده. الان گویااز آمریکام!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
3
124
من به ياهو ميل دسترسي دارم ولي جي ميل و هاتميل كلاً بالا نمياد. به نظر من عزيزان يه بلايي سر https آوردن نه ايميل ها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
30
296
بابا به کی بگم من منتظر یه ایمیل مهمم
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
518
دلتون خیلی خوشه که دنبال جواب هستی! تا حالاکه اومدن و به بقیه مشکلات جواب دادند مگه چیزی دستتون رو گرفته؟
یه چیزی به خبرنگارا می گند و خبرنگارهای شجاع ما قانع می شند و بر میگردند.
بنده ی خداها حتی نمی تونند به قول اون مجری خوبمون بگن: "اجازه دارم قانع نشم؟"
همدردی 1361
United States of America
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
438
من از سایت خبری عصر ایران می خوام پیگیر این موضوع مهم باشن اگر ماارتباط منون قطع بشه با مشکلات بزرگی مواج خواهیم شد چون خیلی ها تجارتوشون از این طریق جیمل وایمیل هست ویه سوال هم دارم الان تعدادی از ایرانی ها فامیل ها وبستگانی در خارج از کشور دارن ما چطور می تونیم بابستگانمان که در خارج از ایران هستن ارتباط برقرار کنیم آیا راهی هم برای این مسئله ایجاد کردن یاقرار برای همیشه جیمل وایمیل رو ببندن در ضمن ایا با بستن این مسیر ها مشکلی پیش نخواهد آمددر تجارت واقتصاد ایران
ممنون از سایت خبری عصر ایران برای خبر رسانی خوبشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
365
سه تا نظر قبلیم که سانسور شد اینو جون هر کی دوست دارین سانسور نکنین چرا ما حق نداریم از کمترین امکانات استفاده کنیم
بعد انتظار دارن مغزها بمونن تو این مملکت
البته حق دارنا برا همه کاراشون برا خودشون که مشکلی پیش نمیاد. ملت هم که مهم نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
اقا من میخوام برم...فقط بذارن ایمیلای دانشگاهایی که اپلای کردم رو ببینم..کلی پول دادم تا حالاا اخه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
72
عصر ایران ، ساعت خواب ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
75
احتمالا از ماه بعد یه پول اضافه هم باید بابت استفاده از خدمات جدید مخابرات بدیم! اون هم سرویس مطلع کردن کاربران از چند روز قبل از روزهای مهم از طرق قطع ناگهانی سرویس های ایمیل و....!
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
ساعت پخش فیلم آرواره های کوسه (وقتی داره فیبر نوری رو گازمیگیره) !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
86
20 روز منتظ یک ایمل ههستم برای مقالم از خارج کشور
چر باید این طور بشه
ناشناس
United States of America
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
217
نامردا ..1 ساعت وقت بدین بتونم صورت حساب سرورم و پرداخت کنم :) تمام مشتریها بیچارم کردن !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
358
ما که اصلا نمی دونیم کار کیه ولی خدا مسییش رو لعنت کنه. احتمالا با این لعنتهای ما سال دیگه نسل کوسه ها منقرض می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
اگه نسل سنگ و خاک از بین رفت نسل کوسه هم منقرض می شه خدا به داد این مردم برسه ای خدا به کی بگی از دشمن بگی یا از خودی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
95
چرا سرعته نت اینجوری شده ای بابا.!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
3
76
غیر قابل انتشار: ۱۶۱
م.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
3
167
ببین عصر ایران فقط سانسور کن باشه؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
145
دوستان زحمت می کشن مثلا هنگام ورود به https جی میل لینک میاندازن تو یه لوپ کاذب و حالا به چرخ .... لذا شما هیچ وقت به لینک مزبور نمی رسین و پس از سپری شدن یه زمان مشخص خطای تایم اوت می یادو و نهایتاً کاربر بی خیال می شه. این کلک کودکانه به راحتی به یه جستجوی ساده در اینترنت حل می شه. شما را به خیر دوستان رو به سلامت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
2011
آقا اصلا من نه دکترم

من نه مهندسم

من نه دانشجوام

من نه پایان نامه دادم نه هیچ چیز دیگه

آقا من یه شهروند که هستم، یعنی نباید از کمترین حقوق شهروندی خودم استفاده کنم !؟ واقعا شعور شهروند ایرانی اینقدر پایین اومده که شما با این جملات مضحک (من از ایمیل خارجی استفاده نمیکنم) جواب میدید!؟
با این کارهای بی اساستون مطمئن باشید نتیجه ی عکس میگیرید
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
اگه شهروندی چرا ایمیلت خارجیه شهروند ایرانی ایمیله ایرانی
حسن2
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
52
آقا حالا که کل دنیا دارن ما رو تحریم می کنن همه ارتباطا رو به رومون بستن خودمون هم داریم خودمونو خفه می کنیم..اخه این چه وضعشه..واقعا این بود آرمان های ما؟!! کیه کیهه کیههههههههههههههههههه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
14
با سلام واقعا به سایت عصر ایران از صمیم قلب تشکر میکنم که جدی پیگیری کرد.ممنون از روشنگری ودید بالای شما عزیزان....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
29
به این پاسکاری باید خندید یا گریه کرد!!
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت باید پاسخگو باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: سازمان فناوری اطلاعات باید پاسخگو باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
21
من نمی دونم چرا این کوسه ها فقط کابل های ایران رو می خورن ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
16
8
عصر ایران ، چه جوری سایت تو خیلی خوب باز میشه ؟ در صورتی که هیچ سایت دیگه ای باز نمیشه یا اینکه خیلی کند کار می کنه ... جریان چی ؟ نکنه تو هم ..... ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
3
165
مگه قدیم که ایمیل و جی میل و از این چیزها نبود مردم زندگی نمیکردند. خب برید پست خونه تلگراف بفرستید و بگید که سالم هستید. تازه میتونید نامه هم بنویسید و ببرید پوستخونه تمبر بزنید ارسال کنید.
راستی اگه بلد نیستید بهتون یاد میدم چجوری نامه بنویسید . با این جمله شروع کنید بقیش خودش میاد
از حال من خواسته باشید بحمدالله سلامتی برقرار و ملالی نیست .....
محمدحسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
89
16
اینقدر جلز و ولز کنید تا خدای ناکرده سکته بزنید فدای سر مسوولین. صبر داشته باشید انشا الله بزودی درست میشه خیلی حرص نخورید . راستی همه مون سر کاریم دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
293
"مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با اظهار بی اطلاعی از مشکل به وجود آمده، به مهر گفت: این موضوع ارتباطی با سازمان فناوری اطلاعات ندارد و شرکت ارتباطات زیرساخت باید پاسخگو باشد."

یعنی باید سر همین بی اطلاعی ایشون همین الان استعفا میداد
مادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
134
قابل توجه کسانی که میفرمایند از ایمیل داخلی استفاذه کنید!! ما که میخواهیم با خانوادهمون با مسنجر ارتباط تصویری برقرار کنیم چی کار باید بکنیم؟!! اسکایپ رو که بستن مونده بود همین مسنجر که حالا معلوم نیست کدوم از خدا بی خبری پاش رو گذاشته رو سیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
30
:دی
عصر ایران ، کاملا ازت نا امید شدم !
بجای انتشار نظرات ، نیمی از نظرات رو هم پاک کردی !
ماشالله به کادر تحریریه و نظارت عصر ایران...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
38
اصلا بیخود میکنید از ایمیل استفاده میکنید!!
پس شرکت پست و کارخونه های تولید تمبر، پاکت نامه، کارگراشون، دکه روبروی اداره پست و... چی میشن!!
یک ذره فکر اونها باشید آقایون دکتر، مهند، دانشجو و ...
از طرف یک عدالتخواه!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
15
71
بینندگان عزیز عصر ایران,توجه فرمایید:
هم اکنون یاهو و جی میل را خدا آزاد کرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
36
7
عصر ایران عزیز
با کمال محبت و عشقی که بهت داشتم
bye bye
تا وقتی که تکلیفت با خودت روشن بشه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
78
اینم بهترین روش برای ناراضی کردن ملت است آقایان آیا از عواقب چنین تصمیماتی واقعا" خبر ندارند یا اینکه از کسانی هستند که بدنبال نازاضی نمودن مردم و بدنبال آن ایجاد تشنج می باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
58
مردم یعنی همونایی که با ایمیل کاری ندارند، ما که مردم نیستیم. الان اگه پول یارانه ها رو یک روز میخواستن زودتر بریزن کلی مصاحبه میکردن!!! مردم یعنی اهل پشت کوه بودن و نرفتن به اینترنت...
من ناشناسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
1
46
از این که توی یه سایت خبری نظرات قابل انتشار از غیر قابل انتشار کمتر می شه برداشت های جالبی می شه کرد. یا این که مردم خیلی از اصول مد نظر سایت دورن که این پاک ترین دولت دنیا باید بیاد دست به کار بشه یا اینکه اون معیارها قابل قبول مردم نیست و اجازه ای هم برای اصلاح ان ارزش ها داده نمی شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
26
10
قدر ایمیل را ندونستید قطعش کردن تا قدرشو بدونید
abolfazl
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
29
16
دوستان جی میل و گوگل پلاس باز شد فقط یاهو مونده که خداکنه اون رو هم زودتر باز کنننننن
عصر ایران بابت اطلاع رسانی در مورد این موضوع ممنونینم.امیدواریم فقط پیگیریش کنید تا به یک جواب درست برسیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
3
53
دارم حسابي جوش مي يارم. مقالم آماده ارسال هست. دانشجوي دکتري شريف هستم. قرار بود جمعه با استاد يه چک بکنيم مقاله رو و بفرستيم. همه جي بهم خورددددددددد. اعصابم داره خورد مي شه. ايميل دانشگاه شريف رو هم چک کردم که مثلا با اون بفرستم اونم برگشت خورد. اينقدر متاسفم براي خودم که تو اين مملکت موندم. متاسفممممممممممممممممم.
نیما ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
9
80
به خدا با همین کارها مردم رو نسبت به مملکت و نظامشون بدبین می کنید. خدا مسئولین امر رو به راه راست هدایت کند.
يكتا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
230
4
بــــــــــــــــــــچه ها ياهو جي ميل درست شدن..جي ميل ،ايميل همه باز ميشن....هـــــــــــــــــــــورا..يه دست قشنگ به افتخار خودمون...درسته دقمون دادن و بعضي ها خيلي ضررها كردن ولي درست شد..............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
951
3
حالا یه جماعت معلوم الحالی چت کردنشون یه کم عقب افتاده...ببین چه ننه من غریبم بازی در آوردن!!!بس کنید...فقط غر زدن بلدید
فرهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
4
22
ممنون که پیام من رو تائید کردین!!!!!!

معلوم شد این سایت هم برای جلب نظر عده خاصی مطالب خاص رو تائید میکنه

پایدار باشین
گوشت این پرنده برای مصرف روزانه هیچ هورمون خطرناکی ندارد / شش برابر میگو هم فسفر دارد تمام اقداماتی که قبل سفر با خودرو شخصی باید انجام دهید واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد! انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس) امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست؛ شهرداری به وظایف اصلی خود بپردازد که درباره آن‌ها به غایت کم کاری می‌کند قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل پارک قیطریه و مساجد اطراف (نقشه) آمریکا : به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم) کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد کرمانشاه/ سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه
وبگردی