فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۰
کد ۲۰۱۶۷۲
انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۰

فارغ‌التحصیلان سوم دبستان "مدرک" می‌گیرند

 
وزیر آموزش و پرورش از طرح ارائه مدرک به فارغ‌التحصیلان سوم دبستان خبر داد و گفت: این طرح آماده است اما ابتدا باید فضای مدارس ساماندهی شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس «توانا» اظهار داشت: این وزارتخانه به سمتی حرکت می‌کند که در آینده به سه ساله اول ابتدایی نیز مدرک خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی «طرح ارائه مدرک به فارغ‌التحصیلان سوم دبستان»، اجرا خواهد شد، گفت: امسال امکان اجرا بود اما طرح‌ها زیاد است و نمی‌توان همه طرح‌ها را با هم پیش برد.

حاجی‌بابایی افزود: در ابتدا باید ساختمان‌های آموزشی را ساماندهی کرد و ساختمان ۳ سال اول ابتدایی با ساختمان  ۳ سال دوم ابتدایی متفاوت باشد و پس از آن طرح ارائه مدرک به فارغ‌التحصیلان سوم دبستان اجرا می‌شود.

به گزارش توانا، وزارت آموزش و پرورش در تلاش است که دوره تحصیلی به ۴ دوره سه ساله تقسیم شود و پس از پایان هر سه سال، به دانش‌آموزان مدرکی داده شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر