فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۱-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۳۶۴۱
انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۱-۱۲-۱۳۹۰

نبود مديريت ارز عاملي براي گراني است

عصر ایران
نبود مديريت ارز عاملي براي تورم و گراني كالاهاي وارداتي است كه تحقق وعده‌هايي كه وزير صنعت، معدن و تجارت مطرح كرده مي‌تواند از مشكلاتي كه در آينده ممكن است گريبان اقتصاد را بگيرد، جلوگيري كند.
يك كارشناس اقتصادي گفت: نبود مديريت ارز عاملي براي تورم و گراني كالاهاي وارداتي است.

به گزارش ایلنا، مهدي تقوي در خصوص لزوم ساماندهي بازار ارز گفت: اميدوارم وعده هايي كه اخيرا وزير صنعت عنوان كرده واقعيت پيدا كند چرا كه نوسانات نرخ ارز در بازار تاثيرات خود را گذاشته است.

به گفته وي، دلار 1800 و 1900 توماني عاملي براي بالا رفتن تورم است كه در شرايط فعلي و با وجود تحريم نفتي ايران، نياز به ساماندهي ارز بيشتر احساس مي‌شود.

وي تاكيد كرد: نبود مديريت ارز عاملي براي تورم و گراني كالاهاي وارداتي است كه تحقق وعده‌هايي كه وزير صنعت، معدن و تجارت مطرح كرده مي‌تواند از مشكلاتي كه در آينده ممكن است گريبان اقتصاد را بگيرد، جلوگيري كند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تورم ، مدیریت ارز ، گرانی
ارسال به دوستان
اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است