فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۸-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۱۵۲۴
انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۸-۰۲-۱۳۹۱

ساخت باریک‌ترین ساختمان جهان (+تصویر)

ساخت باریک‌ترین ساختمان جهان (+تصویر)
 هر کدام از طبقات حدود 12 متر بوده و یک اتاق در هر طبقه این آپارتمان وجود دارد. این ساختمان قرار است در میان بلوکهای آپارتمانی و یک برج در ورشو قرار گیرد.

به گزارش ایسنا مهندسان لهستانی دست به ساخت آپارتمانی زده‌اند که به گفته آنها، باریک‌ترین ساختمان جهان خواهد بود.

با وجود عرض 152 سانتیمتری این ساختمان، یک اتاق خواب، سالن و آشپزخانه و دستشویی در آن وجود دارد.

چارچوب فلزی این سازه در حال حاضر ساخته شده و می‌توان آن را به سادگی در فواصل خالی میان ساختمان‌ها قرار داد.

برای حرکت در این ساختمان به دلیل تنگ بودن آن به جای پله از نردبان استفاده می‌شود.

هر کدام از طبقات حدود 12 متر بوده و یک اتاق در هر طبقه این آپارتمان وجود دارد. این ساختمان قرار است در میان بلوکهای آپارتمانی و یک برج در ورشو قرار گیرد.

این مهندسان با موانع اداری کمی برای کار خود روبه‌رو بوده و امیدوارند بتوانند در ماه ژوئن از این خانه رونمایی کنند.

تنگ‌ترین آپارتمان رسمی جهان که «Wedge» نام داشته در جزیره کومبرائه بزرگ در اسکاتلند واقع بوده و بخش جلویی آپارتمان تنها 119سانتیمتر است.

به گفته تیم لهستانی، ساختمان آنها از نظر طول می‌تواند رکورد باریک‌ترین را ثبت کند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم