فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۴۲۴۳
انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۱

تب کريمه كنگو جان 2 نفر را در مشهد گرفت

رييس مركز بهداشت استان خراسان‌رضوي گفت: تب کريمه كنگو جان دو نفر را در مشهد گرفت.

دكتر "محمدرضا سعيدي" در گفت‎وگو با ايسنا، با اشاره شيوع بيماري تب کريمه كنگو (تب خونريزي‌ دهنده) اظهار كرد: يكي از كارگران كشتارگاه و يك نفر از افراد كادر پزشكي (انترن) بر اثر اين بيماري جان خود را از دست دادند.

وي با تكذيب شايعاتي مبني بر اين‌كه 6 نفر بر اثر اين بيماري جان خود را ازدست داده‌اند، ادامه داد: تب کريمه کنگو بيماري حاد ويروسي خونريزي‌دهنده قابل انتقال از حيوان به انسان است که فرد به دنبال تماس با دام آلوده و خون و ترشحات لاشه دام آلوده، گزش کنه و تماس با خون و ترشحات و نمونه‌هاي بافتي بيمار آلوده مبتلا مي‎شود.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
امروز با سعدی: تو که پادشاه حُسنی نظری به بندگان کن آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هشت تعداد ساعات کار مورد نیاز یک کارگر در کشورهای مختلف برای درآمد ۱,۰۰۰ دلاری (+ اینفوگرافیک) معاون قوه قضائیه :موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد/اگر مجلس قانون گواهی نامه برای آنها را تصویب کند قوه قضاییه هم موافق است چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ ایران نیمه دوم را هجومی شروع کرده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه