فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۷۱۲۹
انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۱

آخرین وضعیت زلزله در آذربایجان شرقی

عصر ایران
به گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تاکنون 3 فروند بالگرد امدادی برای امداد رسانی به مصدومان حادثه به منطقه اعزام شده اند. همچنین تعدادی از مجروحان حادثه از محل حادثه خارج و به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در استان آذربایجان شرقی و امدادرسانی را تشریح کرد.

به گزارش مهر، محمود مظفر اظهار داشت: بعدازظهر امروز دو زلزله به بزرگی 6.2 و 6 ریشتر به همراه 4 پس لرزه بالای 4 ریشتر در شهرستان ورزقان رخ داد که بلافاصله تیمهای امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: علاوه بر دو تیم امدادی اعزامی از استانهای آذربایجان غربی و اردبیل تیم ویژه ای نیز از پایتخت توسط یک فروند بالگرد به سرپرستی خودم به مناطق زلزله اعزام شد ضمن اینکه تیمهای جستجو و نجات به همراه سگهای زنده یاب در ساعت اولیه زمین لرزه در محل حادثه حاضر شدند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تاکنون 3 فروند بالگرد امدادی برای امداد رسانی به مصدومان حادثه به منطقه اعزام شده اند. همچنین تعدادی از مجروحان حادثه از محل حادثه خارج و به مراکز درمانی منتقل شدند.

مظفر تاکید کرد: تاکنون هیچ تلفات جانی از این زمین لرزه گزارش نشده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟