فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۰۱۰۷
انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۱

كمترين قبض تلفن پرداختي چند تومان است؟

عصر ایران
مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران توضيح داد: نزديك به سه ميليون مشترك از مشتركان تلفن ثابت‌اند كه به مشتركان كم كار و بيكار معروف‌اند كه هزينه قبوض‌شان در حد آبونمان پرداخت مي‌شود.

قطعا مبلغ قبض دريافتي ماهانه هر مشترك به ميزان مكالمه او منوط است و هر كسي بسته به نوع استفاده‌اش از تلفن ثابت مبلغي را پرداخت مي‌كند. اما آيا تاكنون به اين فكر كرده‌ايد كه كمترين قبوض پرداختي تلفن ثابت متعلق به چه كسي بوده است؟ و يا به فكر اين افتاده‌ايد كه چرا بعضي از مشتركان از تلفن‌ خود استفاده نمي‌كنند؟

به گزارش ايسنا، شايد كمترين قبض پرداخت شده تلفن ثابت به خانه‌هاي خالي، افراد سالمند و يا كساني كه مدام در سفراند مربوط باشد. اما هيچ يك از اين دلايل، در كنار قبض ارسالي براي افرادي كه كمترين مبلغ برايشان لحاظ شده ذكر نمي‌شود و عمده‌ترين دليل كم بودن هزينه قبوض تلفن‌ها مشخص نيست؛ در همين باره مخابرات ايران و پس از آن مخابرات هر استان به مشتركان خود اعلام كرده كه براي قبوض كمتر از مبلغ سه هزار تومان قبضي صادر نمي‌شود.

در همين راستا مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران توضيح داد: نزديك به سه ميليون مشترك از مشتركان تلفن ثابت‌اند كه به مشتركان كم كار و بيكار معروف‌اند كه هزينه قبوض‌شان در حد آبونمان پرداخت مي‌شود.

زارعيان در توضيح قبوض صادر شده زير 3 هزار تومان تصريح كرد: براي مشتركين كه هزينه قبض تلفن ثابت آنها كمتر از 3 هزار تومان باشد، قبضي صادر نخواهد شد و مشتركان تهراني نيز مي‌توانند از طريق سامانه 1818 قبوض خود را پرداخت كنند.

شرکت مخابرات استان تهران هم در اطلاعيه‌ خود در اين باره گفته بود كه مشترکان تلفن ثابت که هزينه کارکرد تلفن يک سيکل آنان کم‌تر از 3 هزار تومان است، بايد از طريق روش‌هاي غيرحضوري نظير 1818، تلفن بانک‌ها، عابربانک، سايت اينترنتي و... تلفن خود را پرداخت کنند.

مشترکان تلفن ثابت در استان تهران مي‌توانند براي اطلاع از ميزان بدهي خود در پانزدهم ماه‌هاي فرد با شماره 1818 تماس گرفته و از طريق همين سيستم بدهي خود را پرداخت کنند.

قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات استان تهران نيز درباره صادر نشدن قبوض كمتر از سه هزار تومان توسط شركت مخابرات ايران گفت: پايلوت اين كار از تهران آغاز شد كه براي قبوض كمتر از سه هزار تومان قبض صادر نشد.

ابراهيم يافتيان راه حل ساده‌تر براي از بين رفتن مشكلات قبوض مشتركان را استفاده از سامانه 1818 دانست و گفت: شركت مخابرات استان تهران با فراهم كردن پرداخت تلفن قبوض اين مشكلات را كاهش داده است و مشتركان مي‌توانند بدون پرداخت حضوري با كاهش حجم ترافيك همكاري كنند.

مخابرات هر استان براي ارسال قبوض مشتركان خود هزينه‌هايي را در نظر مي‌گيرد كه به نظر مي‌رسد، صدور و ارسال قبوض كمتر از مبلغ اعلام شده چندان به صرف اين شركت نيست.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قبض تلفن ، تلفن ثابت
ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم