فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۰-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۱۳۹۵
انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۰-۰۶-۱۳۹۱

جابجایی بیماران جنوبی در گرمای 50 درجه ای (عکس) / +جوابیه

عصر ایران - بیماران در بیمارستان گلستان اهواز در فضای باز و گرمای تا 50 درجه این شهر، جابجا می شوند و همین موضوع می تواند در وخامت حال این بیماران تاثیر گذار باشد.

هم اکنون در بیمارستان گلستان اهواز، بیماران دارای وضعیت جسمی وخیم یا اضطراری مانند بیماران ضربه مغزی مجبور هستند برای انجام درمان به بخش های مختلف بیمارستان از جمله تصویر برداری سی تی اسکن که از یکدیگر فاصله دارند منتقل شوند و همین موضوع می تواند این بیماران را در معرض گرمای سخت و طاقت فرسا قرار دهد.







جوابیه بیمارستان گلستان اهواز به یک خبر

بیمارستان گلستان اهواز در واکنش به خبر "جابجایی بیماران جنوبی در گرمای 50 درجه ای (+عکس) " جوابیه ای به شرح زیر صادر کرد:

امام صادق علیه السلام:
بهترین و محبوب ترین برادران من کسی است که، عیوب مرا به من هدیه کند.

مدیر مسئول محترم سایت تحلیلی خبر عصر ایران
با سلام و احترام

بدینوسیله در خصوص مطالب درج شده با عنوان جابجایی بیماران جنوبی در گرمای 50 درجه ای مورخ 20 شهریور 91 به اطلاع عموم مردم شریف و مخاطبان سایت عصر ایران می رساند، که مسیر انتقال بیماران از مجتمع اورژانس به بخش سی.تی.اسکن مرکزی مسقف (دارای سایبان) می باشد و تصاویر منتشر شده مربوط به انتقال بیمار به سی.تی.اسکن و بخش های داخلی بیمارستان نیست و مربوط به بیمار ترخیص شده و در حال انتقال به آمبولانس است.

شایان ذکر است، به علت ساختار ساختمان های قدیمی و افتتاح اورژانس جدید در محل دیگر و اجتناب ناپذیر بودن تصویربرداری سی.تی.اسکن، حدود 100 متر از مسیر انتقال بیماران در فضای آزاد است که البته این فضا مسقف و دارای سایبان می باشد.

هم اکنون دو دستگاه سی.تی.اسکن فوق پیشرفته در بیمارستان گلستان فعال هستند که برای جلوگیری از انتقال بیماران اورژانس برای تصویربرداری سی.تی.اسکن و عبور از مسیر فضای آزاد (مسقف) که توضیح داده شد، دستگاه سوم سی.تی.اسکن خریداری شده به زودی در مجتمع اورژانس بیمارستان گلستان بهره برداری می شود .

گفتنی است، بهره برداری از ساختمان های در حال افتتاح بیمارستان در حال انجام است، که کمک شایانی به کاهش ترددهای همراهان بیماران خواهد نمود.

همچنین به اطلاع می رساند که هم اکنون بیمارستان گلستان با امکانات فوق پیشرفته تجهیزات پزشکی، تصویربرداری پزشکی، مجهزترین مرکز تصویربرداری و درمانی جنوب و جنوب غرب کشور است.

برچسب ها: بیمارستان ، گلستان
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۳
غیر قابل انتشار:
رضا
United Arab Emirates
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
4
84
اين تنهاگوشهاي ازمشكلات بيشمارماست
ناشناس
Germany
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
4
70
قابل توجه خانم وزير
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
3
63
بدترین بیمارستان نه تنها کشور بلکه تمام دنیا بیمارستان گلستان اهواز است هم به لحاظ رسیدگی و تمیزی و هم به لحاظ برخورد پرسنل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
4
39
چیکار کنن بیمارستان گلستان از ساختمان قدیمی برخوداره این مشکل بسیاری از بیمارستان ها اهوازه
ایلیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
1
42
من جنوبی نیستم ولی درود به شرفت که عوض گفتن این که فلان مدیر چی گفت یا چه کار نکرد که هیچ سودی هم واسه ملت نداره و اونها کار خودشون رو میکنند این موضوع رو خبر کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
76
5
این که همش عکس یه نفر بوده شاید برای این بنده خدا فقط این اتفاق افتاده که صد البته برای همین یک نفر هم نباید این اتفاق بیافته ولی این تیتر شما یعنی این رواله
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
پس نه برای بقیه سایبون یا چتر میارن .........
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
6
42
خداوند مسببین این اتافات را نبخشد و خودشان را با این گونه موارد دچار سازد آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
1
37
در مشهد بیمارستان شهید هاشمی نژاد ( سوانح ) هم به همین شکل بیماران جابجا میشوند .. خود بارها شاهد زجه بیماران در هنگام این جابجایی و برخورد با چاله های روی آسفالت بوده ام! ... قابل توجه آقایان مدیریت جهانی !!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
2
56
چند ماه پيش؛خبري در برخي سايت ها اعلام شد؛مبني بر اينكه چند نفر از نيكوكاران ايراني؛قرار است در عراق مجهزترين بيمارستان را احداث نمايند!!!!!
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
1
60
بیمارستان گلستان قتل گاهست ونکبت از همه جایش میبارد
ناشناس
Kazakhstan
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
1
32
متشکرم ازاین گزارشتون پدر من درسرما ی زمستان دراین بیمارستان بعداز چند با رجابجایی به همین وضع بعلت عدم تشخیص ضربه تصادف برحمت خداپیوست0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
1
37
چند روز پیش من همین مسیرها رو برای گرفتن اسکن طی می کردم. من که همراه بیمار بودم از گرما حالم بد شده بود چه رسد به بیماران اورژانسی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
1
45
واقعا ظلم است. این ها در جایی زندگی می کنند که بیشترین سرمایه مملکت در اون قرار داره و اونقت اوضاشون اینه ؟
ناشناس
Germany
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
1
45
خجالت بکشید این مردم از همه جای ایران بیشتر در جنگ صدمه خوردن که آخر عاقبتشونم شده این!!!!!!!! به جای چسبوندن وقت و بی وقت خودتون به هشت سال دفاع مقدس به داد مردم این خطه برسید که سرداران واقعیه جنگ بودند
دانشمندی که خودش را بارها با گازهای سمی مسموم کرد تا جان دیگران را نجات دهد! زلزله در مرکز ژاپن با ۱۰ مصدوم ترکیه بدون اجازه آمریکا حق صادرات جنگنده نسل پنجم KAAN را نخواهد داشت! دانشمندی که برای کشف راز رادیوم، آن را به بازوی خودش بست! دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند»