فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۳۱۲۵
انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۱

دانشجویان انصرافی ثبت نام می‌شوند

باشگاه خبرنگاران: دانشجویان انصرافی که معدل آنها بالاتر از 15بوده در سال تحصیلی جدید ثبت نام می‌شوند.

بذرافشان، مدیرکل امور دانشجویان داخل گفت:‌ در خصوص دانشجویان انصرافی هنوز درخواست ثبت نام آنها و شرایط ثبت نام را اعلام نکرده‌ایم.
 
وی افزود:‌ در ابتدا قرار بوده که تا 15شهریور مهلت ثبت نام انصرافی‌ها تمدید شود و قرار بود که ثبت نام آنها از مهر آغاز شود اما مشاهده شد که در میان متقاضیان از سال 1349 نیز داوطلب داشته‌ایم. علي رغم اینکه قرار بود از سال 1354 به بعد متقاضیان ثبت نام کنند.
 
بذر افشان تصریح کرد:‌ با وجود این تعداد متقاضی قطعا تطبیق واحدها صورت نگرفته و دانشجویان به مهر ماه نمی‌رسند، بنابراین تصمیم گرفته شد که متقاضیانی که معدل آنها بالاتر از 15 بوده که هم مشکل مشروطی و هم مشکل تطبیق واحدها را ندارند ثبت نام شده و مشغول به تحصیل شوند.
ارسال به دوستان
پژو 405 در خیابان‌های بلژیک (تصویری) انفجار و تیراندازی در یک مرکز امنیتی در کراچی پاکستان عارف: روایت‌سازی و مستندسازی از مراسم تشییع رهبر انقلاب برای مردم جهان انجام شود زیبایی ببینیم؛ مخصوص طرفداران مرسدس بنز جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم