فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۳۱۲۵
انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۱

دانشجویان انصرافی ثبت نام می‌شوند

باشگاه خبرنگاران: دانشجویان انصرافی که معدل آنها بالاتر از 15بوده در سال تحصیلی جدید ثبت نام می‌شوند.

بذرافشان، مدیرکل امور دانشجویان داخل گفت:‌ در خصوص دانشجویان انصرافی هنوز درخواست ثبت نام آنها و شرایط ثبت نام را اعلام نکرده‌ایم.
 
وی افزود:‌ در ابتدا قرار بوده که تا 15شهریور مهلت ثبت نام انصرافی‌ها تمدید شود و قرار بود که ثبت نام آنها از مهر آغاز شود اما مشاهده شد که در میان متقاضیان از سال 1349 نیز داوطلب داشته‌ایم. علي رغم اینکه قرار بود از سال 1354 به بعد متقاضیان ثبت نام کنند.
 
بذر افشان تصریح کرد:‌ با وجود این تعداد متقاضی قطعا تطبیق واحدها صورت نگرفته و دانشجویان به مهر ماه نمی‌رسند، بنابراین تصمیم گرفته شد که متقاضیانی که معدل آنها بالاتر از 15 بوده که هم مشکل مشروطی و هم مشکل تطبیق واحدها را ندارند ثبت نام شده و مشغول به تحصیل شوند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است