فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۰۲-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۰۷۳
انتشار: ۲۱:۵۸ - ۰۲-۰۸-۱۳۹۱

آمریکا 70 بمب اتمی در جنوب ترکیه انبار کرده است

دولت آمریکا حدود هفتاد بمب اتمی را در پایگاه هوایی انجرلیک در استان اضنه در جنوب ترکیه انبار کرده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی المنار ، خبرگزاری خبر ترک ترکیه به نقل از منابع خصوصی با اعلام این خبر افزود: این هفتاد عدد بمب اتمی از نوع «بی شصت و یک» هستند.

این منابع گفتند این بمبها یا دست کم بخش زیادی از آنها متعلق به ارتش آمریکاست و واشنگتن استفاده از این بمبهای اتمی را در صورت لزوم حق خود می‌داند.

این منابع تصریح کردند پیش از سال 1995میلادی بین ده تا بیست عدد از بمبهای اتمی از نوع بی شصت و یک در پایگاههای اکینجی و بالکسیر ذخیره شده بودند اما همه آنها به پایگاه انجرلیک انتقال داده شده است .

بمبهای بی شصت و یک سلاح اصلی نیروهای راهبردی آمریکاست.
برچسب ها: آمریکا ، بمب اتم ، ترکیه
ارسال به دوستان
توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت