فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۰۲-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۰۷۳
انتشار: ۲۱:۵۸ - ۰۲-۰۸-۱۳۹۱

آمریکا 70 بمب اتمی در جنوب ترکیه انبار کرده است

دولت آمریکا حدود هفتاد بمب اتمی را در پایگاه هوایی انجرلیک در استان اضنه در جنوب ترکیه انبار کرده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی المنار ، خبرگزاری خبر ترک ترکیه به نقل از منابع خصوصی با اعلام این خبر افزود: این هفتاد عدد بمب اتمی از نوع «بی شصت و یک» هستند.

این منابع گفتند این بمبها یا دست کم بخش زیادی از آنها متعلق به ارتش آمریکاست و واشنگتن استفاده از این بمبهای اتمی را در صورت لزوم حق خود می‌داند.

این منابع تصریح کردند پیش از سال 1995میلادی بین ده تا بیست عدد از بمبهای اتمی از نوع بی شصت و یک در پایگاههای اکینجی و بالکسیر ذخیره شده بودند اما همه آنها به پایگاه انجرلیک انتقال داده شده است .

بمبهای بی شصت و یک سلاح اصلی نیروهای راهبردی آمریکاست.
برچسب ها: آمریکا ، بمب اتم ، ترکیه
ارسال به دوستان
ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم