فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۱-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۹۳۶۵
انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۱-۰۸-۱۳۹۱

با یک‌ تماس از شر خودرو فرسوده خلاص‌ شوید

معاون نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: یک میلیون خودرو فرسوده تا خرداد سال 90 اسقاط و از رده خارج شده است.

به گزارش جهان نیوز، امیررضا رجبی با حضور در غرفه جهان نیوز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: به جز یک میلیون خودرو فرسوده تا سال 90 از آن پس 280 هزار دستگاه خودرو دیگر نیز اسقاط شده است.

رجبی اظهار داشت: وجه نقدی خودروهای اسقاطی پس از هفت روز به حساب افراد واریز می شود.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که گرفتار هستند و توانایی مراجعه به مراکز را ندارند با ما تماس بگیرند تا ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل شخصی را به منزل و محل کار تماس گیرنده، فرستاده و خودرو را برای اسقاط تحویل بگیرد و کارت بانکی را به فرد واگذار می کنند.
ارسال به دوستان
روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است