فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۳۱۴۳
انتشار: ۱۹:۰۴ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۱

دانش‌آموزان از ۱۸ آذر «شیر» می‌نوشند

دانش‌آموزان از ۱۸ آذر «شیر» می‌نوشند
سایت وزارت آموزش و پرورش، خبری را به نقل از معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منتشر کرد و از اجرایی شدن برنامه توزیع شیر مدارس خبر داد: برنامه توزیع شیر در مدارس از روز شنبه 18 آذر ماه 91 در جامعه هدف آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 ادامه خواهد یافت.
 پس از انتشار گزارش فارس با عنوان «مسئول شیر رفت/تکلیف شیر مدارس چه می‌شود؟»، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: توزیع شیر بین دانش‌آموزان از ۱۸ آذر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر توزیع شیر مدارس و بدقولی آموزش و پرورش درباره زمان توزیع شیر بین دانش‌آموزان، چندی پیش نیز علیرضا کریمیان «دبیر کمیته ملی شیر مدارس» که همواره پاسخگوی این موضوع بود به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

از آنجا که وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و رئیس کمیته ملی شیر مدارس، با رسانه‌ها میانه خوبی ندارد و از زمان انتصاب تاکنون، به هیچ نشست خبری و گفت‌وگو با خبرنگاران رضایت نداده است، پرسش‌های متعددی درباره توزیع شیر و میزان وعده‌های آن مطرح شده بود.

خبرگزاری فارس روز یک شنبه پنجم آذرماه گزارشی تحت عنوان «مسئول شیر رفت/تکلیف شیر مدارس چه می‌شود؟» منتشر کرد.

عصر امروز، سایت وزارت آموزش و پرورش، خبری را به نقل از معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منتشر کرد و از اجرایی شدن برنامه توزیع شیر مدارس تا دو هفته آتی خبر داد.

وحید کیارشی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توزیع شیر در مدارس آغاز خواهد شد، اظهار داشت: با آغاز برنامه شیر مدارس طی مصوبات شورای اقتصاد از سال‌های 79 و 80 در کشور، این برنامه هر ساله با توجه به شرایط و وضعیت اعتبارات، میزان جامعه هدف و تعداد دفعات توزیع شیر دستخوش تغییر شده است.

وی تعداد دفعات پیش‌بینی شده برای توزیع شیر در سال تحصیلی جاری را 70 نوبت خواند و تصریح کرد: با توجه به نظر کمیته ملی شیر مدارس این برنامه طبق روال گذشته در مدارس کشور انجام خواهد شد.

کیارشی با اعلام اینکه مطالبات سال گذشته پیمانکاران طرف قرارداد تأمین و به استان‌ها ابلاغ شده است، افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای برنامه در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت تا طی 4 مرحله تا پایان برنامه توزیع شیر مدارس به پیمانکاران طرف قرارداد پرداخت شود.

وی با تأکید بر اینکه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ریاست کمیته ملی شیر مدارس کشور را عهده‌دار است، خاطرنشان کرد: برنامه توزیع شیر در مدارس از روز شنبه 18 آذر ماه 91 در جامعه هدف آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 ادامه خواهد یافت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم