فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۳۱۵۲
انتشار: ۲۰:۵۸ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۱

آمریکا یک ناو هواپیمابر دیگر به خلیج فارس اعزام می کند

عصر ایران
ناو هواپیمابر آمریکایی "جان سی استینس" در چند روز آینده و زودتر از زمان برنامه ریزی شده به خلیج فارس اعزام می شود.
اقدامات تنش آمیز آمریکا همچنان ادامه دارد و این کشور در چند روز آینده ناو هواپیمابر "جان سی استنیس " خود را به آبهای خلیج فارس اعزام خواهد کرد.

به گزارش مهر به نقل از "بیزنس اینسایدر" ، ناو هواپیمابر آمریکایی "جان سی استینس" در چند روز آینده و زودتر از زمان برنامه ریزی شده به خلیج فارس اعزام می شود.

این ناو، 70 فروند جنگنده را حمل می کند  و دارای 5000 نفر پرسنل است و چهار ماه زودتر از برنامه از پیش تعیین شده و با هدف تقویت ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا به منطقه اعزام می شود.

بر اساس این گزارش، ماموریت این ناو کمک به باز نگه داشتن خطوط کشتی رانی در خلیج فارس در صورت درگیری احتمالی ایران و آمریکا اعلام شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید پرسپولیس شد