کد خبر ۲۴۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۲۳-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۵۹۱۱
انتشار: ۱۸:۳۴ - ۲۳-۰۹-۱۳۹۱

مسمومیت گاز کلر ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

عصر ایران
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: ساعت 8 و 30 دقیقه امروز در هتل ارم تهران 4 نفر بر اثر استنشاق گاز کلر مسموم شدند که با حضور 3 دستگاه آمبولانس همه آنها به بیمارستان لقمان منتقل شدند.
اورژانس تهران اعلام کرد: مسمومیت با گاز کلر در هتل ارم تهران ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد و در حادثه‌ای دیگر واژگونی پراید در خیابان خاوران ۴ نفر را راهی بیمارستان ۷ تیر کرد.

به گزارش فارس،حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: ساعت 8 و 30 دقیقه امروز در هتل ارم تهران 4 نفر بر اثر استنشاق گاز کلر مسموم شدند که با حضور 3 دستگاه آمبولانس همه آنها به بیمارستان لقمان منتقل شدند.

وی گفت: در حادثه دیگری در خیابان خاوران نیز یک پراید واژگون شد که هر 4 نفر سرنشین آ‌ن مصدوم شدند و اورژانس تهران با استفاده بالگرد این مصدومان را به بیمارستان 7 تیر منتقل کرد که یکی از مصدومان بدحال است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید پرسپولیس شد تردد بیش از ۲۱ هزار زائر از پایانه مرزی خسروی