فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۶۶۶۴
انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۱

ریزش معدن طبس تا کنون ۴ کشته و ۴ ناپدید داشته است

عصر ایران
کار گروه امداد و نجات در معدن زغال سنگ طبس ادامه دارد و هنوز مشخص نیست که به طور قطعی چند نفر در این حادثه گرفتار شده‌اند.

فارس: رئیس اداره نظارت دفتر نظارت و بهره‌برداری معاونت معدنی وزارت صنعت گفت: در حادثه ریزش معدن زغال سنگ طبس تاکنون 4 نفر کشته و 4 نفر نیز ناپدید شده‌اند.

وحید عابدین‌زاده با اشاره به ریزش معدن زغال سنگ طبس اظهار داشت: تعداد نیروی کار این معدن 40 نفر بوده است که حادثه ریزش معدن تاکنون 4 کشته و ناپدید شدن 4 نفر را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: کار گروه امداد و نجات در معدن زغال سنگ طبس ادامه دارد و هنوز مشخص نیست که به طور قطعی چند نفر در این حادثه گرفتار شده‌اند.

عابدین زاده ادامه داد: شرکت آروین‌نوین بهره‌بردار معدن زغال سنگ طبس است و این معدن با نام «معدن یال‌شمالی مهندس راطبی» در زمینه استخراج زغال سنگ فعال است.
برچسب ها: ریزش معدن ، طبس ، زغال سنگ
ارسال به دوستان
تکذیب خبر مسدود شدن ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد