فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۷-۰۶-۱۳۸۶
کد ۲۴۹۸۹
انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۷-۰۶-۱۳۸۶

دزدان ناكام در مقابل دختران جوان

عصر ایران
3 جوان به نام هاي غلامرضا 21 ساله، محمدرضا 23ساله و علي 21 ساله كه از قبل اين گلخانه را نشان كرده بودند در ساعت 10 شب به محل گلخانه مراجعه و با جعل عنوان مأمور عنوان مي‌كنند كه دو دختر فوق با مرد افغاني رابطه نامشروع داشته و لذا بايد جهت تحقيقات به مقر پليس انتقال يابند.

سه جوان كه با ربودن 2دختر جوان و انتقال آنها به باغ قصد تعرض به آنها را داشتند با هوشياري دختران جوان دستگير شدند.
  
ابوالفضل قرباني رئيس مركز اطلاع رساني پليس تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي فارس در مورد چگونگي اين آدم ربايي گفت: مقارن ساعت 2 بامداد تماسي با مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر وقوع آدم ربايي اخذ مي شود كه در پي اين تماس مأموران به محل حادثه كه گلخانه اي در ساوجبلاغ بود اعزام و در تحقيقات مشخص مي شود كه دو دختر 16 و 21 ساله به همراه يك افغاني در محل گلخانه مشغول فعاليت هستند كه همه روزه پس از پايان كار صاحب گلخانه آنها را تا منزل مي رسانده كه در شب حادثه به دليل اينكه صاحب گلخانه به دليل بروز مشكلاتي نتوانسته به گلخانه مراجعه و آنها را تا منزل برساند آنها تا ساعت 10 شب در محل گلخانه مانده‌اند.

وي گفت: 3 جوان به نام هاي غلامرضا 21 ساله، محمدرضا 23ساله و علي 21 ساله كه از قبل اين گلخانه را نشان كرده بودند در ساعت 10 شب به محل گلخانه مراجعه و با جعل عنوان مأمور عنوان مي‌كنند كه دو دختر فوق با مرد افغاني رابطه نامشروع داشته و لذا بايد جهت تحقيقات به مقر پليس انتقال يابند.

رئيس مركز اطلاع رساني پليس تهران ادامه داد: بعد از ربودن دختران از سوي 3 جوان فوق كارگر افغاني بلافاصله با صاحب گلخانه تماس گرفته و موضوع را اطلاع مي‌دهد و صاحب گلخانه نيز بلافاصله به محل مراجعه و موضوع را به پليس منعكس مي‌كند.

وي گفت: يكي از دختران با هوشياري و ترفند خاص تلفن همراه يكي از پسران جوان را گرفته و تماسي با صاحب گلخانه برقرار مي كند و لذا صاحب گلخانه نيز شماره تلفن فوق را در اختيار پليس قرار مي دهد.

رئيس مركز اطلاع رساني پليس تهران با بيان اينكه ربايندگان دختران را به باغ يكي از اعضاي خود انتقال داده بودند، گفت: با اخذ مشخصات تلفن و با اقدامات پليسي، مخفيگاه ربايندگان شناسايي شد و قبل از هر اقدامي آنان دستگير شدند.

رئيس مركز اطلاع رساني پليس تهران در ادامه با هشدار به شهروندان در مورد سوءاستفاده مجرمان از عنوان مامور گفت: استفاده از پوشش ماموران انتظامي و يا دولتي يكي از شيوه هاي مجرمان است كه در اين پوشش به افراد مراجعه كرده و اهداف مجرمانه خود را انجام مي دهند و لذا جا دارد تا مردم حتما از افرادي كه تحت عنوان مامور به آنها مراجعه مي كنند درخواست كارت شناسايي كرده و در صورتيكه با موارد مشكوك مواجه شدند موضوع را به پليس 110 اعلام كنند.

 

ارسال به دوستان
جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟