فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۱۵-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۴۹۰۷
انتشار: ۱۷:۴۲ - ۱۵-۰۱-۱۳۹۲

اعتبار طرح ترافیک سال ۹۱ تمام شد

 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از روز 17 فروردین فقط ورود خودروهایی که مجوز طرح ترافیک سال 92 دارند به محدوده طرح ترافیک مجاز است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی اعلام کرد: در ایام نوروز ورود به طرح ترافیک آزاد بوده و از روز شنبه 17 فروردین‌ماه سال 92، تمام دوربین‌های طرح ترافیک فعال شده و در مبادی ورودی طرح زوج و فرد، مأموران پلیس راهور مستقر خواهند شد و صرفاً کسانی می‌توانند در این محدوده‌ها تردد کنند که دارای مجوز طرح ترافیک مربوط به سال 92 باشند.
 
وی تأکید کرد: تمامی طرح‌ها و برنامه‌های ترافیکی از روز شنبه به شدت و قوت در تمام محدوده‌های شهر تهران اجرایی خواهد شد.
 
سردار رحیمی در ادامه گفت: با توافقی که با شهرداری انجام گرفته شده بود، سه ماه قبل از عید کارهای مربوط به طرح‌های ترافیک آغاز شده و در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم نیز انجام شده است و کسانی که آرم خود را دریافت نکرده‌اند، تأخیر از سمت خودشان بوده که امیدواریم هرچه سریع‌تر برای تحویل مدارک و دریافت آرم طرح ترافیک خود اقدام کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: طرح ترافیک
ارسال به دوستان
ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن روبیو: هیچ عوارضی در تنگه هرمز اعمال نخواهد شد خانیکی: پایان بد جنگ‌ها، خسارت بارتر از جنگ هستند بوشهر/ خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در دیلم