فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۸-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۱۸۳۰
انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۸-۰۲-۱۳۹۲

علت انفجارهای تهران مشخص شد

عصر ایران
وی تاکید کرد:‌ در غرب تهران و در شهریار نیز یکی از پادگان‌ها به از بین بردن این مهمات ضایعاتی و از رده خارج، اقدام کرده است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: انفجارهای شب گذشته که در غرب تهران رخ داد، برای از بین بردن مهمات ضایعاتی و از رده خارج بوده است.

به گزارش ایسنا، علی عبداللهی درباره اخبار برخی سایتها مبنی بر رخ دادن سه انفجار پی در پی در غرب تهران گفت: معمولا در واحدهای نظامی اینطور است که هر از چند گاهی به صورت روتین برای از بین بردن مهمات ضایعاتی و از رده خارج شده، انفجارهایی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد:‌ در غرب تهران و در شهریار نیز یکی از پادگان‌ها به از بین بردن این مهمات ضایعاتی و از رده خارج، اقدام کرده است.

معاون وزیر کشور تاکید کرد:‌ این انفجارها در مکان خاصی انجام می‌شود تا خطری نداشته باشد.
ارسال به دوستان
روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است