فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۴ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۳۷۹۲
انتشار: ۰۱:۱۴ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۲

قبل از رفتن نزد پزشک این غذا ها را نخورید

عصر ایران
پزشکان به افرادی که می خواهند ويزيت شوند توصیه می کنند تا برای کسب نتیجه بهتر در خوردن غذاها قبل از رفتن نزد پزشک دقت نمایند.
باشگاه خبرنگاران -  غذاهایی که دارای عطر تند هستند مانند سیر و یا فلفل و همینطور غذاهای نفاخ و نیز چای غلیظ و قهوه به  همراه غذاهای سنگین و شور همگی می توانند بر روی بیمار تاثیر بد بگذارند و سبب افت کیفیت خدماتی که او از دکتر می خواهد بگیرد بشوند.

گفتنی است مصرف چای و قهوه ی غلیظ باعث بالا رفتن فشار خون و افزایش ضربان قلب می شود و در نتیجه فرد به دلیل اینکه اغلب به خاطر رفتن نزد پزشک استرس هم دارد، این عوامل هم مزید بر علت شده و سبب افزایش اضطراب در فرد می شوند.

مصرف غذاهای شور سبب تشنگی می شود و چنانچه فرد مجبور به انتظار برای مدت طولانی در  مطب پزشک باشد این تشنگی او را اذیت خواهد نمود.

پزشکان توصیه می کنند تا افراد از غذاهای سبک که دستگاه گوارش فرد را تحریک نکند استفاده کنند تا بتوانند با خیال راحت سوالات خود را از پزشک بپرسند.
برچسب ها: پزشک ، غذا
ارسال به دوستان
یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد!