فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۸۸۶۸
انتشار: ۱۷:۳۷ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۲

آلودگی هوای اراک به 2 برابر حد مجاز رسید

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: غلظت آلاینده های موجود در هوای اراک امروز صبح 174 میکروگرم بر متر مکعب بوده که به بیش از دو برابر حد مجاز رسیده است.

به گزارش مهر، دکتر امیر انصاری افزود: طی 24 ساعت گذشته نیز غلظت ریزگردهای موجود در هوای شهر اراک 155 میکروگرم بر متر مکعب بوده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون شهر اراک 35 روز آلودگی بالاتر از حد مجاز داشته است و پیش بینی می شود این روند طی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

از ابتدای سالجاری تاکنون 35 روز آلوده

انصاری از شهروندان درخواست کرد: در صورت امکان از آوردن خودروهای شخصی به سطح معابر خودداری کنند و از وسایل نقلیه عمومی برای سفرهای روزانه شهری استفاده کنند.

شهر اراک یازدهمین روز آلوده بیش از حد مجاز را به صورت متوالی پشت سر گذاشته است.

ارسال به دوستان
تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند