فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۸۸۶۸
انتشار: ۱۷:۳۷ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۲

آلودگی هوای اراک به 2 برابر حد مجاز رسید

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: غلظت آلاینده های موجود در هوای اراک امروز صبح 174 میکروگرم بر متر مکعب بوده که به بیش از دو برابر حد مجاز رسیده است.

به گزارش مهر، دکتر امیر انصاری افزود: طی 24 ساعت گذشته نیز غلظت ریزگردهای موجود در هوای شهر اراک 155 میکروگرم بر متر مکعب بوده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون شهر اراک 35 روز آلودگی بالاتر از حد مجاز داشته است و پیش بینی می شود این روند طی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

از ابتدای سالجاری تاکنون 35 روز آلوده

انصاری از شهروندان درخواست کرد: در صورت امکان از آوردن خودروهای شخصی به سطح معابر خودداری کنند و از وسایل نقلیه عمومی برای سفرهای روزانه شهری استفاده کنند.

شهر اراک یازدهمین روز آلوده بیش از حد مجاز را به صورت متوالی پشت سر گذاشته است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟