فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۸۰۶۵۲
انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۲

مبتلایان به دیابت درمان سرماخوردگی را جدی بگیرند

مبتلایان به دیابت باید درمان هر نوع بیماری سطحی از جمله سرماخوردگی را جدی بگیرند چرا که این بیماری می تواند سیستم سوخت و ساز بدن را مختل کرده و موجب افزایش قند خون شود.

اسدالله رجب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه مبتلایان به دیابت باید ابتلا به هر بیماری سطحی را نیز جدی بگیرند گفت: هر نوع عفونت و یا بیماری ویروسی که بتواند استرس در بیمار ایجاد کند موجب افزایش قند خون در افراد دیابتی می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیماران مبتلا به دیابت باید نسبت به سلامت بدنشان حساسیت خاصی داشته باشند افزود: بیماران دیابتی باید به این نکته دقت کنند که هر بیماری از جمله سرماخوردگی را حدی گرفته و برای درمان آن به پزشک مراجعه کنند.

رجب یاد آور شد: هر بیماری که با تب همراه باشد می تواند سیستم سوخت و ساز بدن را مختل کرده و موجب افزایش قند خون شود بنابراین مبتلایان به دیابت در این شرایط بیشتر از سایر افراد در معرض خطر قرار دارند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دیابت ، سرماخوردگی
ارسال به دوستان
تاریخ به روایت تصویر / شوروی در زمین و هوای افغانستان اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران برگشت پزشکیان در حرم امام: بیکاری و گرسنگی را از بین ببریم/ کارشناس تلویزیون: مأموریت جهانی داریم فرعون را ساقط کنیم نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه