فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۱۲۴۱
انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۲

معرفی "جیمز کامی" به عنوان رئیس جدید اف بی آی

رئیس جمهوری آمریکا یک جمهوریخواه را به عنوان نامزد جدید احزاب پست ریاست پلیس فدرال این کشور معرفی کرد.

به گزارش مهر به نقل از استاندارد، "جیمز کامی" از مخالفان شیوه های غیرقانونی بازجویی و جاسوسی رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) می شود. "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا این جمهوریخواه 52 ساله را به عنوان جانشین "رابرت مولر" معرفی کرده است. دوره ریاست 12 ساله مولر در اف بی آی اوایل ماه سپتامبر به پایان می رسد.

کامی پیشتر در دوره ریاست جمهوری "جرج دبلیو. بوش" یکی از کارمندان عالیرتبه وزارت دادگستری آمریکا بوده است. وی طی سالهای 2003 تا 2005 نیز به عنوان معاون وزیر دادگستری فعالیت کرده است. گفتنی است نام کامی پس از انتقاداتش به شنود بدون مجوز گفتگوهای تلفنی شهروندان توسط دولت آمریکا بر سر زبان ها افتاد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات فردا شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است ایران ۲ - ۳ ژاپن/ تیم ملی والیبال باز هم به سامورایی‌ها باخت امضای توافق اسرائیل و لبنان ترامپ اروپا را به اعمال تعرفه ۱۰۰ درصدی بر واردات تهدید کرد افزایش شمار شهدای لبنان به چهار هزار و ۲۴۳ شهید دستگیری متهم پرونده ۵۰ میلیون یورویی در آستارا سخنگوی سپاه: برقراری خط مستقیم میان ایران و آمریکا در خصوص تنگه هرمز کذب است رحیم‌پور ازغدی: تُف بر روزگاری که رهبر ما را شهید کردند و ما از صلح با آمریکا حرف بزنیم