فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۴۴۱۸
انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۲

بازگشایی سفارت ایران در نامیبیا پس از ۱۶ سال

سفارت جمهوری اسلامی ایران در نامیبیا پس از 16 سال با حضور وزیر خارجه کشورمان مجددا افتتاح شد.

به گزارش فارس، عصر امروز دوشنبه سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران با حضور علی اکبر صالحی وزیر خارجه کشورمان افتتاح شد.

سفارت کشورمان در نامیبیا 16 سال پیش به دلیل مسائل اقتصادی تعطیل شده بود.

فتوحیان سفیر کشورمان در نامیبیا خواهد بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱-۱ مصر/رامین بازی را مساوی کرد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند