فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۲
کد ۳۰۰۸۶۱
انتشار: ۱۸:۰۵ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۲

الهه راستگو: اتاقم را با اسید شسته‌اند!

عضو شورای شهر اعلام کرد نمی‌تواند حرف بزند چرا که اتاقش را بدون هماهنگی با اسید شسته‌اند.

به گزارش فارس، الهه راستگو  عضو شورای اسلامی شهر تهران  امروز به همراه کاغذی وارد شورای شهر شد.

در روی این کاغذ نوشته شده بود نمی توانم حرف بزنم. چرا که اتاق کار بنده را بدون هماهنگی با اسید شسته اند و همین امر باعث بیماری شده است.

در جلسه امروز شورای شهر، هادی ساعی که منشی دیگر شورای شهر است غایب بود به همین دلیل راستگو که بیمار هم بود و دکتر نیز به وی سه روز مرخصی استعلاجی داده مجبور به حضور در جلسه شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ادعای بسنت: آمریکا می‌تواند معافیت‌های تحریمی ایران را پس بگیرد دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار