فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۱۸-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۳۲۷۶
انتشار: ۰۸:۲۱ - ۱۸-۰۸-۱۳۹۲

آمریکا یک ناو خود را از خلیج فارس خارج می‌کند

آمریکا ناو هواپیمابر «نیمیتز» را از منطقه خلیج فارس خارج می‌کند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، مقامات وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده‌اند که به ناو هواپیمابر «نیمیتز» دستور داده شده منطقه خلیج فارس را ترک کند.
 
ناو نیمیتز قرار بود در ماه اوت از منطقه خارج شود ولی همزمان با احتمال وقوع حمله نظامی آمریکا به سوریه، ماموریت این ناو هم در منطقه تمدید شد.
 
با خارج شدن نیمیتز از خلیج فارس تنها ناو هواپیمابر «هری ترومن» در منطقه حضور دارد و دیگر ناوهای جنگی آمریکا در دریای مدیترانه هستند.
برچسب ها: آمریکا ، ناو ، خلیج فارس
ارسال به دوستان
دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ نکند مثل یزیدی‌ها قدرت را بر عدالت ترجیح دهیم- سروش محلاتی بیت کوین تاج دلار را از آن خود خواهد کرد؟ قوه قضائیه: ادعای ممنوعیت سردادن شعار علیه رژیم آمریکا و آتش زدن پرچم آنها در تجمعات کذب است قالیباف: بی‌اعتمادی می‌کارند و حرف‌های بی‌ارزش صادر می‌کنند! قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد+جدول اختلال در خدمات آنلاین بانک‌ها کاهش قیمت نفت در بازار جهانی تصادف با خودروی غیرمتعارف؛ وقتی بیمه شخص ثالث کافی نیست و چه کسی مابه‌التفاوت را می‌پردازد وزیر امور خارجه آمریکا: موضوع صندوق بازسازی ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس بحث نشد