فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۶۶۹۷
انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۲

دایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز به مدت سه ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی درخواست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده محسن قهرمانی، علی دایی به همراه بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیارش بعد از ظهر امروز به مدت سه ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت و در طبقه پنجم فدراسیون فوتبال مدارک خود را در مورد قهرمانی و برخی از اتفاقات در فوتبال نسبت به گذشته تکمیل‌تر کرد و برای اعضا توضیحات کاملی داد.

گفتنی است قرار است به زودی رأی پرونده محسن قهرمانی اعلام شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ ایران نیمه دوم را هجومی شروع کرده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم