فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۹-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۱۰۲۳۱
انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۹-۰۹-۱۳۹۲

مخالفت سران 10 کمیته سنای آمریکا با تحریم ایران

10 سناتور دموکرات آمریکا با تحریم جدید ایران مخالفت کردند.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، گروهی متشکل از 10 سناتور آمریکایی با طرح ارائه شده در روز پنجشنبه در سنا برای تحریم جدید ایران مخالفت کردند.

همه این افراد، رؤسای کمیته های مجلس سنای آمریکا از جمله کمیته های بانکداری، اطلاعاتی - امنیتی، نیروهای مسلح، قضایی و انرژی هستند.

آنها گفتند که ارائه طرح تحریم جدید علیه ایران در حال حاضر، نشان می دهد که چه کسی مشتاق دیدن شکست مذاکرات هسته ای با ایران است.

همزمان کاخ سفید هم اعلام کرد در صورت تصویب تحریم جدید علیه ایران در کنگره، رئیس جمهور آمریکا آن را وتو خواهد کرد.

این 10 سناتور برجسته آمریکایی همچنین با ارسال نامه ای خطاب به هری رید سناتور دموکرات از ایالت نوادا و رهبر اکثریت در مجلس سنای آمریکا از وی خواستند قبل از هر گونه تحریم جدیدی علیه ایران، این موضوع با آنها مورد بررسی قرار گیرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سنا ، کنگره ، آمریکا
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟