فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۸-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۳۸۸۷
انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۸-۱۰-۱۳۹۲

آغاز درمان دانش‌آموزان شین‌آبادی

ساعاتی پیش در بیمارستان حضرت فاطمه (س ) درمان گروه دوم دانش‌آموزان شین‌آبادی توسط تیم فوق تخصصی مجرب جراحی ترمیمی آغاز شد.

به گزارش  ایسنا، دکتر آقاجانی - معاون درمان وزارت بهداشت با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه (س ) ضمن نظارت های درمانی لازم از روند انجام مراحل درمانی، با خانواده های کودکان شین‌آبادی ملاقات و گفت‌وگو کرد.

دکتر آقاجانی در حاشیه این بازدید، گفت: کلیه هزینه‌های درمانی کودکان شین‌آبادی پرداخت شده است و برنامه‌ریزی‌های لازم توسط تیم فوق تخصصی مجرب جراحی پلاستیک و ترمیمی برای انجام عمل جراحی با کمترین عوارض صورت گرفته است.

وی گفت: هر یک از اعضای تیم جراحی مسولیت ترمیم یکی از اعضای بدن دانش‌آموزان را بر عهده دارند.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که در حال حاضر 3 نفر از کودکان شین‌آبادی در اتاق عمل هستند، گفت: 12 نفر از این کودکان نیاز به انجام جراحی‌های ترمیمی دارند که هفته گذشته نیز 3 نفر از آنان توسط تیم پزشکی فوق تخصصی مورد عمل جراحی قرار گرفتند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است