فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۵۵۴۸
انتشار: ۲۰:۵۴ - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲

سامانه ارتباط مردمی111 جایگزین نامه های مردمی می‌شود

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه برای آخرین بار نامه های مردمی را در استان خوزستان جمع آوری کردیم، گفت: برای ارتباط با مردم سامانه ارتباطی 111 جایگزین نامه های مردمی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، «محمد شریعتمداری» پنجشنبه شب در جریان سومین روز از سفر رییس جمهوری به استان خوزستان، پس از پایان نشست خبری رییس جمهوری در آبادان این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد.

وی اظهار داشت: بنا داریم فرهنگ صدورنامه و جمع شدن یک عده نامه نویس در حوالی نقاطی که دولت حضور می یابد را تغییر دهیم.

شریعتمداری گفت: معمولا متن این نامه ها کلیشه ای است و عنوان مشابه ای دارد و در آنها تقاضاهای مشترک و مشابه ای ذکر می شود.
برچسب ها: ارتباط مردمی ، 111 ، نامه
ارسال به دوستان
فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان