فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۵۶۹۹
انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۲

گفتگوی تلفنی بان کی‌مون و ظریف درباره ر ژنو ۲

وزیر خارجه کشورمان از تماس تلفنی دبیر کل سازمان ملل با وی خبر داد و گفت که جمهوری اسلامی هیچ پیش شرطی را برای حضور در ژنو ۲ نمی‌پذیرد.

به گزارش  فارس، مجمد جواد ظریفی در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه سنگال از تماس تلفنی شب گذشته بان کی مون دبیر کل سازمان ملل با وی خبر داد و گفت که جمهوری اسلامی هیچ پیش شرطی را برای حضور در ژنو 2 نمی پذیرد.

ظریف افزود: اگر دعوت از ایران بدون پیش شرط صورت بگیرد جمهوری اسلامی در این مذاکرات شرکت می‌کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری عنوان کرد که آنچه برای ایران مهم است ادامه اجرای توافق ژنو است و ما متعهد به اجرای آن هستیم و از 20 ژانویه این توافق را اجرا می کنیم.

ظریف اضافه کرد از 20 ژانویه نیز ‌آمادگی که مذاکرات برای رسیدن به راه حل جامع را آغاز کنیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تماس ، تلفنی ، بان کی‌مون ، ظریف
ارسال به دوستان
روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است