فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۵۹۶۷
انتشار: ۱۴:۱۳ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۲

اخراج چند مدیر در پی مسمومیت اهالی پردیس

تسنیم: دبیر مجمع نمایندگان استان تهران از برکناری برخی از مدیران مربوطه در پی مسمومیت عده‌ای از مردم شهر پردیس خبر داد.

حسین طلا دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در خصوص مسمومیت اهالی پردیس و پیگیری‌های لازم در این زمینه، گفت: درباره این موضوع جلساتی با حضور فرماندار پردیس و مسئولان وزارتخانه‌های بهداشت و نیرو برگزار شد که نتیجه آن برکناری چند نفر از مدیران مربوطه و ارجاع پرونده در خصوص قصور احتمالی به مراجع قضایی خواهد بود.

وی ادامه داد: درمورد مسمومیت مردم پردیس ابهاماتی وجود دارد که مجمع نمایندگان استان تهران قرار است روز چهارشنبه جلسه‌ای را با معاونان و مسئولان ارشد وزاتخانه‌های نیرو  و بهداشت، استانداری تهران و فرمانداری پردیس برگزار کند. مصمم هستیم تا مقصران این امر شناسایی شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: عذرخواهی حداقل اقدامی است که مسئولان مربوطه در این زمینه باید در برابر مردم انجام دهند.
برچسب ها: مسمومیت ، پردیس
ارسال به دوستان
دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد