فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۵۹۶۷
انتشار: ۱۴:۱۳ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۲

اخراج چند مدیر در پی مسمومیت اهالی پردیس

تسنیم: دبیر مجمع نمایندگان استان تهران از برکناری برخی از مدیران مربوطه در پی مسمومیت عده‌ای از مردم شهر پردیس خبر داد.

حسین طلا دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در خصوص مسمومیت اهالی پردیس و پیگیری‌های لازم در این زمینه، گفت: درباره این موضوع جلساتی با حضور فرماندار پردیس و مسئولان وزارتخانه‌های بهداشت و نیرو برگزار شد که نتیجه آن برکناری چند نفر از مدیران مربوطه و ارجاع پرونده در خصوص قصور احتمالی به مراجع قضایی خواهد بود.

وی ادامه داد: درمورد مسمومیت مردم پردیس ابهاماتی وجود دارد که مجمع نمایندگان استان تهران قرار است روز چهارشنبه جلسه‌ای را با معاونان و مسئولان ارشد وزاتخانه‌های نیرو  و بهداشت، استانداری تهران و فرمانداری پردیس برگزار کند. مصمم هستیم تا مقصران این امر شناسایی شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: عذرخواهی حداقل اقدامی است که مسئولان مربوطه در این زمینه باید در برابر مردم انجام دهند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مسمومیت ، پردیس
ارسال به دوستان
صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان